???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

7 Aralık 2011 Çarşamba

Renk Sorunsalı

Günlük yaşantımda öyle renkleri çok fazla kullanan biri değilimdir veya olmadığımı zannediyorum, rengim laciverttir. Benim olayım budur yani, tek vazgeçilmezim lacivertim. Herşeyim laciverttir, eteklerim, çantalarım, ayakkabılarım,vs.vs.vs.vs..... Alış-verişe çıktığımda da gözüm önce hep lacivert arar, lacivert şeylere takılır. Baştan aşağı da lacivert olamayacağım için bazen araya renk katarım. Mesela yeşil-lacivert uyumuna bayılırım, mor-laci, beyaz-laci, kırmızı-laci, turuncu-laci, pembe-laci ise sıklıkla kullandığım kombinler. 

Pembe rengi severim aslında ama yakıştırmıyorum pek kendime. O yüzden haftada hatta iki haftada bir anca kullanırım yada kullanmam pembe-laci kombinasyonları. Şöyle bütün olarak incelendiğinde lacivert yine en ağır basan renk olur her halükarda. 
Velhasılı kelam buna rağmen hep çok renkliymişim gibi tepki alıyorum çevremden, örnek geçen günlerde yeşil-laci çizgili gömlek, laci-etek kombini yapmıştım. İş yerimde herkes bugün ne güzel rengarenk olmuşsun yine diye tepki verdi. İnanın gittim aynaya baktım, üzerimde bir renk var da benim gözümden mi kaçıyor diye, hayır yani bildiğin lacivertim. Çok renkli olmak kötü bir şey mi hayır değil ona da bir sözüm yok ama yanlış teşhis koyuyorlar işte. Ben çok renkli değilim. (((: 
Sonra düşündüm taşındım böyle bir yargıya nereden varabilmiş olabilirler diye. Çünkü benimle ilgili akıllarına gelen ilk şeylerden biri büyük ihtimal renklerle ilgili olur ve vardığım sonuç: Renkli olan aslında benim dışım değil içim. (((((: 
Renkli giyinmesem de renkli bir kişiliğim var. Bunu inkar edemem işte. 
Dolayısıyla onların algıladığı bu renklilik tamamen psikolojik bence. Şimdi diyorsunuz biliyorum, Medanşeri tek derdin bu mu Allah aşkına diye ama öyle değil işte, inanın dert oldu bu konu bana. Daha renksiz nasıl giyinebilirim diye düşünmekten bir hal olmuştum sanki çok renkli giyiniyormuşum gibi en son dedim ya sadece gömleğimin çizgilerinde yeşil vardı onun dışında baştan aşağı laciverttim ve yine aynı tepkiyi verdiklerinde anladım. Durum budur. Ben baştan aşağı simsiyah giyinsem dahi onlar ne kadar renklisin diyecekler. (:
Sonuçta laci - siyah - beyaz iş hayatının vazgeçilmezleri renk olarak bile algılanamazlar bu bağlamda.
Öyle işte... Gülmeyinnnn ((:

10 yorum:

  1. Hay sen :)
    Dilimden aldın mı desem, tam da sen nasıl giyinirsen giyin,bu kadar renkli bir kişiliği yine rengarenk göreceklerdir dicektim ki :) yazmışsın zaten :)
    Şekerim enerjin,renklerin blogdan bilem taşıyor :)
    Seni tanımak,okumak büyük keyif..
    Hem ben de bir laci hayranıyım :)
    O kadar kombinler yapmayı beceremesem de arada idare ediyorum işte:)
    Rengarenk kal canım :)

    YanıtlaSil
  2. benimde vaz geçilmezim lacivert kotlardır :) çok güzel ve asil bi renk çok haklısın...
    bu arada derslerinde başarılar diliyorum inş sende mezunlar kervanına katıl tez zamanda :)

    YanıtlaSil
  3. Medanşeri sana katılıyorum canım.bu senin içinle ilgili ;))ben bu enerjiyi taaaa buralardan alabiliyorsam yakınındakilerin böyle düşünmesi gayet normal.bu arada laciverti bende çok severim.ve bu renkle yapılan tüm kombinasyonlar favorimdir.bir de gri ile yapılan kombinasyonları çok severim...gri-beyaz,gri-pembe,gri-lila,hatta gri-yeşil :)))herşeyin yolunda olmasına sevindim canım...Allah kolaylıklar versin...koccaman öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Derslerine iyi çalış. İhmal etmemelisin.

    YanıtlaSil
  5. canım bana yolladığın mimi hala yazamadım sakın yanlış anlama modumda değildim uzun bir süredir:( aklımdayken söyliyim dedim yazıcam inşallah

    YanıtlaSil
  6. Lacivert seven ilk kez bir bayan görüyorum :) Normalde daha renkli şeyler giyerler ya gençler :) Sen lacivert ben siyah hadi bakalım hayırlısı :)Bu arada giyimin ile iç dünyan arasında bir bağ var mı orasını bilmiyorum açıkçası. Ben de çoğu giyimlerimde siyah giyinirim ama çok gülen bir insan olduğum için benim de gülüşümü beğeniyorlar :) Hayret bişey :)

    YanıtlaSil
  7. yok canım ya bazıları hakıkaten renk körü gibi davranıp yanlış teshısler koyabılse de bu kesınlıkle senı mutlu etmelı cunku içi renkli ve mutlu bi insan dısarıdan sıyahlar da gıyse boyle rengarenk hıssedılıyor :) yasasın mutluluğa :)sevgiler!kocaman optummm! Bu arada cok yorma kendini tezdi ödevdi :))

    YanıtlaSil
  8. mavi ve tonları.. tek geçerim...
    Valla bir erkek olarak kim ne giymiş, ne renk giymiş, uyumlumu değilmi, bu buna uymuşmu gibi tavırları hiç yaşamadım. Umarım ilerde de yaşamam. Sevdiğin rahat hissettiğin, aynanın karşısına geçince ben neymişsim be abi havalarına girebildiğin her şey güzeldir. başkasınında giydiği şeylerin içerisinde bu hisleri duyuyorsa ne mutlu.... tabi bazen başkasında görüpp bende almalıyım , nerde kim kimden almış gibi komalara bağladığımda olmuştur.

    YanıtlaSil
  9. Laciveert :) Ben de çok severim ve çok fazla kullanırım, siyah da güzel, kullanırım ama lacivert kadar gözümü okşamıyor :) Bi de o renklisin etiketi yeşildendir yeşilden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tesadüf bugün de yeşil vardı üzerimde ((: Lacivert candır gerçekten :*

      Sil

Yormadan Geçme (;