???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

1 Şubat 2012 Çarşamba

Gökten Düşer 3 Elma, Düş Olur Anca Bu Rüya

Dün bir arkadaşım rüyasında beni görmüş evleniyormuşum. Evlilik şuan itibariyle bana uzak bir kavram. Böyle söylediğimde insanlar şaşırıyor veya tepki gösteriyor tipik mahalle baskısı işte. Mezun olduysan, işin gücün varsa, elin yüzün düzgünse potansiyel gelin adayısın, kaçamazsın. ((:
Ben de evlilik bana neden uzak bunu dile getirmeye karar verdim size hayalimdeki düğünü anlatarak...
Söz, düğün, nişan hiçbirini istemiyorum. Gelinlik giymek de istemiyorum. Hepsi çok saçma geliyor. Gereksiz ayrıntı yumağı... Maalesef benim gereksiz ayrıntı yumağı olarak tanımladığım bu süreç evliliğin olmazsa olmazları, sırf bu yüzden bile evlenmeyebilirim veya bu konuda benim gibi düşünen birini görür görmez evlenedebilirim. ((:
Ben istiyorum ki hadi biz evleniyoruz diyelim ve evlenelim ama yurt dışında. Evlenmeye kesin karar verildiğinde ailelerden de onay alındığında sadece gelin-damat yurt dışına gider ki burası İtalya'da olabilir Prag'ta olabilir, Uzakdoğu'da olabilir hatta Afrika bile olabilir safari tadında, fark etmez henüz karar vermedim. (: Dünya turu bile olabilir o kadar yani. (:
Gidilir nikah kıyılır, tatil yapılıp dönülür. Sonra sevilen aile dostları, yakınlar evde ağırlanır, evlenildiği bu şekilde duyurulur. Nokta. Bitti. Hepsi bu. (:
Hele o davetiyeler, nikah şekerleri falan ne kadar gereksiz şeyler... Gelinlik de öyle bir kere giyeceğin şey... Beyaz rengi de öyle kabarık kabarık tüllü dantelli şeyleri de hiç sevmem. Siyah gelinlik olsa daha güzel olurdu bence onu da topluma kabul ettiremezsin. Bir sürü dedikodu yaparlar arkandan çok da umurumdaymış gibi. Hatta mor bile olabilir, nihahahha (:
Sonuç ben ütopik şeyler istiyorum ama istemediğim şeyleri de yapamam, ikisinin ortasını bulmam zor...
Dolayısıyla şu geleneksel kabus tadında evlilik sürecine kendimi hazır hissedene veya benim gibi kendi ütopyasında yaşayan birinin varlığına inanana dek evlenmeyeceğim gibi gözüküyor ki bu da kısa bir zaman dilimi içinde gerçekleşmesi mucize olan kategoriye girdiğinden bir müddet daha sadece rüyalarda mürvetimi göreceğiz. ((:
Yani gökten 3 elma düşse şöyle en yeşil olanlarından yada fuji olanından isteyenler kerevetine çıksa isteyen hani bana hani banalasa, kimi katur kutur yese kimi de ben elma sevmem neden armut düşmedi dese ama olmaz. Kaidelere aykırı...
Gökten 3 elma düşer, onlar muradına erer, bize kereveti kalır...

Neler öğrendik?

Kerevet: Üzerine şilte serilerek yatmaya veya oturmaya yarayan, duvara bitişik, ayakları olan, tahtadan sedir. Kaynak:tdk   ((:

18 yorum:

  1. yine harika bir post olmuş.Yazılarına bayılıyorum çok farklı ve çekici:)

    Evlilik konusunda bikaç dk önce annemin kimbilir kaç milyonuncu baskılarından nasibini almış birisi olarak bu yazıyı anneme okutmayı çok isterdim.Ben bunları desem sanırım annem kalp krizi geçirir. Kerevete çıkmak tek hedefi son bikaç yıldır:)

    hayırlısı demek gerek tabiki bu işler kısmet.Ama bizim oralarda evlenmek istemiyorum demek evlenmek istiyorum demek olarak algılanıyor aman dikkat et:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bluestyle, ne kadar güzel bir yorum olmuş bu böyle (:
      Ben sürekli dile getirdiğim için bu fikrimi artık alıştı ailem onlar amaaan! medanşeridir ne yapsa yeridir, karışmayalım modundalar, alıştırdım onları sonunda ama iş ciddiye binse hemen başlarlar yok şu olmadan olmaz yok bu olmadan olmaz demeye biliyorum. (:
      Hayırlısı gerçekten Allah hepimizin gönlüne göre versin, hem ailelerimiz mutlu olsun hem biz di mi (:
      Son söylediğin ise çok doğru kesinlikle ama ben pat pat söylediğim için herşeyi hayırsa hayırdır yakın çevrem bilir de bak yabancılar yanlış anlayabilirler. (:
      Tekrardan teşekkürler güzel yorumun için :*

      Sil
  2. Sana söyleyebilceğim tek cümle aman büyük konuşma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe, aman dilimi ısırıyım hemen doğru diyorsun Funda (:
      Böyle söyleyip söyleyip davullu zurnalı kırmızı kurdelalı evlenmek de var sonuçta Allah mıhafaza. (:
      Sevgiler :*

      Sil
  3. Aynen böyle düşünüyordum bir zamanlar ama şu an kendime inanamayacak derecede tam tersi hareket ediyorum başıma gelince:)))güzel bir yazı olmuş, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim güzel yorumun için. (:
      Böyle yorumları görünce bir ümit ışığı doğuyor içime demek ben de normalleşebilirim iş ciddiye bindiği zaman. (:
      Hep mutlu ol, sevgilerimle :*

      Sil
  4. :) Bence bu kadar karamsar olma sonuçta senin gibi düşünen erkek sayısı daha fazladır canım. Bazı erkekler bu süreçlerde öyle sıkılıyorlar ki evlenmekten vazgeçtikleri bile oluyor :) Yani bulabilirsin. Allah'tan ümit kesilmez :) Bir gün bakarsın 3 elma düşer bir günde sana bir eş düşer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne cici bi yorum olmuş bu böyle umarım öyledir Gelin adayı ((:
      Ben şimdiye kadar denk gelemesem de umarım bir yerlerde beni bekleyen eşim benimle aynı fikirdedir ve gökten elmalar düşerken biz tatilde yurtdışında oluruz.
      Çok çok teşekkür ediyorum, en kocamanından öpüyorum. :*
      Düğün hazırlıklarında kolaylıklar diliyorum...

