???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

7 Ocak 2012 Cumartesi

Yazmak Herkese Yakışıyor

Bloggerla ilk defa üniversite yıllarımda tanıştım. Yazmayı hep çok sevmişimdir ve okumayı. Çok güzel bir imkandı bu benim için, kendimi ifade edebilmek için. İlk zamanlar çekingen oluyor insan net ortamı sonuçta, ne yazsam ne etsem bilemiyor.
Bir oyun blogum vardı o zamanlar şimdi de olduğu gibi ama şimdikinden çok farklı. (: Hemen hemen her gün yeni bir yazı yazıyordum, yeni bir oyunun çözümünü paylaşıyordum, kişisel şeylerden bahsetmiyordum, günlük takipçi sayım çok fazlaydı. Beni bile şaşırtacak kadar çok... (:
Sonra sıkıldım, kapattım. Yazmaktan kopamadım, bu sefer kuzimle bir blog açalım dedik, o zamanlar öğrenciydik hala... Açtık blogumuzu, bir iki bir şey paylaştık çok da eğlenceliydi aslında ikimiz bir araya gelince yer yerinden oynar genelde. (: İstikrar sorunum var benim ve bundan da sıkıldım bir-iki ay demeden bıraktık yazmayı kapattık blogu. Ama kuzim durmadı bu kez, şiir blogu açtı kendine ve gayette başarılı oldu, aldı başını gitti. (: Şu sıralar okul sebebiyle o da yoğun, bu sebepten biraz boşlamış olsa da ilham perileri yalnız bırakmaz onu biliyorum, başlar tekrar yazmaya. 
Sonra ustam nam-ı değer Fırtonyus'umla bir şeyler yapalım dedik, bir blog açtık, yok istikrar sorunum peşimi bırakmadı bir-iki ay demeden o da tozlu raflarda yerini aldı, bu kez Fırtonyusum da benden fena çıktı zaten, o da hiçbir şey yazmaz oldu. (:
Gel zaman git zaman ablam kızı için blog açmaya karar verdi dedim o zaman gel birlikte açalım, hem ben sana öğretirim vs.vs. derken Medanşeri'yi böylelikle açmış bulundum ve bir yılı aşkın süredir de imkansızı başararak yazmaya devam etmekteyim. (: 
Neden bunları yazdım şunun için efendim:
Zaman zaman mailler alıyorum farklı kişilerden, internet sitelerinden yazılarımı paylaşmam, sitelerinde de yazılar yazmam, buna karşılık para almam için.
Yazmayı çok seviyorum evet bu doğru ve eğer istersem özgün makaleler de yazabiliyorum hatta günlük yazmaktan daha çok zevk alıyorum makale yazarken, canım istediğinde bilim-teknoloji blogumda paylaşıyorum da bazen bunları.
Teklif getiren maillere ise sıcak bakamıyorum genelde neden ben de bilmiyorum. Şu an hayatımı idame ettirmek için para kazandığım bir işim var zaten, memnunum da çok şükür işimden de maaşımdan da. Yazdıklarımın da öyle herhangi bir internet sitesinde karşıma çıkmasından hoşlanmam sanırım. Meşhur olmak gibi bir derdim de yok. Hatta ne kadar gizli o kadar iyi benim için. (:
Yazar olabilmeyi çoook isterdim ama, gerçek bir yazar. Evde oturduğum yerden laptopumun başına geçip, sıcak bir fincan kahve alıp, geniş pencere önünde oturup harika manzarayı seyrederken aklımdan geçenleri, gerçekleri - kurguladıklarımı, parmaklarımın ucuyla harflere dökerken onların beyaz word sayfasında ki izdüşümlerini seyretmek ne büyük keyif olurdu....
Ve daha da önemlisi yazdıklarımın başkaları tarafından da okunup, beğenilip onların hislerine de tercüman olabilmesi keyfime keyif katardı (:
Benim hayalimdeki meslek doktorluktu küçükken her çocuktan %bilmem kaçının olduğu gibi. (: Sonra 6 sene okuyamam çürürüm, diş hekimi olayım dedim. O dönem kader ağlarını ördü, gerçekten ağzım dilim bağlandı ve bir baktım ekonomist olmuşum bile. (: Fen bilimlerine olan merakım ise hiç bitmedi, bitmeyecek... İçimde uhdedir mesela hala, ama belli mi olur Medanşeri bu belki bi' biyoloji bölümü bitirip laborant olarak gelebilirim her an karşınıza. (:
Şimdi düşünüyorum da hayalimdeki meslek ne diye? Yazar olmak istiyorum mesela...Yazılarımda mutlaka böyle bilimsel bazı gerçeklere de yer verirdim, pek bilinmeyen bilimsel terimlere de yer verirdim, akıl oyunları olurdu böyle ufak ufak, tamamen bilim-kurgu da olmazdı gayette hayatın içinden olurdu. Öyle işte...
O değil de seslendirme sanatçısı olmak istiyorum, bunu o kadar çok istiyorum ki başvurabilirim bile. Seslendirme sanatçısı olmak belki zordur ama çok eğlenceli kesinlikle hele de düşünsenize çizgi film seslendirirken kendimden geçerim sanırım. (: 
Ve son olarak kesinlikle gezi programı sunmak istiyorum, sunucu yapmasalar da olur, yapımcı da olabilirim bak hiç itiraz etmem nihahahaha.... (((: Öyle dünyayı dolaşan bir programın içinde olsam bir bölüm bile olsam bana eşyalarını taşıtsınlar ona da razıyım. Köy falan gezmem ama gayet lüks şehirlere gidelim böyle teknolojik milenyumik şeyler olsun ya da saraylara falan gidelim Arap Emirliklerinde altın tozu falan saçsınlar bize. (((: Gülmeyin, madem hayal bunların hepsi, bırakın dibine vurayım. (:
İstikrarsızım demiştim di' mi ya da maymun iştahlı mı demeli? :( Hepsini istiyorum bunların, bir de fotoğraf kursuna gideceğim okulum bittikten sonra.
Offf! Ne çok yazmışım, dalmışım gitmişim.... (:
Hep böyle oluyor ders çalışmam gerektiğinde çalışmamak için bin bir bahane... (:

