???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

5 Şubat 2012 Pazar

MİMDİR MİM -10- : Babasının Kızı (:

 Hem okumasını, hem kendisini çok sevdiğim blogdaşım DOZ BÜYÜCÜSÜ mimlemiş beni. Yine ne zamandır mim yazmıyordum ama hem Doz'cum dan gelmesi hem de konusu itibariyle bu sefer kayıtsız kalamadım.

Mim konumuz: 
Babalar ve Kızları. "Bir baba nasıl olmalı?" (İster babanızla aranızda geçen bir anıyı anlatın, ister itiraf edin, isterseniz sadece ona ne kadar düşkün olduğunuzu yazın) - En az 4 kişiyi mimleyin.



Kız çocuklar için babaları hep özeldir, biliriz. Benim için de durum bundan farklı değil. (:
Babam benim aynı zamanda en iyi dostumdur. Mesela annem arkadaşım gibidir, onunla eğlenceli zaman geçirebiliriz ama iş sır paylaşma aşamasına geldiyse o noktada babamı tek geçerim. (:
Babam işi dolayısıyla çok sık seyahat eder, hep çok yoğundur ama o yoğunluğunun içerisinde bize hep zaman ayırabilmiştir. Tabir-i caizse evde olduğu zamanlar tepesine çıkardık. Gerçi hala daha öyle, değişen bir şey yok. (:
Çok gezen mi bilir çok okuyan mı sorusunun kesişim kümesi = Babamdır kesinlikle. Hem çok gezer, hem de çok okur dolayısıyla bilgi birikimine hayran olmamak elde değil. Hatta ve hatta hala daha kitap okurken mutlaka ajandası ve renkli fosforlu kalemi hep yanındadır. Okur, altını çizer, ajandasına notlar alır... Nasıl kıskanıyorum anlatamam, bu konuda babama çekmemişim. (:
Biraz huysuz  biraz da inatçıyımdır. İstediğim her şey olsun isterim, zaten öyle hayal aleminde yaşamadığım için isteklerim makul şeylerdir. Küçükken istediğim bir şey olmadığı zaman hasta olurmuşum, ateşlenirmişim, sayıklamaya başlarmışım... Babacığım bu konuda çok zorluklar çekmiş zamanında, gece yarısı oyuncakçı açtırdığı bile olmuş söylemesi ayıp. (:
Sonra hiç unutmam üniversite son sınıftaydım, bir dersten kalma ihtimalim vardı, bütünleme olmadığı için  kalırsam direk dönemim uzayacaktı, dönemimin uzaması demek hem bir sene kaybı hem de maddi kayıp olacaktı. Okulum normal okullardan biraz daha pahalıydı... Babama söylemiştim bunu, sadece ona. (: Babam da uzatmadan okul mu biter, ben senin yerinde olsam bilerek uzatırım demişti, üniversite okuduğun belli olsun. Nasıl gülmüştüm ve rahatlamıştım... O rehavetle geçmiştim tüm derslerimi. (:
Böyle anlata anlata bitiremem babamı....
Babam gerçekten çok özel bir insan, baba derken bile şunları yazarken bile gözlerim doluyor... 
Bizi böyle sevdiği, koca kız olmama rağmen hafta sonları gelip öperek uyandırdığı, her ne koşulda olursa olsun bir dediğimizi iki etmediği, kilometre bazında çok uzaklarda olsa bile her an yanımda olduğunu hissettirdiği, akşam eve geldiğinde yeğenlerime alırken bir tane de bana çikolata almayı hala ihmal etmediği (: ve daha nicesi için ne kadar teşekkür etsem, ne kadar şükretsem az...

Babacım iyi ki varsın ve iyi ki benim babamsın...
Allah'ım yokluğunu yaşatmasın, başımızdan hiç eksik etmesin seni ve herkesin babasını....
Seni çooooook seviyorum, tahmin edemeyeceğin kadar çoooooooook....

Sıra geldi kimleri mimlediğime...
Sevgili;
ve babasının kızı olan herkesi... ((:

32 yorum:

  1. ne güzel ne tatlı anlatmışsın babanı canım...Allah bozmasın...en kısa zamanda mimini cevaplayacağım inşaAllah...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakla bekliyor olacağım yazını Sihirlim (:
      Teşekkürler, öpüyorum :*

      Sil
  2. daha bu sabah babama ne kdr benzediğimi düşünüyordum! bu kadar olur!

    teşekkürler mim için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de babamla ilgili yazı yazma hevesi içerisindeyken aldım bu mimi ((:
      güzel yazını bekliyor olacağım, sevgiler :*

      Sil
  3. amcam bitanedir ya kocaman öp onu benim için ne zamandır göremedim:) okurken benim bile gözlerim doldu poturum çok severek cevaplayacağım bir mim, çok şanslı çecuklarız yahu, Allah onları başımızdan eksik etmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momolum doğru söylüyorsun şanslı çocuklarız vesselam.
      Ben de sabırsızlıkla bekliyorum mimini, şahane yazacağından eminim...
      Hatta ve hatta bu mimi bir de amcam için ben bile cevaplayabilirim...
      Ehehehe düşünürken bile öldüm gülmekten. ((:
      Canlar onlar yaa iyi ki bizim babamızlar... Maşallah on kere bin kere... :*

