???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

31 Mart 2015 Salı

Nostaljik Okul Sendromum Geldi

Fark ettim de uzun zamandır okul sendromu yazısı yazmıyorum. (: Yine bir sürü ödevler, projeler, sunumlar, sınavlar bir araya gelince nevrimin dönmesi de bir oldu. Şunu bilir şunu söylerim ki benim gibi birisi dahi okuduysa hatta şuan doktora aşamasına geldiyse herkes okuyabilir. Ders çalışmayı oldum olası sevmem ama son bir gayret dediklerinde, işte o benim tarzım (: Çalışmaya başlayana kadar zorlansam da başladıktan sonra bütün çakraları açılmış, full konsantre olunmuş, bir uçan bir de kaçan kurtulurgillerden oluyorum. Netice itibariyle hem okuyup hem çalışmak her türlü zor azizim, bunu bilir bunu söylerim. Lakin okuyor olmanın avantajını iş hayatında, çalışıyor olmanın avantajını da okul hayatında güzel değerlendirdiğim de ayrı bir gerçektir ki değmesin yağlı boya (((:
Martın son gününden, yağmurlu ve yer yer elektrik kesintili bir Ankara akşamüstünden bildirdiğim yazının sonuna gelmiş bulunmaktayım malum ödevler beni bekler...
Yarın yeni bir gün, yeni bir ay... Herşey çok daha güzel olur dilerim...

10 yorum:

  1. Ders çalışmayı bir türlü sevemiyorum bende tam bir karın ağrısı sendromu. O değil ondan önce ki gayreti de sevmiyorum :)
    Bir de havalar bir türlü düzelmedi falan, insanın canı da istemiyor gibi milyon tane bahane üretmek varken o vakti derslerle değerlendirmeyi hiç gözüm almıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin, sizi en iyi ben anlarım emin olunnn bu konuda (: Neyse ki verdim kurtuldum bir dersi daha, her daim başarılı olmak dileklerimle, teşekkürler güzel yorumunuz için :*

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Medanşeri bu, sağı solu belli değil gerçekten... Ama yokluğumu fark etmiş olmanız ne hoş bi' duygu anlatamam (((: Çook teşekkür ederim Hatıra Koleksiyoncusu, güzel yorumun için, kucak dolusu sevgiler :*

      Sil
  3. Nerelerdesin sen, bayadır yeni yazı girmiyorsun, özlettin kendini ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabıkalıyım bu konuda, maalesef rutin devam edemiyorum :'(( Ben de sizi özlediiiiimmm, koskocaman sevgiler, yorumun beni çok mutlu etti inan :*

      Sil
    2. Canım yorum yazdığın mim postu yazıma seni de mimledim, hem yeni bir bahanen olmuş olur yazmak için ^_^

      Sil
  4. yaz tatilinin tadını çıkar ve bloguna dön :)

    YanıtlaSil
  5. Dünyadan Medanşeri'ye, dünyadan Medanşeri'ye! Ordamın? Duyuyomun? Nerdesin evladım hanidir?! Yokluğunuz hissediliyor efenim, benden demesi. :(

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;