???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

23 Şubat 2012 Perşembe

17 = Bir Asal Sayıdan Daha Fazlası

Yaş mevzusundan dertli olduğumu daha önce de yazmıştım. İş yerime gelen müşterilerin bana hitap ederken ki hallerine de değinmiş olmam lazım. Şöyle ki genelde yavrum, amcasının, güzel kızım özellikle belli bir yaş üstü bayanlar da şu işlemi bir hallediver annem gibi beni çocuk yerine koyan hitap şekilleri hakim. Hatta bazı böyle yaşlı tonton amcalar geliyor ben amca, abi, abla, teyze, vb. hitap şekillerini sevmediğim için onlara da "bey" diye hitap ediyorum, onlar ise "Bana dedem de!!!" modundalar. O kadar da değil diyorum ama içimden tabi.  Türk halkı sıcakkanlı gerçekten ben kime çektim de böyle soğuk gudubet bir şey oldum bilmiyorum. (:
Geçen böyle ayak üstü bir sohbet ortamında yanımızdaki kız " Kaç yaşındasınız?" dedi, ben de böyle birden refleks olarak "Nasıl yani?"  oldum. "Yani benim kadar falan gözüküyorsunuz." Ben hala gayet saf  "Siz ne kadarsınız ki?" diye sormuş oldum. "17" dedi. 17.... Sade ve sadece 17.... ((((: Yavrum ne yaptın sen o kadar değil dedim dışımdan dedim bu sefer. Güldüm, geçtim çocuk işte...
Sonra düşündüm hep böyle çocuk yerine konulmaktan şikayetçiyim aslında çünkü çocuk değilim artık. Kabullenmeseler de söylemesi ayıp koca gadana kadar oldum. ((:
Derken bir şey fark ettim, kendimi övmeyi değil yermeyi daha çok seviyorum. Deli miyim neyim, psikolojik sorunlarım mı var, kendimle mi barışık değilim? (: Aslında teoride tam tersi ama pratikte kötümserim. (:
O kız deseydi ki 35 yaşında gözüküyorsunuz, daha çabuk kabullenirdim inanın, di mi di mi evet bence de öyle diye yanına 40 tane daha olumsuz şey sıralardım kendimle ilgili, üzerine bir de espriler yapıp şen kahkahalar atardım. ((:
Biri iltifat ettiği zamanda öyle oluyor, ya duymamazlıktan geliyorum ki genelde yapıyorum bunu ya da yok canım daha neler tavrı bürünüyorum.
Kendimi iyi tanıyorum, artılarımın-eksilerimin farkındayım aslında. O yüzden başka birisinden duymak gereksiz ve saçma geliyor. Normal değilim, evet. (:
Sonuç: Güzel olmak zor zanaat azizim...
Nihahhaha.... Şaka yaptım be şaka.... Böyle bir yazıyı böyle bir cümleyle bitirecek değilim herhalde. Yok öyle bir şey (:
Güzel mi görmek istiyorsunuz, gülümseyin o zaman, o sizsiniz (((:

9 yorum:

  1. postumu yazdım sayfayı yeniledim kapat tusuna dogru giderkene bir de ne göreyim medanşerim yeni yazı yazmış:)okumadan kalkarmıyım tabiki okudum:)

    kaç yasındasın canım bilmiyorum ama 30 olana kadar küçük göstermekten nefret eder olmuştum.Sana yine sözle ifade etmiş küçük gösterdiğinin düşünenler sanslısın.Ben 27 yasında basım oksanarak afferim kızım diyen teyze gördüm hem de iş yerinde asansörde:))sonra kadın ben ne yapıyorsun diye ilginç bir bakış atınca seni ortaokul öğrencisi sandım demesin mi:)) gülermisin ağlar mısın ya,o yaşta sen koca valilik asansöründe 15 yasında sanılıp sacın oksansın:)
    diğer konuda sen hep mi öylesin bilmiyorum ama bir aralar ben de acayip derece de kendimi yeriyordum. etrafımdakiler iyi bişey dedikçe ben kötü bişeyler arıyor yok öyle değil deyip duruyordum.Neydi nedendi bilmiyorum ama geldi gecti.Ama bikaç ay sürdü bu işkence kendime:)
    uykulu uykulu nasıl bir yorum oldu bilemedim ama olsun yormadan gecemedim:)
    optum seni iyi uykular canımm:)
    not:cumartesi mocaco ya sen de gelsen ne güzel olurdu:)

    YanıtlaSil
  2. evet aynı olaydan bende muzdaribim olsun bir yandan da güzel :))))

    YanıtlaSil
  3. inan artık ben de sorana yaşımı söylemekten utanır oldum :)) çünkü insanlar beni en az 7-8 yaş daha küçük sanıyorlar ;)yaşımı söylediğimde de ağızları bi karış açık kalıyo :))) söylemesem ısrar ediyolar söyle söyle diye :))) ben de yakayı sıyırmak için söylüyorum.ama aklıma şimdi gelen bi fikir var :))) bundan sonra öyle ayaküstü tanıştıklarıma gerçek yaşımı söylemicim.7-8 yaş daha az söylicim,nihohahahahaaa :)))yaşasın kötülük :)))sevgiler canım ;)

    YanıtlaSil
  4. ya bu durum bi çoğumuzda var heralde, geçen yıldı sanırım bi gece arkadaşlarla çıktık gittiğimiz mekana almadılar beni yaşınız ufak hanımefendi alamayız dediler ama ama derken kimlik göstermek geldi aklıma ve adamın surat ifadesi akıl almaz şekilde değişti eheheh :)
    yani bu avantaj mı dezavantaj mı henüz çözebilmiş değilim ama insana keyif verdiği kesin =)
    sen de tadını çıkar bence=)

    YanıtlaSil
  5. Canım blogunu çok beğeniyorum ve takip ediyorum :) Kendi blogumada beklerim :)
    http://kucukleydi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. siz bakmayın medanşerinin böyle kendini yerdiğine ben kuzisi olarak söylüyorum kendisi tazecik ay parçasıdır, ya zaten ayıptır söylemesi bizim genlerde var aksi pek mümkün değil dimi potur :) şimdi o kabullenmez bu dediklerimi ya da kabullenebilir ayy bu kızın ne yapacağı kestirilmez herşeyi beklerim ben kendisinden velhasıl kelam birtanedir o :) çok şahsına münhasır , kıymeti bilinmesi gereken bir insandır ^-^ potur şuan tamda sarılma time diye bağırıp boynuna atlayasım geldi, ben duygulanıyorum böyle konuşunca hemen bir şiir yazcam bu yoğunluğu heba etmiyim :)

    YanıtlaSil
  7. Bence maşallahın var senin...

    YanıtlaSil
  8. İnsanların hiçte sıcak olduklarını düşünmüyorum hayatın keşmekeşliğinde buz gibi olmuş yaşıyorlar. Kasiyerler mağazadaki satış elemanı öğretmenler okuldaki insanlar hepsinden çoğu kez nefret ettiğim doğru. İki sıcak kelime söyleyemez mi insan. Üşüyorum :D

    YanıtlaSil
  9. sevgili momola tüm kalbimle katılıyorum çooook güzelsin.hatta siz ikinizde çok güzelsiniz gördüğümü söylüyorum;)ayrıca soruna cevap vermek istiyorum evet delisin:D ve biz hep 17 kalıcaz işte banane banane;DD

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;