      Sil
  4. okurken bile kötü oldum ya, ben de 'baba' diyince gözleri dolanlardanım:) çokk teşekkür ederim Allah duanı kabul etsin cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim Lovemecim (:
      Aminnn diyorum en kocamanından sevgiler :*

      Sil
  5. Çok keyifle okudum yazını :)

    YanıtlaSil
  6. Hay Allah, ne kadar narinmişsin öyle =)
    İstediğin bi şey olmayınca nasıl dert ediyordun kimbilir...
    :)
    Allah mutluluğunuzu bozmasın, ve ayrı koymasın.
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narin değil de huysuzmuşum bence :p
      Çok ilginç gelmişti bana da annemler anlattığında, bir ebeveyn için zor olsa gerek. ((:
      Çok teşekkür ederim kucukkurba güzel yorumun için. (:
      Ve en kocamanından amiiiiinnn diyorum, cümlemizi. (:

      Sil
  7. bayildim medanserim ) hatta yazarken aklima gelmeyen ,babamla yasadigim bi kac ani,suan yazini okuyunca aklima geldi .allah yanimizdan eksik etmesin onlari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Dozcum, insan anlata anlata bitiremiyor gerçekten babasını. ((:
      Amiinn diyorum, çoook çok öpüyorum canım :*

      Sil
  8. her zamanki gibi begenerek okudum yazını canım.eline sağlık çok zevkliydi okuması.

    Babanın kitap okuma şekline hayran kaldım. bende hep kalemimi ayırmam okurken ama not alma olayını kitabn bitmesine bırakıp alamadan da kalırdı.bu belki süreyi uzatacak ama çok daha mantıklı:)

    ayrıca benim babam da hep teselli eden taraf olmuştur.anne büte kalabilrim desem annem kızım çalış biraz daha sunu yap bunu yap bırakma derken babam hep olsun canın saolsun sonra verirsin üzülme diyen taraf olmuştur:)

    ah babalar iyiki varlar.

    duana da aminn diyorum ve mim için teşekkür edip öpüyorum seni.
    mim cevaplanmış ve sen de mimlenmişsindir ayrıca:)
    Sevgilerle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim bluestyle (:
      evet, niyeyse babalar daha esnek oluyor annelere göre ((:
      hemen okuyorum yazını, çok mutlu oldum,
      sevgilerimle :*

      Sil
  9. babalar ve kızları nasılda klasiktir artık,rabbim bozmasın,ayırmasın inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Reyhan, aynen öyle (:
      amiiinn diyorum (((:
      Sevgilerimle :*

      Sil
  10. Tatlım,postuna şöle bı bakım dedim bi baktim sonuna gelmisim:) ne kadar duygulu,dokunduran bi yazi olmuş.
    Fikrine SAGLIK;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum olmuş bu böyle, çook teşekkür ederim. ((:

      Sil
  11. tanıştığıma memnun oldum
    :)
    muhabbetiniz daim olsun canım
    :)
    hoş blog
    :)
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet ben de memnun oldum efenimm. ((:
      çok teşekkür ederim, iade-i ziyaretlerim tez zamanda yapılacaktır,
      Sevgilerimle:*

      Sil
  12. Bayıldıııımm Medanşerimm :) Çok Teşekkür ederim beni düşünüp mimlediğin için :) İnşallah bugün kısmet olursa yazarım olmadı yarın yazarım inşallah :) Ailenle ve baban ile aranızdaki sevgi muhabbet asla yok olmasın. Allah'ım sevginizi daim eylesin Medanşerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mervecim, amiiin cümlemizinkini inşallah,
      Öpüyorum en kocaman olanından sevgiler canım :*

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. deep mimini ve yorumunu görmek ne güzel uzun aradan sonra. ((:
      çok memnun oldum, teşekkür ettim, tez zamanda cevaplanacaktır. ((:

      Sil
  14. ne güzel anlatmışsın cnm babanı çok keyifli hep beraber olun inşallah

    YanıtlaSil
  15. Wondeгful gοodѕ from yοu, man.
    I haνe understand уouг stuff pгevіous to and
    you're just too great. I really like what you've acquired here,
    rеаlly liκe ωhаt уou're saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it smart. I can't wait tο
    reaԁ far more from уou. Thiѕ iѕ actuаllу a
    wondегful webѕіte.

    Alѕo visit mу web-site - SEOPressor V5 review
    my website: SEOPressor

    YanıtlaSil
  16. Wοw, marvelous blog lаyout!
    How long have you been bloggіng for?
    yοu made blogging look еasу. Τhе overall look of уour ѕitе
    is wonderful, let alone the сontent!

    Review my blog post ... seopressor v5 review

    YanıtlaSil
  17. Hey! Someone in my Faсebook gгoup shаrеd thiѕ site with uѕ so Ι camе to chеck it οut.

    I'm definitely loving the information. I'm bookmarkіng and will be tweeting this to my followers!
    Wondеrful blog anԁ great deѕign.

    mу wеb page: seopressor v5 review

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;