???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

1 Mart 2015 Pazar

Alice'nin Medanşeri Şubesi

Kafamın içinde yaşadığım kendime has bi' dünyam var benim. Orada kalmayı, orada yaşamayı seviyorum. Alice'in Medanşeri şubesi gibiyim. (:
Sosyal medya yazarı olsam da özümde asosyal olmaktan hoşlandığımı biliyorsunuz. Çevremdeki insanlar zor olduğumu düşünüyorlar, aslında tam tersi çok kolay bir insanım, anlayana. Çok bilinmeyenli bir denklem değil de tek bilinmeyenli bir denklem gibiyim.
Tamam, tamaaaammm her türlü denklemim, kabul ediyorum. ((:
Negatif özelliğim 'ben'i biraz önde tutmam yani canım isterse yaparım, istemezse yapmam. Şu ne düşünür, bu ne düşünür veyahutta şu ne yapmış, bu ne yapmış diye pek önemsemem. Böyle dedim diye şu sevmediğin gıcık kişilerle bir tutma ama beni, tamam mı? Gıcık değilimdir de birazcık huysuzumdur. ((: Kendi kendime küçük, mutlu

bir dünyam var. 
Bu diğer insanlara değer vermediğim, sevmediğim, saymadığım anlamına gelmesin. Saygı noktasında kusur etmem, adab-ı muaşeret konusunda hiç fena sayılmam, sevgi pıtırcığı olmasam da kimsenin kötülüğünü istemem, herkes mutlu olsun isterim, bunun için dua eder, elimden geldiğince çaba sarf ederim.
Amma velakin topluma uyum sağlayamıyorum bazen, gelenek-görenek damarıma kan pompalanmıyor sanırım, hatta böyle bir damarım olduğunu bile sanmıyorum. (:
Eğer bir şey mantığıma yatmıyorsa yada canım istemiyorsa yapmam, hele hele sırf ayıp olacak, şu ne der bu ne der diye hiç yapmam...
Dolayısıyla ben kendi küçük dünyamda mutluyum varsın dönem dönem asosyal olma özgürlüğümün tadını çıkarayım. ((:
Zaman zaman asosyal olmak bir özgürlüktür aslında kendinize zaman ayırabileceğiniz, kafanızı dinleyebileceğiniz, kendi wonderlandinizi inşa edebileceğiniz. ((: Deneyin, göreceksiniz. :*
Uyarı mahiyetinde; her şey tadında güzel o ayrı, dozajı abartmayın lütfen (:

Dolayısıyla özetle söyleyebilirim ki aslında; I'm not anti-social, I'm anti-idiot. (:

Alice in Wonderland ile başladık, Alice in Wonderland ile kapatalım o zaman.

Alice'nin Medanşeri Şubesinden sevgilerle, sağlıcakla kalın (:



23 yorum:

  1. a ha!,beni mi anlamış dedim,yok kendiymiş:))
    şahane dünyanda mutlu ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Havva, hep birlikte nice nice güzel günlere inşallah :*

      Sil
  2. insanların bana da sıklıkla söylediği seydir zorsun
    bu bazen cok sinirimi bozuyo:) ama senin kuçuk mutlu dunyanı sevdim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor diyen insanlar biraz empati yapabilse aslında herşey daha güzel olacak ((: Teşekkürler Şüheda güzel yorumun için, her zaman beklerim Medanşeri şubesine ((:

      Sil
  3. Banane Republic'te (yazım hatası yok) günler daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle işte bu, Banane Rebuplic ((: Daha önce gelmemişti aklıma ama süper bir fikir Berkay, süper bir republic (: Bundan sonra bende Banane Rebuplic'te bir citizen'im o zaman ((;

      Sil
  4. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım.
    Bloguma da beklerim.
    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Reyhan ((: Tabi ki seve seve gelirim, her zaman beklerim (:

      Sil
  5. Ben de son 3 yıldır yanlız yaşıyorum, evim de Alice'in Özlem şubesi gibi :) Sevdim bu postu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem ((: Sen yalnızsın, ben kalabalıklar içinde yalnızım, Alice'nin şube sayısında daha da artış olabilir (: Sevgiler :*