20 yorum:

  1. Sen hep yaz biz de hep okuyalım inşAllah istikrarın hiç bozulmasın Medanşeri :)

    Sakın ola sesiz sakin kaybolup gitmeyesin. Ben çok üzülüyorum aniden gidenlere..

    İçtenlikle.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Delibu! (:
    İnşallah devam ederim, ters bir rüzgar esip kapa gitsin şu blogu demedikçe yazarım sanırım. (:
    Ama hep birlikte yazalım, siz yazdıkça ben de yazarım. (:
    Sevgilerimle :*

    YanıtlaSil
  3. öncelikle hayallerin şahane:)

    yazar olabilmek çok ühim ve özel bir yetenek gerektiriyor doğru aa bence yazmak aynen dediğin gibi çok ama çok güzel bir uğraş. sanıyorumki bakış açımız seninle aynı, fotoğraftaki ortam benim kafi:)

    umarım hep yazacak zamanın olur, yazmayı hep bu denli seversin... sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler nini içten yorumun için. (:
    böyle bir ortamı olduktan sonra insanın zaten istemese de yazası gelir bencede. (: önemli olan her ortamda yazabilmek, asıl yazarlık o işte. (:
    yaşadıklarının ye yazacaklarının hep güzel şeyler olması dileklerimle, sevgiler :*

    YanıtlaSil
  5. Güzel hayaller. Belki bir gün gerçek olurlar. :)

    YanıtlaSil
  6. Yaşam tarzımız ve hayallerimiz aynı çıktı desem kısaca:)

    YanıtlaSil
  7. o güzel manzarada kahve eşliğinde yazarlık olay olur amaaaaa:)))
    demek seslendirme sanatçısı.çok merak ettim yeteneğini.mesela bir çizgi film karakterini seslendirirken sennn
    gezi programı yapmayı kim istemez.mesela benim kıskanma huyum sıfır kıskanamayacak kadar insanlara karşı ilgisizim ama stv de ayna programı var ya ben o adama uyuzum elime geçse eşşek sudan gelinceye kadar ve hatta geldikten sonraki uzun zaman diliminde onu bir güzel döverim.
    yooor diye uzatttığı her sözcük ağzına bir tane patlatırım .
    yani adama nasıl hasedim yeterince anlaşıldı sanırım:)))

    YanıtlaSil
  8. Elif teşekkürler, dilerim hepimizin hayalleri gerçek olur bir gün. (:

    Kafe de Mola ne güzel aynı fikirde olmak, ortak noktada buluşmak, sevgilerimle (:

