???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

15 Ocak 2015 Perşembe

Deep Tone: Sade ve Derin

Sene 2010... Deepblueeagle olarak tanıdım onu ben… Dile kolay yaklaşık 5 sene... İlk olarak ismi dikkatimi çekmişti ama daha sonra insanın okudukça okuyası gelen yazıları, sıcacık - samimi yorumları, her daim nazikliği ve mütevazılığı, bunca zamandır hala aynı çizgide olması sebepleriyle birçoğumuzda olduğu gibi blogcanlar arasında Deep’in yeri benim için de ayrıdır. (:
Uzun bir süre ara verdim blog yazmaya, döndüğümde Deep’i hala yazıyor görmek benim için mutluluk vericiydi. Hatta ve hatta blog yazarlığını bir kitapla taçlandırmış olması kesinlikle takdire şayan, mutluluğun yanında gurur verici bir duyguydu. Her zamanki mütevazılığı sebebiyle benim çok geç haberim oldu bir kitabı olduğundan. Haberim olduğu günden bugüne kadar da hep aklımdaydı onunla ilgili bir şeyler yazmak ama yoğunluğumdan ötürü arada kaynasın istemiyordum. Böyle sakin sakin yazmak istiyordum ve nihayet amacıma ulaşmış bulunmaktayım. (:
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki Deep kısa hikayeler yazma konusunda gerçekten çok iyi. (: Bazı hikayeler keşke daha uzun olsa dedirtiyor, tadı damağınızda kalıyor, Türk kahvesi gibi az ama öz. (:
Kitapta 8 ana başlık altında Deep’in alıştığımız blog yazıları tadında yazılar bulunmakta. Hem kitabı biraz geç okumanın vermiş olduğu üzüntü hem de Deep’in kitabını okuyor olmanın heyecanı ile bir çırpıda okuyup bitirdim ama aslında yavaş yavaş, sindire sindire, tane tane okumak daha mantıklı ve keyifli olacaktır. Her yazı başlı başına farklı bir öykü aslında yani hepsini birbirine karıştırmamakta fayda var bence. (:
Benim favori yazılarım arasında Tarçınlı Hayat Silgisi, İyilik Makyajı, Jülyen ve Gülümsek Yaşam var. Genel olarak en sevdiğim bölümler de Gelişim ve Mevsimler sanıyorum. (:
Tatilde, yolculukta, canınız sıkıldığında açıp açıp okuyabileceğiniz güzel bir kitap gerçekten, mutlaka en az bir yazının içerisinde kaybolacaksınız, kendinizden bir parça bulacaksınız ve  hiç bitmesin isteyeceksiniz. ((:
Deep kitabın tekrardan hayırlı, başarıların daim olsun, nice nicelerine inşallah… (:
Kitabın kütüphanemdeki yerini çoktaaaan aldı bile... ;))


13 yorum:

  1. ne hoş bi yazı olmuş,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Havva ((: Sevgiler :*

      Sil
  2. Seviyoruz deepcanı:) Ben de geç okuyanlardanım.
    Ve hatta blogumda kitapla ilgili yorumlarımı yayınladığımda, yorum kısmına "henüz okuyamadım" minvalinde bir yorum bırakmıştınız, doğru mu anımsıyorum?
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aynen öyle ((: Öyle bir yorum da yaptım doğru hatırlıyorsunuz ama hangi yazıya anımsamıyorum açıkçası (:

      Sil
  3. oleeeeeey gelcem yineeeee :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloğunuz çok güzel takibe aldım bana da beklerim : )
    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kim je hee ((: Seve seve (:

      Sil
  5. Medanşeri, harikasın! Süper bi yazı olmuş. Özellikle Türk kahvesi gibi, kısa ve öz, Deep'in yazılarıyla ilgili yapılabilecek en isabetli benzetme. Kutlarım!
    Ayrıca ben de Deep'in kitabından aylar sonra haberdar olmuş ve heemmen gidip bulmuş, sonra da blogumda yayınlamıştım izlenimlerimi ve ufaktan da haberdar etmediği için sitemlenmiştim Deep'e. Okumadıysan aha da şurda: http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2014/11/sade-ve-derinle-imtihanm.html#more
    Senin yazını da görünce bir kez daha gururlandım, keyiflendim işin gerçeği. Eline yüreğine sağlık. Sevgiler en kocamanından... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mimikli sıcak yorumun için ((: Yazında bahsettiğin hikayeler 10 numara gerçekten ((: Deep nasıl bi' insan anlamıyorum, adı gibi herkesin hayatına öyle derin bi' yaklaşımı var ki takdir etmemek elde değil ((: Öpüyorum :*

      Sil
  6. Mimlendiiinnnn , guzel geçsin gunun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Sultan veee hemen mimimi almaya geliyorummmm :* Kocaman sevgiler (:

      Sil
    2. Bekliyorum blogcan optùm kocaman

      Sil

Yormadan Geçme (;