???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

8 Aralık 2014 Pazartesi

Haftasonu Oburu

Hafta sonu bildiğiniz semerimdem boşanmış gibi yemek yiyorum. Normal şartlar altında çok iştahlı biri olduğum söylenemez, evde olmadığım müddetçe yemek yemek aklıma bile gelmez ama evde olduğum zamanlarda evi mutfaktan ibaret olarak görüyorum sanki. Ye, ye, ye sanki kıtlık çıkacak gibi mübarek, neyin kafası bu... Her haftaya rahat 1-2 kilo almış olarak başlıyorum dolayısıyla pazartesi sendromlarının ben de apayrı bir yeri daha oluyor, kilo sendromu...
Hafta içi kendimi bir nebze de olsa frenleyebiliyorum, hatta ve hatta çikolata - tatlı hususunda dizginleyebiliyorum lakin hafta sonu gelince içime kurabiye canavarı kaçmış gibi oluyorum. Bildiğin insanlıktan çıkıyorum arkadaş...Buna nasıl bir çözüm bulacağım bilemiyorum, oburikse bağlıyorum anında...
Bu hafta sonu da çikolatayı biraz fazla kaçırdım... Çikolata yerken iyi oluyor olmasına da sonra baskülün üzerine de benimle birlikte çıkıyor olmasını sevmiyorum. Keşke çikolata yendikten sonra insan vücudundan buharlaşıp çıkıp giden bir şey olsaydı, geride sadece mutluluğu ve hafifliği kalsaydı...
İnsanları kategorize etmeyi sevmemekle birlikte şu da bir gerçek ki  hayatta 2 tip insan var:
1. Yiyor yiyor kilo almıyorgiller
2. Su içse yarıyorgiller
Ve ben 1.sınıfa girmediğimden eminim... Yemek cansa kilo canandır demiş sanki birisi bana. Yemek ve kilo ayrılabilirler, ayrılabilmeliler,  gerekirse zorla ayırırım da gene ayırırım arkadaş... Ben bu ittifakı bozarım azizim (((: Tabi önce hafta sonu içime kaçan oburiksi tatile göndermem gerekecek, hatta ne tatili direkt zorunlu göçe maruz bırakacağım!!! Nihahahhahaha!!!


22 yorum:

  1. Bak sen hain çikolataya! Demek senle beraber tartıya çıkıyo. Yidikten soora gaçıp gediveemeyo mu?! Görüyon mu çapsızı sen! :P ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, haddini bilmezzz, edepsizzz, terbiye etmek şarttt (:

      Sil
  2. Ben de tam tersiyim.Ev dışında yiyorum yiyorum yiyorum evde bence mutfak yok o derece.Gerçi benim hayatımda hiç kilo problemim olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu yüzden olmamış bence Çokomell, ohh ohh maşallah diyorum, olmaz da inşallah (:

      Sil
  3. ah ya,anladım ben benim sendromumu!
    mutfakda geçiyor her zamanım,hobi köşem bile mutfakta yahu!
    düzelteyim ben durumu!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, mutfaktan ne kadar uzak o kadar iyi... Test ettim, onayladım (((:

      Sil
  4. haftasonu yenilen yemekle bir anda nasıl 1-2 kilo alıyorsunuz? anlayamıyorum..ben 1.kategoriye girenlerdenim inanın 3 senede 3 kilo aldım ve o kiloyu sabitledim şu an 55 im..yukarısına çıkamıyorum ama bazen 1-2 kilo inebiliyorum o da çok sıcaklarda oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı azınlıksınız (((: Darısı başımaaa :p

      Sil
  5. Ahh ahh ben de o ikinci kategoridenim kesinlikle, her yediğime içtiğime dikkat etmek zorundayım ne yazık ki :( Hani, şu yiyorum yiyorum kilo almıyorumgillere de fena sinir oluyorum heee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim öyle birkaç arkadaşım vardı, yiyor yiyor kilo almıyorgillerden liseden sonra bir karşılaştım aman Alllaaahhımmm oldum, zamanında yediklerinin kilosu sanki birden ortaya çıkmıştı (: Allah yardımcımız olsun, kilolar bizden uzak dursun ((:

      Sil
  6. 1. tip insanlara nefretle bakan , o grupta yer almak için neler neler verirdim diyen tip insanım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıp dünyası incelesin lütfen bunu, nasıl oluyor da oluyorr ((: Hayır yani bi' geni falan varsa bilelim, bizden sonraki kuşak rahat etsin bari ((:

      Sil
  7. Ben de birinciye dahil oluyorum ve böyle olsan da takarsın, merak etme =) Arkadaşın üstüne oturduğun sırayı cumburlop kaldırıp seni yere düşürünce ya da ayakkabı numarası gibi kilon var diye dalga geçilince mesela =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyin azı karar, çoğu zarar işte... Dengeyi bulmak şart (((: Yine de yiyor yiyor kilo almıyor olmak her türlü daha cazip :P

      Sil
  8. bende böyleyim ve ben evhanımıyım!!! omg! :/ Göbeğim ayrı bir eve çıkacak kadar büyüdü ama yine de bende action yok. Hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek derdimiz kilo olsun ya, napalım (((: İnanıyorum ben, başaracağız, o kilolar ya gidecekkk ya gidecekkk (((:

      Sil
  9. Ben de 2. gruptanım ... ve artık hiç takmıyorum, istediğimi yiyip içiyorum, şişmanım, mutluyum ... ama doktorum ısrarla "64 kg.ya ineceksin" diyor ... oysa ben en son 25 yıl önce 64 kg.ydum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir sağlık sorununa sebebiyet vermediği müddetçe herkes istediği kiloda olabilmeli bence (((: Fazlalıklardan kolaylıkla kurtulabilmek dileğiyle :*

      Sil
  10. Merhaba blog keşif etkinliği yapıyorum.daha fazla kişiye ulaşmak için bloğunda yayınlarsan sevinirim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar biraz yoğunum, blogla pek ilgilenemiyorum, ama ilk postum bu olacak inşallah Sevdicann, memnuniyetle, sevgiler ((:

      Sil
  11. ayy bende çikolata yiye yiye sivilcelendimm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çikolata olsa bi' dert olmasa daha da bi' dert LaLa, çok iyi anlıyorum seni (:

      Sil

Yormadan Geçme (;