???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

24 Ocak 2015 Cumartesi

MİMDİR MİM -14- : 2014 Mimi

Sevgili Sultan'ın 2014 mimi ile karşınızdayım. (: Mim için Sulti'ye çok teşekkür ediyorum çünkü benim gibi sıfır hafıza birinin bile anılarını güncellettin. ((:
2014 Mimi
2014 Yılı;

1- 2014 Yılını nasıl tarif edersin?
2015'ten bir öncesi, 2013'ten bir sonrası yani özel bir anlam yükleyemedim maalesef. (:
2- Uzun zamandır yapmadığın ve tekrar başladığın neydi?
Blog yazmak :p
3- Hayatında ilk kez yaptığın neydi?
Doktoraya başladım, sayılır mı? (:
4- Kilo aldın mı/verdin mi?
Benim durumum biraz al gülüm ver gülüm, standardı tutturuyorum ama çok şükür bi' şekilde :p
5- Saçlarını uzattın mı/kısalttın mı?
Uzattım ama az (:
6- Kozmetik ve bakım için daha çok mu yoksa daha az mı para harcadın?
Çok harcamadım, makyaj yapmadığım için biraz şanslıyım (:
7- En fazla gelen cep telefonu faturan?
Faturam aynı benim tarifemi değiştirmedim. :p
8- Yaptığın tatil?
2015 daha çok tatil yapabilirim umarım, tüm iznimi kullanmama rağmen dönüp baktığımda sanki hiç tatil yapmamışım gibi. :((( Yetmiyor bana tatillleeerrrr :'(((
9- Çok alkol içtiğin oldu mu?
Daha önce de söylemiştim alkol yok, sigara yok; eski yeşilaycılardan bi' ben kaldım sanırım (((:
10- Telefonla en çok görüştüğün kişi?
Ailem
11- En güzel anılarından bir tanesi?
Öyle ha! deyince gelmedi aklıma birşey genel olarak yüzümde bi' tebessüm var ama sebebi bilinmez (:
12- Zamanını en çok kiminle geçirdin?
Matematiksel olarak bakarsak illaki iş arkadaşlarımla ama geçirilen zamanın sağladığı faydayı kastediyorsa "en çok" ibaresi kesinlikle ailemle (: Arkadaşlarım arasından da en ama en çok Fırtonyusumla :*
13- En çok dinlediğin şarkı?
Bunu da bilemedim ama 2014'ün son zamanlarında en çok Jessie J, Ariana Grande ve Nicki Minaj'ın Bang Bang şarkısını dinledim.
Bir de The Cardigans'ın Lovefool şarkısını tekrar keşfettim, Coldplay ise benim için hala özel ((:
14- Aklında en çok kalan kitap?
Yok, kalmadı aslında ama 2014 yılında ilk defa Tuna Kiremitçi okudum. "Sonun Geldi Sevgilim". Ben de şaşırdım ama fark ettim ki daha önce hiçbir kitabını okumamışım. Gayet hoş bir romandı, su gibi aktı bitti. (: Neden daha önce okumadığıma hayıflandım...
15- En beğendiğin dizi?
Bundan da daha önce bahsetmiştim, dizi takip edemiyorum çok sıkılıyorum diye ama şöyle bir düşününce sanırım en çok güldüklerimden biri 2 Broke Girls'tü. ((:
16- 2014'te çıkardığın ders?
Şükür, şükür, şükür... Şükretmeyi bilmeli insan...
17-Güzel olay?
İlk aklıma gelen bir akşam apartmanımıza bir sokak kedisinin girmesi oldu, akşam akşam nasıl girmiş, nereden girmiş bilinmez gelmiş bizim kapının önünde miyavlıyordu. Ben de içeri aldım tabi hemen, kedinin eve girdiği andaki o şaşkın ve meraklı hali çok sevimliydi. ((:
18- Berbat olay?
Savaşlar, ölen çocuklar, perişan olan hayatlar... Zor dayanmak gerçekten çok zor, yürek dayanmıyor. :'(((
19- Kendini başarılı hissettiğin olay?
Bu bölümde fonda Eye of The Tiger çalsın olur muuu?! (: Sömestr olmuş, derslerimden geçmişim, ohhh missss daha ne olsun!!! (:
20- İmkanın olsa 2014 yılını yeniden yaşamak ister miydin?
Yok, yarınlar da yarınlar da mutlu olmak var. (((:
21- 2015 hakkında ilk düşündüğün ve hissettiğin?
Soğuk kesinlikle soğuk. Ankara'da yaşayan biri olarak 2015'in bana ilk hissettirdiği şey ayaz oldu maalesef. ((:

Kimleri mimliyorummmm.... Firtonyus, Mimikli Böcek, Beyza Aydın Baser, Havva Peynirci (((:   

24 yorum:

