???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

28 Aralık 2016 Çarşamba

2016 Model Medanşeri

Ne yazacağımı bilmeden ama 2016 bitmeden bi' çift kelam etmem gerektiğini tüm kalbimle hissettiğimden yazıyorum bu satırları.
2016... Nasıl bir senesin sen ya?! Neye sinirlisin, neyin öcünü almaya çabalıyorsun, kim kırdı seni bu kadar ki tek bir mutlu insan barındırmamaya ant içtin?! 
Maalesef tüm dünya ve ülkemde olduğu gibi 2016, özellikle de son çeyreği kabus gibiydi benim için de, hala daha da uyanabilmiş değilim bu kabustan. Öyle farklı duyguları tattım, öyle farklı duygular arasında kayboldum ki tekrar yolumu bulabilmek için  tüm ışığımı kaybetmiş gibi hissediyorum kendimi. 
İlk defa yok sayamıyorum, göz ardı edemiyorum ama kalıp savaşmaya da gücüm yok. Bir insanın umudu elinden alınabilir miydi sahi? Mutluyken bile mutsuz olabilir miydi? Tebrikler 2016, bunu da başardın. 
Şu an tek korkum acaba tüm bu yaşananlar sadece jenerik miydi yoksa 2016 biterken ekranda gerçekten -the end- yazısını görecek, bir damla yaş akıtacak, emeği geçenlere alkış tutup yolumuza kaldığımız yerden devam edebilecek miyiz?
Hayatımda ilk defa yeni yıla girerken tuhaf ama heyecanlı hissediyorum kendimi. 
2016'yı  golleriyle, ofsaytlarıyla, kırmızı kartları, penaltılarıyla, faulleri köşe vuruşlarıyla, hakemi, taraftarı, futbolcusuyla hatta mümkün olsa ligiyle, sahasıyla olduğu gibi komple geride bırakmak istiyorum. Hatta bırakıyooo, bırakıyooor, bırakıyoruuuuummm... Bıraktım gitti... Oh be!
2016, babanı da sevmemiştim zaten, tamam mı?! Ama adettendir işte misafire kötü davranılmaz, şunun şurasında kaç günün kaldı ki? Uslu bi' çocuk ol, gider ayak yaramazlık yapma, öpüşüp sarılıp ayrılalım. Maziye bakınca yüzümde her şeye rağmen belli belirsiz bir tebessüm olsun. 
Allah'ım cümlemiz için yeni, hayırlı kapılar açar inşallah, hem dünya hem İslam alemi hem de ülkem için bol bol mutluluk haberi paylaştığımız, sadece sevinç gözyaşları döktüğümüz bir yıl olsun dilerim hem de tüm kalbimleeee... 
O zaman geri sayım için hazır mıyız blogcanlar? (: "Blogcan mı, blogcan mı kaldı?"dediğinizi duyar gibiyim, ahhh ahhhh gözümde canlandı koskoca mazi, nerede o eski bloggerlar?! Neredesiniz blogcanlar?! Ses verinnn... (((:
Neyse, nerede kalmıştık... O zaman hep birlikte... 
Mutlu değil musssssmutlu senelerimiz olsun inşallah,
Medanşeri tarafından seviliyorsunuz. :*

6 yorum:

  1. Gözlerim hep sizin postunuzu aradı. Çok severek okur takip ederdim. Özlendiniz;) yeni senede eskisi gibi bol bol yazmanızı bekliyoruz. Sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miss_ebruli nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim gerçekten bu güzel yorumunuz için, benim temennim de o yönde ((: Ben de sizleri özledim gerçekten, duygular karşılıklı (: Huzurlu, sevgi dolu bir yıl olsun, mutluluğumuz paylaştıkça çoğalsın inşallah ((: Sevgiler :*

      Sil
  2. sen yazdıkça okuyoruz biz.. ölmediğimiz sürece inş takipteyiz.. ölürsekte bakalım. kabirden bir wireless falan çekerse :D
    Yazın için teşekkürler. Uzun zaman oldu. Herkese gönlünce bir yıl olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın sizler gibi samimi, eğlenceli okuyanları olursa yazmaz mı hiç?! (: Asıl ben bu güzel ve gülümseten yorumunuz için çoook teşekkür ederim. ((: Güzel şeyler yaşayıp mutlu paylaşımlar yaptığımız bir sene olsun inşallah, sizlerden de yeni yazılar bekliyoruz efendim. ((:

      Sil
  3. Neyse eskilerden bir arkadaşımız da yıla vedaya gelmiş ;) İnşaallah 2017 ' 16 yı aratmaz. :) mutlu yıllar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cerencim, inşallah hepimiz için güzel bir yıl olur ((: Yorumlarınızı görmek nasıl mutlu ediyor beni anlatamam, özlüyorum eskileri, sevgilerle :*:*:*

      Sil

Yormadan Geçme (;