???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

11 Şubat 2012 Cumartesi

MİMDİR MİM-11-12: Yalnızlık Anksiyetesi=13+15 Şubatın Aritmetik Ortalaması

Sevgili bluestyle mimlemişti beni "Blog yazmaya nasıl karar verdiniz, blog adınızın anlamı nedir?" diyerekten ve harika bir mim yazısı yazmıştı, beni çook mutlu etmişti. Çok sıcak, sevimli bir yazıydı, okumak isterseniz sadece bir tık ötenizde, tıklayın ve okuyun lütfen. (:
Bu mimin karşılığını daha öncede yazdığım için tekrar yazmayacağım, bluestyle'a beni de hatırladığı için teşekkür ediyorum. ((:

Sevgili esved ve deep'in göndermiş oldukları mimin konusu ise değişik geldi bu sefer. (: Mim için ikisine de çok teşekkür ederim, yazılarını okumak çok keyifliydi gerçekten (:

Mim konusu: Kişisel haremimiz. Bize kuul, arkadaş, hayran, dost, sevgili, eş vb. olmasını isteyebileceğimiz 10 kişi seçiyoruz. Erkekler için 10 dişi, kızlar için 10 erkek.
Düşündüm düşündüm ve karar verdim, tam bir rezilim. Harem yapacak 10 kişi bulamadım iyi mi? :( Hayal be hayal... O kadar mı acizsin dedim kendime, yuh dedim falan... Birkaç kişi geldi aklıma hemen girdim googledan baktım evlilermiş. :( Hayal de olsa evli adamın haremde işi ne, hıh! :'(


Dolayısıyla hazır lafı bu kadar uzatmışken hiçbir bilimsel gerçeklik içermeyen Sevgililer Günü yazısı yazasım geldi. ((:
Sevgililer Günü 3'e ayrılır.
1. Sevgilisi olanlar için
2. Sevgilisi olmayanlar için
3. Günden bi' haber olanlar için


1. Sevgilisi Olanlar İçin: 14 şubatta sevgiliniz varsa eğer göğsünüzü gere gere dolaşabilirsiniz, bim bam bom çatlasın a!dostlar modunda. Bu gruptakiler genelde14 şubatı maddi zararla atlatırlar, alınan hediyenin beğenilmeme riskini de içinde barındıran bir süreçtir ki bu genelde er kişiye patlar. Malum bayanların beklentileri genelde yüksektir, er kişinin ise tek tiptir. O yüzden 14 şubat kavgasız geçirilebilirse ilişki sağlam temellere dayanıyor demektir. Üzerine yazılacak çok fazla şey yoktur, küçük şeylerle mutlu olmasını bilen bir sevgiliniz varsa dünya size güzel bu günde, kıymetini bilin. ((:

2. Sevgilisi Olmayanlar İçin:  14 şubata sevgilisiz giriyorsanız kalbinizin bir tarafı buruk demektir. Ele güne karşı "Ooluum çok saçma deil mi, boş işler bunlar, geçeceksin bunları, bizim sevgimiz bir günlük deil bir ömürlük, aziz valentinede kimmiş ki, vs.vs."nidaları atsanız da kalbinizin bir tarafı buruktur. Bu dönem sokakta el ele yürüyen, sarılan bir çift gördüğünüzde sinir katsayınızda bir artış mevzu bahis olabilir. Çift olan herşeye karşı doğal bir tepki içine girebilirsiniz, öyle ki belli bir zaman sonra iki basamaklı sayılar bile sizi depresyona sokabilir, "onlar bile beraber ben tekim" içinizde en çok patlattığınız cümledir. Birden kendinizi yalnızlık anksiyetesinde bulursunuz. (: "Forever alone" der fona Akon "Mr.Lonely" koyar dertlenir de dertlenirsiniz. Üzülmeyin geçici bir süreçtir, ertesi gün hiçbir şey hatırlamıyor olacaksınız büyük ihtimal. (: Yalnızlık anksiyetesinden biran önce kurtulup hayatınıza kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. (;

3. Günden Bi' Haber Olanlar İçin:  Bir de bu günle gerçekten uzaktan yakından ilgisi olmayanlar vardır. Onların tek derdi hayatlarını idame ettirmektir. 13 şubat neyse 15 şubatta o olacaktır, 14 şubat ikisinin aritmetik ortalamasından başka birşey değildir. (: En güzeli, oh! mis ne maddi kayıp ne manevi kayıp var. ((: 