      Sil
  5. ufff bende senin gibi,gelinlik,kabarik dantel tas tus sevmeyen biriydim :( zor oldu evlenirken bana kalsa bi elbise giyip giderdim de isin icine anneler faktoru girince,zorrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dozcum bende aynı fikirdeyim bana kalsa düz şık bir elbise giy git nikaha ama olmazmış öyle, dullar gibi olurmuş, mış miş muşş...
      Çok iyi anlıyorum seni ama amaaaa ben senin düğün fotonu görmüştüm blogta çook güzel bir gelin olmuştun, gelinliğinde çok güzeldi. (:
      Hep mutlu ol inşallah Dozcum sevgilerimle :*

      Sil
  6. lisede iki taraftan sacları örgülü ve oğlanlarla konusuyoruz selam veriyoruz diye bize moron moron bakan kız şimdi facede bir aşk böcüğü olmuş.. :)) uzun lafın kısası insanlar bu konularda degişebilir, demekki sevince içten geliyor bir takım seylere ilgili olunabiliyor :) sen henüz hayatındaki insanla karsılaşmamıssndır değişir bence :) nedendir sasırdım senin gibi bir kızın hoşuna gidecegini düşünmüştüm :))

    ben severm ama cok utanırım herkes gelecek bakacak sana offf! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe, o da büyük konuşmuş demek ki benim gibi zamanında :p
      Genelde öyle bir izlenim veriyorum blogta ama normalde kazuletimdir. (:
      Bir de o var herkes bakar, beğenir, eleştirir...
      Boşver ama sen seviyorsan gerisi tırı vırı... (:
      Teşekkürler esvedcim güzel yorumun için :*

      Sil
  7. Güzel bir yazıydı. Düşlediklerin ütopik değil. Bizim de yaşadıklarımız senin anlattıklarına bir açıdan benzerler. Hala farklı düşüncelerle hayatı kurguluyoruz. Mutluyuz. Hatta bak bastonsuz dede bile olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Profösör özlemiştim güzel yorumlarınızı. (:
      Darısı başımıza diyorum, maşallah ne güzel duygulardır kim bilir torun sevmek, hayata farklı pencereden de olsa aynı yöne bakmak...
      Hep mutlu musmutlu olun inşallah...
      Sağlıcakla kalın ((:

      Sil
  8. Allah iyiliğini versin emi :))) çok çok güzel bir fikir bence bu şekilde evlenmek.öyle tantanayı falan bende sevmiyorum.benim hayalimde de en kötü ihtimalle sade bir nikah var...tabi müstakbel damat adayı davul zurna diye tutturmazsa :)))) neyse bana da bayılan yok zaten,demekki şimdilik bu konuda endişelenmeye gerek de yok :))))))) inşaAllah karşına seni gerçekten anlayacak biri çıkar canım ve istediğin şekilde,istediğin biriyle hayatını birleştirirsin.not:beyaz gelinlik her zaman favorimdir,tabi renkli ayakkabı ve çiçekler de ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma benim de en büyük korkum o... Ben bu kadar korkarken damadın davul zurnayla kapıya dayanması. (:
      Ayılmak bayılmak eskidenmiş zaten Sihirlim bu zamanda kimse kimse için ayılıp bayılmıyor...
      Yada dediğin gibi öyleleri bize denk gelmiyor. (:
      Beyazların içinde peri kızı bir gelin olursun Sihirlim sen ve o zaman işte zevkle çıkarız biz de kerevetine ve tabiiii o renkli çiçeğini kapmak için binbir dalavere yaparım nihahaha... ((:
      Allah gönlümüze göre versin canım, kocaman en kocamanından öpücükler :*

      Sil
  9. Ayy ayy ayyy :D Ne diyeyim ben sana bilmiyorum ki Medanşerim :) Yok siyah gelinlikmiş, yok yurtdışında evlenmekmiş falan filan. Zannediyorum ki bunların hepsi sadece hayalinde kalır :) Bana kalırsa çok saçma geldi Medanşerim kusuruma bakma hani. Niye diye sorarsan büyüklerimiz bizim için önemli ve çok değerliler. Onların haberi olacak tamam ama izin vermeleri bence çok zor. Hadi izin verdiler diyelim içlerinde ukte kalacak. Beyaz gelinlik giymek her genç kızın hayalidir diye biliyordum ama yanılmışım sanırım :D Büyük de konuşmayalım sakın Medanşerim yazın düğünüm olacak hayırlısıyla en iyisi ağızı kilitlemek :D Kendine çok dikkat et Medanşerim :) Seni çoooook seven blog arkadaşın Merve'den boool sevgiler :) Selametle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim mutluluklar diliyorum sana şimdiden (: Herşey gönlünce olur dilerim. (:
      Sen bana bakma normal düşünmüyorum bu konularda :p
      Çok mutlu olursun inşallah, sevgilerimle :*

      Sil

Yormadan Geçme (;