???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

31 Aralık 2011 Cumartesi

Yılbaşını Saklasak da mı Kutlasak, Saklamasak da mı Kutlasak?

Her sene gündeme gelir şu  yılbaşı kutlama mevzusu, acaba kutlamalı mı, kutlamamalı mı?
Şimdi efendim biz kapı gıcırtısına oynayan, eylemlerini, protestolarını bile sokakta halay çekerek davul-zurna eşliğinde yapan, tabir-i caizse 9'8lik bir milletiz.
Seviyoruz eğlenmeyi, o yüzden bizler için önemlidir resmi ve dini bayramlarımız. Ama yetmiyor azizim yetmiyor demek ki... Bizimkiler yetmiyor, yok cadısıydı yok sevgilisiydi yok yılbaşısıydı derken uluslararası düzeyde de kutlamadığımız gün, bayram kalmıyor.
İnsan gibi kutlandığı sürece benim için bir problem yok, söylemesi ayıp bana ne...Sorsan herkes her şeyi benden iyi biliyor. O yüzden umrumdışı...
2011 bitsin ama artık, hiç sevmediğim resmen ömrümden kayıp bir yıl oldu...
Hayatımda hiçbir değişiklik olmadı, yerimde saydım...
Ufak tefek mutluluklar da yaşamadım değil tabi şimdi hatırlamasam da mutlaka mutlu olmuşumdur, yüzümü güldürmüştür yer yer. Mesela bir keresinde ımhhhhhh, şey olmuştu hani ne çok mutlu olmuştum şeyyy hani ımhhh... Yok ya gelmiyor aklıma hiçbir şey ... Kayda değer bir şey olmamış demek ki, anlıkmış hepsi zorlamaya gerek yok ...
2012 sen 2011 gibi olma tamam mı? Gerçi ilk kazığını attın bile cumartesi gecesine gelerek ama hadi bunu saymıyorum. Ne olurdu hafta içine denk gelseydin de biz de fazladan bir gün tatil yapsaydık?
Neyse, daha birbirimizi tanımıyoruz bile kavgaya gerek yok, önce tanışalım, sonra alttan alan taraf hep sen ol ama 2012...
Miladi takvimi kullandığımıza göre yarın hepimiz için yeni bir gün, yeni bir ay, yeni bir yıl olacak.
Sanırım yeni bir başlangıç için yeteri kadar koşul sağlanmış oluyor, daha n'olsun ...
2012 mutlu et bizi...

10 yorum:

  1. 2011 in senin için kötü geçmiş olmasına üzüldüm.
    o yüzden en mutlu 2012 yi sana diliyorum :D

    31 aralık 2012 de ne manyak yıldı bitmesin ama dediğini okuyayım burdan istiyorum...
    mutlu seneler;)

    YanıtlaSil
  2. Hayır duası çok önemli.. En iyisi mi dua edelim..

    YanıtlaSil
  3. EVET YA BENDE DÜSUNDÜMDE HIÇ BIR SEY BULAMADIM AMAN ÇOK MUTLU OLDUM DIYEBILECEGIM.
    ZOR BIR YILDI.
    HADI BAKALIM BU YIL NELER OLACAK?GÖRECEGIZ BERABER

    YanıtlaSil
  4. ah benim Snoppym aşığım ona. evet 2012 bizi çok mutlu et, güzel şeyler getir, çalış durma yorul...nice seneler.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  5. bol bol mutluluk dilerim.
    Mutlu seneler =)

    YanıtlaSil
  6. Medanşeri inşaAllah herkes için herşey çooook güzel olur canım...bu arada sen ne güzel konuşuyon öle 2012yle :)))) ben de denicem bu taktiği ;) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. 2012 bomba gibi gelsin, yüzümüzü güldürsün gitsin.:)

    YanıtlaSil
  8. :) ne güzel kalemin var senin,gülümsettin beni :)
    2012 senin için kocaman mutluluklar,mucizeler,unutulmayan yıllardan olsun :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Αn οutstanding ѕharе! I've just forwarded this onto a colleague who was doing a little homework on this. And he in fact bought me lunch simply because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this topic here on your web page.

    Here is my blog post; gardening tips

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;