  1. Oyyy, Medanşeri'm beni yine unutmamış. Çok teşekkür ederim şekerpare. :)
    Bilirsin ilk ve muhtemelen son mimimi de senin dürtüğünle yapmıştım. Konu mimikler olunca yapmamak ayıp olurdu zaar. Ve fakat mimler ve ben ayrı dünyaların icatlarıyız kanımca. Medanşeri'm, mim deyince bi heyheyler basıyo ki bana, kaşıntı maşıntı geliyo böyle soruları görünce. Kaşım gözüm ayrı atmaya başlıyo valla mimleyen cana duyduğum sevgi ve minnetle, soruları cevapla dendiğinde geçirdiğim cinnet arasında. Kıyma bana nolursun, harcama şu genç yaşımda... ;)
    Bu tatlı mimine karşılık çok içten cevabım: Ben de seniiii, seevgııılıııımmm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil Mimiklim, benim gibi yazdığı yazının yorumunu bile bi' hafta sonra yayınlayan biri emin ol seni çok iyi anlıyor ((: Bu samimi yorumun için teşekkürler bile ederim, sen yaz da ne yazarsan yaz, biz de keyifli keyifli okuyalım seni hep :* Öpüyorum, sevgiler kocaman :*

      Sil
    2. Oy anaammm, ne datlısın bacım sennn. (Kalpli gös, kalp kalp bisürü. :P) Ben de seni öpüyorum çok içten, sevgiler şeker... :)

      Sil
  2. Medanşerimmmmmmm çok teşekkür ederim bu güzel mim için hemen cevapladım;) :*
    Senin mimini de çok keyifle okudum;) 2015 'te de 2016'da da ve daha upuzun nice yıllarda her birlikte olalım inşallahhhhhh cnm benim;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzumm benim yaa, ben anca vakit bulabildim bunca iş gücün arasında, kusuruma bakma :(( Ben teşekkür ederim asıl güzel yazın için, inşallah hep mutlu ve birlikte olalım Firtonyusummmmm... Koskocaman öpüyorum :*

      Sil
  3. ne iyi etmisin de tekrardan baslamissin blog yazmaya, seviyorum yazilarini okumayi. hahahaa sana Eye of the tiger feda olsun bakalim, çaldim gitti fonda, tekrar tesekkurler kabul edip cevapladigin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sultan, geç bulduğum ama tez kaybetmek istemediğim bloggerlardansın benim için. Ben de senin yazılarını keyifle ve merakla takip ediyorum, çok şey öğreniyorum aynı zamanda yazdıklarından. (((: Kocaman sevgiler :*

      Sil
  4. ikibinondörtte ki negatifler onbeşe pozitif pozitif yağsın inşallaaaaa :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama bayıldım ben bu yoruma ((: Süper bi' bakış açısı kesinlikle katılıyorummm artılar eksileri götürsün lütfenn ((: Teşekkürler safransarı, nedense şuan seni neden mimlediğimi sorguluyorum ((:

      Sil
    2. umarım.. iki artı da artık getirsin, zıt kutuplar bir masada oturup konuşsun, anlaşsın. artı ve eksi artık desin ki biz uzuun bir süre artı da bulusuyoruz. hep eksi hep eksi nereye kadar değil mi..
      aaa hani nerede mim kim yapmışş ne zamann :d

      Sil
    3. Katılıyorum, eksilere ölüm... Eksilen şey kilo olmadığı sürece eksilere ölüm (: İlk mimde mimlenmiş olacaksınız dolayısıyla şimdiden hazır olun ((:

      Sil
    4. bir at gibi tetikte bekliyorum :d

      Sil
  5. Ankara da yaşadığını bilmiyordum..:) Medanşeri Doktora da başarılar..

    YanıtlaSil
  6. medanşeri arkadaşım, siz beni mimleyeli epeyce zaman oldu fakat işteki yoğunluktan iki kelimeyi bir araya getirip yazabilme yetimi inanın kaybettim sanki bu ara:(
    2015'in ilk ayı bitmişken, 2014'ün değerlendirmesini bloga koymam bir tuhaf olacak gibi geldi bana:(
    Hatırınıza geldiğiniz için çok çok teşekkür ederim diyerek, konuyu "bir dahaki mimlerde buluşabilmek ümidi ile" diye konuyu bağlasam, ayıp etmiş olmam inşallah, değil mi?
    :( :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslaaaaa (((: Hiç problem değil inanın çünkü mim konusunda mimli biriyim ben de maalesef yani sizi çok iyi anlıyorum ((: Başka başka mimler de başka başka yazılar da buluşmak ümidiyle :*

      Sil
  7. Yazma yeteneğimin ciddi manada sekteye uğradığını, yukarıdaki cümlelerde yaptığım anlatım bozukluklarından bariz şekilde anlıyorum :))

    Anlayışınız için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demekk ((: Halbuki çok güzel yazıyorsunuz, beğenerek takip ediyorum ((:

      Sil
  8. doktora başarılaaaar hadiiiii kolay gelsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deep, yorumunu görmek ne güzel ((: Unutma beniiii ((:

      Sil
  9. Çok güzel sorular var ama tühh yakalayamadım :(
    Mimsizlikten ölüyorum. Yeni bir mim bulsam bağrıma basıcam o derece ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesaj alındıııı Pinquitte(((: İlk mimde kulaklarını çınlatacağım (: Sevgiler :*

      Sil

Yormadan Geçme (;