???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

24 Aralık 2011 Cumartesi

Sevgili Kar Farklı Mevsimlerin İnsanıyız Biz

Sevmiyorum karı, kışı, yağmuru. Soğuk olsun somsoğuk olsun gıkımı çıkarmam ama üzerine bir de böyle kardı yağmurdu falan derken iyice depresyona giriyorum ben, sevmiyorum işte sevmiyooruuummmm. :'((((
Sabah sabah kalktım baktım kar yağıyor sinir oldum hatta sinir bombası oldum iyice. Tamam, yağmur berekettir, kar mikropları kırar falan filan biliyoruz sonra barajlarımız da dolacak susuz kalmayalım di mi, Allah'ın işine de karışılmaz haddime değil zaten de sevmiyorum işte. Mutsuz oluyorum ya, yeni yılı da sevmiyorum zaten. Hele o saçma sapan orta yerde cınngll cınngılll bellsleyenlere iki kere gıcık oluyorum.
Tekrar ediyorum kış uykusuna yatmak istiyorum ben de. Kışın dondursunlar beni baharda çözsünler. Hem zaten eminim Uyuyan Güzelimiz Prenses Aurora eline kıymık battığı için falan değil kıştan kaçmak için uyumuştur hıh! :'(
Ya da şöyle olsun kış uykusuna yatmasam ama kış izni alsam. Bu da olur bak hatta daha iyi olur. Kışları bu karlı yağmurlu havalarda işe gitmesem evimde otursam o zaman severdim bak karı....
Buradan "kar"a sesleniyorum...
Sevgili Kar...
Yağ ama tutma tamam mı? Pazartesi etraf bembeyaz olmasın, yollar kapanmasın, ben işe giderken düşüp bi' tarafımı kırmayayım ya da kırayım... Kırınca kırık izni alırım kar izni alamasam da. (((:
Öyle işte sevmiyorum ben seni, yapacak bir şey yok. Beyaz rengi de sevmem zaten sorun senle değil yani alınma, bana kızıp şimdi deli gibi yağma tamam mı?! Farklı mevsimlerin insanıyız biz ...

Yazımın anafikri: Depresyona giren, bunun için çevresinde gördüğü her şeyi suçlayan, mutsuz belki biraz umutsuz kurtuluş için alış-verişi seçmek isteyen ama pişman olmak istemeyen, masterında tez aşamasına gelmiş, bankada yıl sonu hedefleriyle sapıtmış bir kısçenin ruh halinden kesitler. (:

9 yorum:

  1. Ama ama, kış güzeldir.

    Kar heyecan verir ve yağmur gerçekten candır.

    Medanşeri, nasıl da farklı kutuplarız :)

    Sen güney, ben kuzey kutbu misali. ^^

    Sevgi ile,
    Luna.

    YanıtlaSil
  2. bir de kar jipin olsaydı daha da severdin de mi? :))
    biz birde ankaranın tepesinde oturuyoruz ki arabayı temizlemek gibi bir sıkıntıda oluşuyor ki bende kışı sevmiyorum hani cama yapışılır ayy ne güzel kar yağıyor olayına girilir ya ben hiç girmem.aa kar yağıyor diyen insanoğluna tepkim hhhıı iyii :))

    YanıtlaSil
  3. Kalp gözüyle yazını okudum. Kalp gözü sonsuzluğu yakalayan idraktir. seni anlıyorum. Ama bunler gelip geçicidir.

    YanıtlaSil
  4. Sevmiyomusun :( Olsun insanlar farklıdır oysa ben çok severim ve Adana'da yaşamaya başladım Normalde Ankara'da yaşıyordum inanılmaz bunalımdayım ben Ankara'yı özledim karı görmek istiyorum götürün beni burdan modlarındayım..
    Çok bunaldım medanşeriii :(:(:(

    YanıtlaSil
  5. KIŞ,KAR VE YAĞMURLA BEN DE AYRI MEVSİMLERİN İNSANIYIM...AMA YİNEDE YAZIN ÖZLÜYORUM.BU DA KENDİ İÇİNDE BİR ÇELİŞKİ MİDİR,YORUMU SANA BIRAKIYORUM :))BÖYLE BİR DURUMDA BİRAZ DEPRESİF OLAK NORMAL...AMA BU NORMALLİĞİ LÜTFEN KREDİ KARTI EKSTRENLE ANORMALLEŞTİRME OLUR MU CANIM :)))TEZDE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM...ALLAH YARDIMCIN OLSUN...ASLINDA DAHA ÇOOOOOK ŞEY YAZMAK İSTİYORUM AMA BİR NOKTADA DA BİTİRMEK ZORUNDA OLDUĞUMU BİLİYORUM ;)) BU ARADA BİR KEZ DAHA NE KADAR ORTAK YANIMIZ OLDUĞUNU GÖRÜYORUM ;))) NOT:BU SEFER YORUM YAZMA TARZIM BİRAZ DEĞİŞİK OLMUŞ GALİBA...BENDE Mİ DEPRESİFİM NEYİM ;))))

    YanıtlaSil
  6. İnanır mısın Medanşeri yazını zor okumuş bulunmaktayım :D Ya lütfen kusuruma bakma ama o kadar komik yazmışsın ki gülmekten gözlerimden yaş geldi gerçekten Allah'ım senin de yüzünü daima güldürsün canım beniiimm :) Yağmur ve kar muhteşem birşeydir Medanşerim benim. Allah'ın rahmeti ve bereketidir. Bir de şöyle düşün. Karın ve yağmurun seni çook ama çook sevdiğini düşün. Sana o sıcacık günlerde buz gibi suları verdiğini düşün. Kendini ne kadar rahat hissettiğini ferahladığını düşün bir de :) Seni çook seven birini sen de sevmez misin? Allah bizleri seviyor ki karı ve yağmuru gönderiyor :) Öyle değil mi? Herşeye en güzel haliyle bak ve pozitif düşün. Hava kapalı, bulanık olsa dahi aç pencereyi mis gibi havayı içine çek ve bugün hava ne kadar güzel de. Bir gün dene lütfen :) Umarım işe yarar :)

    YanıtlaSil
  7. ben kışı severim aynı yazıyı yaz için yazabilirim :)

    YanıtlaSil
  8. ben de kışın üst üste giyinmeyi sevmiyorum hiç:( kazaklar, montlar, botlar, atkılar, bereler...hafif hafif giyinmek varken :/

    YanıtlaSil
  9. gönlünce sabahlara uyandığın günler geçirmeni dilerim,mutlu yıllar.

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;