???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

8 Ocak 2015 Perşembe

Pamuk Prensesten Hallice

Bazen canım sıkıldığında cevabını çok derinlerde arıyorum, hemen çocukluğuma iniyorum, sebebini buluyorum. (: Lakin sorunu o kadar derinden bulup çıkarıp sonra lönnnkk diye ortada bırakıyorum. En küçükken doktor olmak isterdim, sonra cumhurbaşkanı olmak istedim, ortaokul döneminde psikiyatr olmak istedim hatta psikolog bile olabilirdim, lise döneminde ise diş hekimi... Evet, maymun iştahlıyım biraz. ((: Sonuçta şuan hiç biri de değilim.
Dertlerimi gözümde büyütmedim hayatımın hiçbir evresinde, hep göz ardı ettim, kulak ardı ettim, kendi kendime yettim yetmeye çalıştım. ((:
Daha mini minicikken bile canımı sıkan bir şey olduğunda gizli gizli ağlardım, kimseye söylemezdim, kendi kendime bir şekilde terapi yapardım, mantık çerçevesinde olayı olağanlaştırmaya çalışırdım. Mantıklı, her şeyin farkında bir çocuk olmak da zor azizim... Benim çocuğum bu yüzden ya çok şanslı yada hiçbir şeyi saklayamayacağı için çok şanssız olacak, ne kadar çaktırmamaya çalışsa da mümkün değil illa ki anlarım, can sıkıntısını saklamaya çalışmanın her türlü yolunu biliyorum çünkü. (((:
Dolayısıyla da çevremdeki herkes beni pür neşe sanıyor. Sanki hayatımda hiçbir sorun sıkıntı yok, pamuk prensesten halliceyim. ((: Ama insanız sonuçta mutlaka dert, tasa oluyor yani...
Bilirsiniz, bu meret geldi mi de üst üste gelir hep... Mesela bu meret şu sıralar bana yatıya gelmiş, hiç gitmeye de niyeti yokmuş gibi. Elimi attığım her şey kuruyor, arkadaş. :'((
Ama toplumda sanki benim ve benim gibilerin mutsuz olmaya hakkı yokmuş gibi, herşeye rağmen saf saf gülümseye çalışıyorum hala... Anlayacağınız içim makber çalıyor, dışım roman havası. (:
Bunlar da geçecek biliyorum, Müslüman hiçbir zaman ümidini kaybedemez, kaybetmemeli çünkü ama, bunun aması da olmaz biliyorummm ama, yine de bazen ümit etmek daha çok yorucu oluyor, ümidini kesip herşeye rağmen varolanı kabullenmek daha kolay geliyor. Halbuki bu durum biraz bencillik, biraz sabırsızlık, biraz nankörlük sanıyorum biraz da tembellikten öte geliyor.
Allah istemediği takdirde bir yaprak bile yere düşmez sonuçta... Dolayısıyla ne diyoruz o zaman;
" Mevla görelim neyler,
   Neylerse güzel eyler..."
Güzel günler hepimizin olsun inşallah :*

13 yorum:

  1. Kendimi buldum bazı bölümlerde. :) Benim de içimde olumsuz havalar esse de kuyruğum her daim diktir de. ;) İyi mi kötü mü bilmiyorum, ama öyle işte. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni en iyi ben anlarım o zaman Mimikli ((: İyi mi kötü mü ben de bilmiyorum, tek bildiğim birşey var acayip yorucu... Her daim mutlu olalım inşallah, benden de kokuluu kokuluu sevgiler :*

      Sil
  2. tıpkı ben! Yengeç burcu musun sen acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır koç, ama yükselenimi bilmiyorum :p

      Sil
  3. "Biz de mutsuz oluruz, çok mu?" diyordu ya Behzat Ç. de, o misal
    önümüz arkamız sağımız solumuz zaten yeterince dayatmalarla dolu, önümüzü göremez olduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tespit 10 numara olmuş safransarı (((: Bu kelimeyi sevmiyorum ama gerçekten sosyal maskelerimizle birlikte yaşıyoruz artık maalesef. :( Güzel yorumun için teşekkürler ((:

      Sil
  4. Canıııım! seni yeniden görmek iyi geldi eski blogcanlar yavaş yavaş dönüyorlar bu ara...ama ben sadece izlemekle geçiriyorum..Artık sana da uğrarım :)

    YanıtlaSil
  5. Seni de Rosemary'immm teşekkür ederimm, çok özledim ki ben sizleri, fark ettim sen de yazmıyorsun artık ama nedennn :'( Her zaman beklerim canım sadece beklemekle yetinmek de istemiyorum ayrıca ben de sana uğramak istiyorummmm ((: Tekrar yazmaya başla :(

    YanıtlaSil
  6. keyfin yerinde mi peki şimdiii. nabıyo o meret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yerine oturmadı ama zorla da olsa oturtacağım onu yerineeee (((:

      Sil
  7. meraba, iyi olmuşsundur umarım :)

    YanıtlaSil
  8. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;