      Sil
  6. Iyyy, ne kadan da şu sevmediğim gıcık kişilere benziyomuşsuuun! :P :)
    Hiç de huysuzluk değil bi kere yazdıkların. O kadar beni ifade eden şeyler yazmışsın ki, ben yazsam bu kadar olurdu. Hele ki gelenek görenek damarının az gelişmişliği konusu. Mesela oğluşa sünnet düğünü yapmadık, böyle gelmiş böyle gider diye, içimizden gelmeyen bir uygulamayı yapmak istemedik çünkü. Mesela birçoğuna göre çok tuhaf ve kabul edilemez olsa da mevlutlere vs. gitmem, aklıma yatmadığı, içimden gelmediği için. Mesela sırf birisi yapmamı bekliyor diye, yapılması gereken bir ziyaret bilmem ne tarzı şeyleri yapmam. Vs. vs. Hiç de garip değil bence içine sinmeyen şeyi yapmamak. Sırf gelenek diye yapmak garip asıl. Hele şu son söze bittim yalnız: I'm not anti-social, I'm anti-idiot.
    Süper konu ve anlatım. Keyiflendirdin Medanşeri'm mirim. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir yorum bu böyle Mimiklim, çok teşekkür ederim. (: Değil mi ama, sırf başkaları için yaşanmaz ki, yok o ne der, yok bu ne der?! Kim ne derse desin, yaptığın şeyin yanlış olmadığını biliyorsan aynen devam ((: Senin yazdığın güzel ve içten yazıların yanında 'mir'lik benim neyime Mimiklim... Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  8. hep böle kalasın değişmeyesin iyi böleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Deep sen de degisme sakiiinnn (((:

      Sil
  9. Birbirimize benzemesek sanalda da olsa sürmezdi dostluğumuz..Dile kolay 5 yıl di mi?A ma ben sürdüremeyenlerden sustum kaldım ama okumayı hiç bırakmadım devam..:)Sen de döndün ne güzel..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Cerencim, ben tekrar yazmaya baslayacagin gunu sabirsizlikla bekliyoruuummm, opuyorum, sevgiler (:

      Sil
  10. poturum özledim seni :) saygıdeğer okuyucular bu şahsın kendisi gayet fıkır fıkır kıkır kıkır bir şahsiyet olup,ama bu hallerini sadece özelde gösterir size :) yanyana olduğumuzda kaçdefa gülmekten nefesimin geri kaçtığını kaçdefa gözümden yaş geldiğini bilirim.ahh ahh olsakta bir arada gülsek yine poturum yazını okuyunca ne kadar özlediğimi farkettim seni :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pooootuuurrrr.... Ben de ozledim cok, hem evli hem de blog yazari olabilirsin bence, don ve basla tekrar yazmayaaa... En kisa zamanda gorusebilmek eski gunlerdeki gibi sebepsizce agiz dolusu gulebilmek uzere, opuuyruumm cok canim Momolummm :*

      Sil
  11. Biz seni her halinle seviyoruz cnmcm;)

    YanıtlaSil
  12. Hangimiz en azından çocukluğunda kendine bir wonderland yaratmadı ki. Kaçıp saklanacağımız gizli diyarımız olmasa bu dünyaya nasıl dayanırdık bilemiyorum. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Lord, değil mi? Hayal dünyası iyi ki var ((:

      Sil
  13. Öncelikle teşekkürer kendi harikalar diyarından bir kapıda bizler için araladığın için.Gelenek görenekler konusunda kesinlikle haklısın. ama yine de bazılarımız bu hayal dünyasını abartıyor. (Şekil 1-a Ben :D) İçine bir kere sürüklendi mi sürekli kendini orada bulmak istiyor.. Biraz bağımlılık yapıyor gibi.. Bazıları ise gerçek dünya ile hayal dünyasını birleştiriyor. İşte o zaman süper insanlar çıkıyor ortaya ki ben onları çok seviyorum. Renkli kişilikleri farklı bakış açıları, biraz komik birazda düşündürücü yorumları ile Master Yoda gibi oluyorlar neredeyse benim için.

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;