Özetle daha önce şu  yazımda da bahsettiğim üzere fani şeyler bunlar blogcanlar. (: 
Peki ben mi? Ben hangi kategoriye mi giriyorum? 
Bu sene kendime bu 3 kategori üzerinden 2,5dan 3 veriyorum.Kanaat kullandım evet, ne var bunda? :p (((:

Sevgilinizi bilmem de sevginiz hiiiiç eksik olmasın :*:*:*

Neler öğrendik? Anksiyete = Anksiyete veya endişe, canlılarca deneyimlenen kaygı, korku, gerilim, sıkıntı halidir. Canlıların dış ortama uyum çabasında koruyucu bir tepkidir. 
Vikipedi öyle diyor :p

29 yorum:

  1. benimkisi anksiyetenin kaçıncı evresi acep? :)
    şimdi ondört şubatı en az hasarla kuul görünmeye çalışarak atlatmayı düşünüyorum yani sevgilim yok ama olsaydı da bi şey değişmezdi yemişim ondördünü de şubatını da aşk dediğin bi güne sığmaz şeklinde =p
    aslında henüz beni bulamamış sevgilime de acımıyor değilim yazık 4 gün arayla önce doğumgünü sonra sevgililer günü diye maddi hasara uğrayacak iyisi mi ben yalnız kalayım, bana müstehak! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuccukkurba bak bunu çok sevdim. ((: Bencede seni bulamamış sevgilin yansın asıl derdine. (:
      hııımmm... bu durum kötü olmuş gerçekten er kişi için, o yüzden bence siz bu özel günleri en az kayıpla atlatabilmek için 10+14 şubatın aritmetik ortalamasını alın ve sizin özel gününüz 12 şubat olsun. (:
      hem şahsınıza münhasır olur hem de sen 2 gün daha geç yaşlanmış olursun :p
      yaşasın düz mantık matematik. (((:
      sevgi dolu günler :*

      Sil
  2. ben yalnızım ben yalnızım yalnızım yalnız :/
    bu durumdan beslenip bir şiir yazabilirim :D aklıma ankaraya geldiğimde şiir yazma denemelerim geldi, ne manyak hallere bürünüyodum hatırlıyo musun, bir ara güzin abla mod on olmuştum ne gülmüştük :) özledim kız seni

    potur ya sen hep yaz hep yaz okuması çok keyifli oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe evet çok eğlenmiştik. (((: Hey gidi günler. (:
      Ben de çok özledim, havalar biraz düzelsin kop gel Momolum yine ilk fırsatta :*
      İnsanın olsun da kuzisi olsun ((:
      Aynen, sen de yaz ve biz şiirlerinde kendimizi bulalım...
      O zaman ne diyoruz yazalım güzelleşelim :p
      Sevgiyle ve sevgiliyle kal :p

      Sil
  3. canim insan ilk önce kendini sevmesi gerek, sevgililer günün simdiden kutlu olsun ♥ : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler vivacım, çok doğru söylemişsin. (:
      sevgi sevmekten türemiş bir kelime sonuçta, sevelim güzelleşelim diyorum o zaman bu yoruma da. ((:
      sevgi dolu günlere :*

      Sil
  4. ay bayıldım çok güzel hikayen
    bana da yolla bu mimi
    lazımdı bana böyle bi şey zorla mimledim kendi kendimi :D alemsin zuzu yahu! :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zuzucum teşekkürler, çok şirinsin :*
      evet bak onu fark ettim kimseyi mimlememişim sorun bende yani ((:
      mimleyecek senden sevgi dolusunu mu bulacağım mimledim say sen zuzucum, yazını şimdiden merak etmeye bile başladım. (:
      kucak dolusu sevgiler :*

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. senin haremin kadar güzel olmasa da beğendiysen sevindim deep ((:

      Sil
  6. ya sen ne şeker seysin ne tatlısın böyle.
    momolun dedii gibi sen hep yaz biz zevkten 4 köşe okuyalım :)

