???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

16 Kasım 2014 Pazar

MİMDİR MİM -13- : SMILEY MİMİ (:

Günlük yaşantımızda bu "emoji" ve "smiley"ları kendimizi ifade etmek için sıklıkla kullanıyoruz ama bir "smiley"in bazen her birimiz için farklı anlamları olabiliyor. Bundan yola çıkarak bu haftanın mim konusu bu "smiley"lar olsun istedim. (:

Mimin Konusu: Aşağıda yer alan "smiley" ifadelerini kendinizce nasıl tanımlarsınız, en sık hangi durumlarda kullanırsınız? En az 5 tanesini seçerek tanımlayınız.
Sıra geldi mimlenenlere:

İlk cevaplar benden o zaman, genel olarak tanımlamak istedim. (: Zamanında buna benzer bir yazı da yazmışlığım vardı zaten. (:

Sırasıyla:
* Anladın Sen Onu: Çünkü uzun zamandır blog yazıyorum artık sen anlamayacaksın da kim anlayacak beni blogcan :p Lütfen amaaaa silkelen kendine gel :*
* Kafamda 40 Tilki Var, Kuyruklar Birbirine Değmiyor: Çünkü ileriye dönük ne plan yapacağımı kestiremiyorum, kariyerim ve doktoramla alakalı gel-git içerisindeyim.
*Mutluyum: Bu benim sosyal maskem (:
* 32 Dişimi Çakar da Gülerim: Kessiiiinn bi' muzurluk yapmışımdır. :D Hazır ağzımda diş de varken bırakın keyfini çıkarayım :p
* Çok Pis Şekil Yaparım: 'Bu Tarz Benim' aslında. Söylemesi ayıp iyiyimdir bu konuda. (:
*Bana Öyle Bakma: Kesin bir şeyi unutmuşumdur veya biri iltifat etmiştir veya herhangi  bir şey söylemiş de olabilir, genelde kızarırım zaten hemen ((: Bi' kere herkes anlaşmıştı kopya çekecekti dedim tamam o zaman ben de varım ama yapamamıştım, o an bildiğin ateş beynime sıçramıştı, hoca kafasını kaldırsa kesin anlardı bir işler çevirmeye çalıştığımı, başlamadan bitmişti bu yüzden kopya maceram ((:
*Mazeretim Var Asabiyim Ben: Sinir katsayım düşüktür, çabuk sinirlenir, çabuk sönerim. Aman bulaşma sinirli olduğumda 2 dk. içinde kendi kendimi imha ediyorum zaten bir de sana patlamayım arada tamam mı ?!! 
*Melekim: Genelde öyleyim zaten yapacak bir şey yok, kusura bakmayın. Biraz da küstah olabilirim zannımca evet, evet öyleyim (((:
Öperim: Biz Tarkan Yakalarsam Muuuuaaaaahhhh :*:*:* kuşağıyız yani yapacak bir şey yok, kaçın kurtarın kendinizi, affetmeyiz 
* Dipteyim Sondayım: Çünkü yarın Pazartesiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... :((((((((((((((
 * Sustum Oynamıyorum: Kesin sinirliyimdir, o zaman susarım, birini kırmak istemiyorumdur, kavga çıksın istemiyorumdur, büyük ihtimalle de konuşursam ağlarımdır, ağlamamak için susarım genelde yoksa kolay kolay susmam (((:
*Ağla Ağla Çal Oyna: Çünkü sinirliyimdir, en çok sinirden ağlarım ((: Ağlarım ama çaktırmam genelde içine yakanlardanım ((: Dışım 9 ' 8'lik içim makberdir yani (((:
*Şebelek: Genel olarak böyle bir saf halim vardır, Ortalarda saftirik saftirik şebelek şebelek dolanırım, kim, nerede, kiminle, nolmuş hep sonradan haberim olur (: 
* Korkunun Ecele Faydası Yok: Önü
müz kış ya ondan bu korku bende ki, offf offff ... Kar, kış, buz, trafik çilesi.... :((( Ayılar gibi kış uykusuna yatmak istiyorum ben :(((
* Esnemeyle Karışık Bir Şaşkınlık: Bu smiley benimle alakalı değil çizen kişi düzgün çizememiş, ya esnerim ya şaşırırım arkadaşşş.

