???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

27 Aralık 2014 Cumartesi

Teori Tamam da Pratik Sıfır

İnsanın sevdiği işi yapması ne kadar da güzel bir duygudur, kim bilir... Üniversiteden mezun olduğum günden beri hep bir arayış içerisindeyim. Ne okuduğum bölümün ne de mesleğimin kişiliğimle, beklentilerimle, ilgi alanlarımla, kısacası hiçbir şeyimle alakası yok... Ve ben yaptığım bir hatayı düzeltmek yerine üzerine gidiyorum, doktora aşamasına kadar geldim. Yaman çelişki bu olsa gerek (((:
6 yıldır kendimi mevcut düzene adapte etmeye çalışmaktansa yeniden sınava girsem belki de şuan istediğim bölümden mezun olup, sevdiğim bir işi yapıyor olacaktım. O iş ne olurdu onu da bilmiyorum sıkılabilitesi yüksek bir insan olarak.
Kader böyle bir şey işte, bazen olaylar o kadar hızlı gelişiyor ve akıp gidiyor ki, kendi hayatıma seyirci kalıyorum sadece, bir türlü müdahale edemiyorum, nasip kısmet olmuyor. Denemedim sanmayın sakın, tam farklı bir şey planlarken mevcutta öyle bir şey oluyor ki takılıp kalıyorum yine, plan mlan hak getire (:
Mevcut konumumu bi' kabullenebilsem var yaaa... Offff!!! Dünyalar benim olacak, ohhh! mis önüme bakabileceğim artık ama yok takılı kalmışım bir kere sektör değiştirmem şaaaart!!!  diye.
İşin en kötü yanı da ne biliyor musun? Özümde taaa derinlerde en derinlerde aslında işimi seviyorum yada şükürsüzlük yapmamak adına sevdiğimi zannediyorum. Bak buna bile karar veremiyorum azizim... Bankacılık sektörü riskli bir sektör ama hangi iş güllük gülistanlık ki... Her mesleğin, her işin kendine göre bir ceremesi var çekene ((:
Mesela bazen böyle deli gibi kitap okumak istersin ya... Ben de öyle olur genelde bir haftada 3-4 kitap bitirir sonra bir süre ara veririm okumaya. Neden? Çünkü vicdanım sızlar, "Roman okuyacağına ders çalış KPSS'ye gir, sonra bana ağlama!!!" Bildiğin kendi başıma statükocu oldum ya ben!!!
Kamuda çalışan arkadaşlarıma bakıyorum, onlarda da sorun var aslında, neyin peşindeyim ben de bilmiyorum ((:
Sanki 4*4'lükmüşüm gibi herşey 4*4'lük olsun istiyorum, olmayacağını bile bile...
Ömür geçiyor, hayatı kafada kurmaktan yaşamaya vakit kalmıyor, anı unutup geleceği planlama peşindeyim. Neden? Çünkü ben pratikte değil teoride zehir gibiyim...

4 yorum:

  1. en kısa zamanda herşey istediğinden çoooook çok daha güzel olcak inşallahhhh canım benim tüm kalbimle inanıyorum;))) 4*4 4*5 hatta 4*100 olcak hakediyosun çünkü;)))yalnızca hep konuştuğumuz gibi azıcık katkın lazım biliyosun;) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fırtonyusum, hepimiz için inşallah güzel şeyler olur (((:

      Sil
  2. çok iyi tespit olmuş ama bu.Hepimiz için geçerli bu '' pratik de değil teoride zehir gibi olmak ''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle ama inanıyorum ben, istersek pratikte de zehir gibi olacağız inşallah Çokomell ((:

      Sil

Yormadan Geçme (;