    YanıtlaSil
  9. NABRUT emin ol aynı duyguları paylaşıyoruz bu konuda. ((:
    Adamı takdir etmem gerekirken bazen dayanamayıp kanal değiştiriyorum gıcıklığımdan. (:
    Çok başarılı gerçekten, hem aferin hem maşallah diyorum veeee elimden gelse gidip ayna prog.nın kapısında yatardım beni de alın yapım ekibine, noluur noolur çok uslu dururum, çiçek olurum, hiç yaramazlık yapmam diye. (:
    Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  10. Yazmak sana en yakışıyor:)
    Dilerim sen bir dr,laborant,gazeteci,yazar,yapımcı daha ne istiyosan hepsinden olursun.:)
    Çok şey olmak isteyen bişey olamaz derler ama ben katılmyorum:)
    Hakikaten isteyen ve gayret eden insan biçok şey olabilir..:)

    YanıtlaSil
  11. Zelcim çok çook teşekkür ederim, ne cici bi yorum bu (((:
    Ben katılıyorum ama bu söze, insan bi tatminsiz oluyor, herşeyi yarım yamalak kalıyor, gerçi ben başlayınca bitiririm ama tatmin olmuyorum. (((:
    Gönlündeki tüm güzellikler gerçek olur inşallah canım, koskocaman sevgiler :*

    YanıtlaSil
  12. bu yazın bana tamamıyla ilham oldu poturum ve hemen bir şiir yazdım :)

    daha sık paylaşımlarda buluşmak dileğiyle bebek muahh :*

    YanıtlaSil
  13. MİS gibi bir yazı. Evet "Medya İletişim Sanatları' na ilgi duyuyorsun. Aslında işe bir yerden başlayabilirsin. Bu bir bant yayını dahi olabilir.

    YanıtlaSil
  14. MOMOLum geri dönüşüne çok sevindim ve katkım olduysa ne mutlu bana (((: Bu yazıyı yazarken hey gidi günler dedim aklıma bu bi işaret geldi, bloga yazmıştık hatırlıyor musun, resmini de çizmiştik, ne çok gülmüştük... euheuheuhue... heyyt be ne günlerdi. (:
    daha sık yaz, öpeyyyrummm :*

    Profosör çok güzel bir yorum olmuş, tam yerinde gerçekten, çok teşekkürler ((: Aslında kamera önünden ziyade arkası daha çok ilgimi çekiyor bu yüzden seslendirme ideal gibi. (: Doğru diyorsunuz hayallerin bir ucundan yakalayıp bant dahi olsa başlamak gerekiyor bir yerden. (:
    Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için... ((:

    YanıtlaSil
  15. bu bir işaret :) potur hala günün birinde bir yerden çıkacağına inanıyorum, o inancı taşıyorum içimde :)

    YanıtlaSil
  16. ben de doktor olmayı çok istiyordum ama şimdi hiç bir anlamı kalmadı :) sonra biyolog olmayı bende düşündüm ;)gerçekten ne çok ortak yanımız var ;)hayallerin gerçekleşmemesinin mutlaka hayırlı bir nedeni olduğunu düşünüyorum ;)Allah herşeyin en iyisini bilir...yalnız şu gezi programlarndan birinde çalışmayı bende çok istiyorum :))süper olurdu...onuda bırakda şöyle tükenmez ekmek bulup dünyayı gezsek fenamı olurdu,kimseye eyvallah etmeden :)))))))))

    YanıtlaSil
  17. Sihirlim artık şaşırmıyorum yazdıklarına, tek şaşırdığım bu kadar çok ortak yönümüz varken farklı bireyler olarak hayat sürmemiz. (:
    dediğim gibi bir sen var benden içeruuu resmen. (:
    cidden süper olurdu tükenmez ekmekle dünya turu...
    dediğin gibi canım sonuçta Mevla görelim neyler, neylerse güzel eyler. (;
    Enn kocamanından öpücükler :*

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bir blog...yazılarının tamamını okudum ve kalemine hayran kaldım ;)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Medanşerim :) Aslında senden niye yazar olmasın ki? Çok da güzel oluuuuur. Hem blog açmışsın bir sürü yazıların var. Deneyim de kazanmışsın. Bence denemekten zarar gelmez derim ;) Bir dene bence :)

    YanıtlaSil
  20. Güzel şey dayanışma..pes etmemen de güzel..:))

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;