    şimdi ben diyeceğim sevgililer günü filan boş öyle bir günlük olmaz kapitalist sistem filan bahsedeceğim ama 2. gruba girdiğim düşünülecek:))
    ben svgilim olsa da olmasa da aynı düşüncede olduğumu kimseye ispat edemeyeceğim o yüzden yorum yapmıyorum:P

    bu arada sırrını merak ettim doğrusu.onay cıkarsa bekliyorum okumayı:)

    bir de güzel mi güzel sözlerin için cok teşekkür ederim canım.

    blog hikayeni okumuştum diye hatırlıyorum ama medanşeri nin anlamını bilmiyorum.baya bir geriye dönük okudum yazılarını bir gün. ama okunmayı bekleyenler var. her keyif yapmk istediğimde açıp bi tane okumayı düşünüyorum:)

    opuyorum seni kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel bir yorum olmuş bu bluestyle, nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim resmen. ((:
      ben sizleri okudukça yazıyorum inanın, yoksa şimdiye dek çoktan kapatırdım blogu (:
      dolayısıyla siz böyle güzel yazdığınız sürece ben de yazarım. Sırrımı paylaşmak için de önce ufak bir danışma yapmam gerekecek onay verilirse keyifli bir yazı bekliyor olacak bizi. (((:
      tekrardan çok ederim bluestylecım, iyi ki varsın :*

      Sil
  7. bazen düşünüyorumda batı birçok şeyini bize empoze etmekte ne kadar da başarılı olmuş değil mi canım? tıpkı diğer günler gibi bu da ithal...ve benim için her halükarda hiç bir anlamı yok ;) böylesine keyifli bir yazı için çok ciddi bir yorum oldu galiba :) olsun,bu seferde böyle olsun :)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru söylüyorsun Sihirlim, birkaç kere daha yazmıştım artık herşeye kesin amerikanın işidir arkasında da israil vardır diyoruz, bazen söylediklerimize gülüyoruz, şaka mahiyetinde söylüyoruz ama batının niyeyse hep zaptiri zoptikliklerini alıyoruz...
      bence de gerçekten saçma birgün. (:
      yorumun için çok teşekkür ederim canım yine aynı fikirde olduğumuza sevindim. (:
      sevgilerimle :*

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum, teşekkür ettim :*

      Sil
  9. Ayy iyiki de ertesi gün bir şey hatırlanmıyor,hiç olmamış bir gün oluveriyor.Valla cok cekilmez olurdu. yazan:Grup no:2:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe kapitalist toplumun en sevdiğim özelliği bu zaten, o kadar çabuk tüketiyoruz ki geçmiş geçmişte kalıyor. ((:
      bence de hemen olsun bitsin gitsin şu günde rahatlayalım biz de grup2 ve grup3ler olarak. ((:
      teşekkürler yorumun için guzunkızı, sevgiler :*

      Sil
  10. kendine harem kurmaman çok sevimli geldi banaaa :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gülüyorum kendime Syhn ((:
      Teşekkür ettim (:

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Teşekkürler deep. Geldim gördüm sadece cevaplaması kaldı ((:

      Sil
  12. "ben" tarafından mimlendin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ettim hemen geliyorum mimimi almaya :*

      Sil
  13. medanşerimmm yine harika bi yazı olmuş çok keyifle okudum;))veeeee merak içindeyim hangi sırmış bakıyim bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım canım fırtonyusum ne büyük mutluluk senin yorumunu burada görmek, okunduğumu bilmek ((:
      bizim kedigillerden bahsedecektim ehehehe... ((:
      haremim olmasa da kedigil var diyecektim. Sonra bilemedim çok mu ifşa olur :D

      Sil
  14. sen yazarsında ben okumazmıyım cnmcm;))hemde büyük bir keyifle okuyorum ama bir türlü yorum yapmak kısmet olmadı gizli bir hayranındım;D
    cnm cnm medanşerim varımız yoğumuz bir kedigilimiz var o da bize kalsın;)

    YanıtlaSil
  15. Bende bir mimin var, cevaplamak istersen sevinirim. ;)

    YanıtlaSil
  16. sen harem kuramamışsın benimkilerden 5 haremlik adam çıkar yavrum ya:)) sana biraz paslayım az kullanılmışlarından:))
    ama şu onay alıp anlatacağın şey ne çok merak ettim

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;