36 yorum:

  1. Ne guzel mimmiss buuu ;)

    YanıtlaSil
  2. süper eğlenceli bişey olmuş:)
    merakla bekliyorum mimlenenlerin yorumunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bakalım neler neler yazacaklar ((:

      Sil
  3. A aa çok farklı ve güzel bir mim teşekkür ederim mimlenmişim :)
    Sanal sosyal alanda çok smiley kullanırım her birinin de bir anlamı vardır tabi ki :)
    Ama burdaki çizimler farklı geldi bana hissettirdiklerini yazacağım sanırım, sizin cevaplar da çok hoş :)
    Sosyal maskem ha, sanki çoğumuzun öyle gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum yazınızı sabırsızlıkla, teşekkürler :*

      Sil
  4. Çok teşekkürler mim için. :) Konu süper! Beni de dahil etmen daha da süper... :)
    Şu mim olaylarını pek çözememiş ve soru cevaplama meselesine pek keyif almadığımdan uzak durmuş olmama rağmen, konu mimikler olunca gerçekten ilgimi çekti. Yazışırken bayıla bayıla kullandığım şey olunca tabi konu. Bunu yapabilirim sanırım. ;) Daha rahat bi zamanda tekrar bakıcam.
    Tekrar teşekkürler, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ilk fırsatta mimi cevaplamanız dileğiyle o zaman :*

      Sil
    2. Buyrunuz efenim cevaplarım :)

      http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2014/11/smiley-mimic-mimi.html

      Sil
    3. Süüper, ellerinize sağlık :*

      Sil
  5. Medanşeri; en kısa sürede yanıtlamaya çalışacağım;) Çok kullanırım ben bu suratları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok kullananlardanım, bekliyorum ((:

      Sil
  6. şekerleme bir mimmiş teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. çok neşeli yazmışsın yaaa :) bi de bak büssürü yeni arkadaşım var bak sana yeni gelenler oleeey. hemen girdin bak çabucak arkadaş çevremize yeniden çook sevindim kii :) hepsi de şeker arkadaşlar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu deep, kesinlikle blogger olmanın ortak paydası bu, sanki yıllardır tanıyormuş gibi oluyorsun birinin yazılarını okuduğunda ((: Teşekkür ederim :*

      Sil
  8. ya bu mim çok eğlenceliymiş.Ayrıca 1. konusunda sana katılıyorum.Ben anca bloğa girme fırsatı buldum en kısa zaman da yapcam bunu çok sevdim.

    YanıtlaSil
  9. konu şahane :) yalnız herkes farklı anlamda kullanıyor bu ifadeleri :D bana mesaj atıp bu ifadeleri kullansan yanlış anlayacağım şeyler olur.
    birde ben whats app'a vidberdeki kusan surat transfer edilsin istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. o yüzden yaptım bu mimi, herkes ne anlamda kullanıyor bilemem, yanlışlık olmasın (((: Olabilir gerçekten :p

      Sil
  10. Yeni keşfettim burayı Medanşeri! :)

    Mim de ilginçmiş ha... :)

    ben de bekleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, her zaman beklerim ((:

      Sil
  11. Ahah çok eğlenceli bir yazı olmuş. Bloğuma bekliyorum ben de. Pek eğlenceli değil ama, arada espri yaparim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, her zaman beklerim. (: Bu arada blogunuzu gayet beğendim, şu tırnak beyazlatma işini ise kesinlikle deneyeceğim (((:

      Sil
  12. eheh ne tatlı mim ya ben sürekli 2 ve 8 modundayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni ve yorumlarını tekrar görmek gerçekten çok güzel Mia :*

      Sil
  13. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, ne cici bi' yorum olmuş bu... Memnuniyetle gelirim :*

      Sil
  14. Ben sanırım sadece :) bunu kullanıyorum. Onu da gramla kullanıyorum.

    Yıllar önce başka bir blog sahibiyken bloğuma yaptığınız yorumlardan tıklayarak yine geldim buraya. O bloğu başka bir isme taşıyarak yazıları da tekrar elden geçiriyorum. Eski blogcuların hala yerinde olması hoş oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel, ben de çoook mutlu oluyorum eski blogcanları gördüğümde ((: Hoşgeldiniz, iyi ki geldiniz, teşekkür ederim güzel yorumunuz için :*

      Sil
  15. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim bende, çok güzel paylaşımlarınız var :))
    Szi izlemeye aldım, bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bizden de İzmir'e sevgiler :*

      Sil
  16. hahhah, hakikaten "anladın sen onu" der gibi bakıyor he :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Aynı fikirde olduğumuza sevindim. (((:

      Sil

Yormadan Geçme (;