???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

11 Kasım 2011 Cuma

MİMDİR MİM -9- : EN RENKLİ MİM

Sevgili Lunarita enn renklisinden mimlemiş beni, fark ettim ki çooook uzun zamandır mim yazmıyorum, hazır konu da eğlenceliyken cevap veriyim hemen dedim ve Luna sayesinde üç gün üst üste post girerek 3*3 lük bir blog olmayı başardım. 



Mim : 
1- Ruhunuz hangi renk?

2- İzlediğiniz blogçular sizce hangi renk?



Öncelikle renkleri ve anlamlarını veriyim : 

Beyaz: Temizlik, saflık ve güven hissi verir. Hüzünlendirir.
Siyah: Konsantrasyonu ve özgüveni artırır. Çoğu ülkede matemi temsil eder.
Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir.
Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir.
Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar.
Sarı: İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir.
Mor: Bilinçaltını olumsuz etkiletebilir.
Pembe: Neşe, güven ve rahatlık verir.

Turuncu: İştah açar, yorgunluğu giderir.
Lacivert: Düşünce gücünü arttır, ciddiyet verir.
Kahverengi: Toplum içinde rahatlık ve güven verir.
Gri: Alçakgönüllüğü ve dengeyi ifade eder.

Gönül isterdi ki BJKli olarak siyah-beyaz bir blog olayım ki düşündüm de neden olmasın. Siyah-beyazım ben evet, oldu bitti. İtirazı olan? - Olmayan? Kabul edilmiştir. ((((:

Gelelim sizlereeeeeeeeeee,

Muyurt; kuzucum bence sen beyazsın hem de bembeyaz. :* Biraz da pembesin aslında ama son dönemlerde hep hüzünlü yazılar yazıyorsun o yüzden beyaz+pembe = uçuk pembesin sen ehehhee (((:

Sihirlim; pembesin sen benim için hem de toz pembe. (: Başka bir renk olamazdı hem neşe hem güven hem rahatlık veriyorsun daha ne olsun. :* Bir de yeni temanla biraz da yeşilsin. (:

Lovemecim; sen de pembişsin hem de sarısın. (: Yazıların hem dikkatimi çekiyor hem de gülerken ister istemez canlanmış oluyorum. :* 

ByDg; hem mavi hem yeşilsin. mavi+yeşil... kombinasyon süper. (: en sevdiğim iki renktir kendileri ve en sevdiğim bloggerlardan birini temsil ediyorlar. :*

Profösör;  hem gri, hem lacivert, hem kahverengi biraz da yeşilsiniz benim için, yani tam multicolour bloggersınız. (: Seviyoruz çok renkli blogunuzu da yazdıklarınızı da. (:

MetalSimyacı; blogu her ne kadar kahverengi de olsa bilinç altımı etkilemeye de çalışsa renk olarak benim için mavisin. (: Hatta bazen laciverte bile kaçıyorsun ama en çok mavi. (: Böyle mavi mavi yazmaya aynen devam et diyorum, hayallerinden de vazgeçmemeli hiçbir insan bence. (:

minecim;  kırmızı ve beyazsın. (: Birbirinden leziz tariflerle beni benden alırken, samimi yazı tarzınız ile iyi niyetli  ve güvenilirsiniz bence. (: Elleriniz dert görmesin. :*

NABRUTcum; sarı ve beyazsın. (: Neden bilmiyorum ama sanki seni yıllardır tanıyor gibi hissediyorum kendimi, günün birinde karşılaşsak sanki 40 yıllık arkadaş gibi hissedeceğim gibime geliyor. (: Vermiş olduğun bu güven acaba yeni postta ne yazmış  diye dikkatimi çekme olgusu sarı-beyaz yaptı seni. :*

mervecim; bence sen böyle mini mini çıtı pıtı birisin, ve pesbembesiiiiiiiin. (: Biraz da yeşil. Seni de blogtaki tosbisini seviyorum ben. (: Hep yaz böyle pembe pembe. :*

yeritimlikaranfil; beyaz ve lacivert. (: Öyle güzel konulara değinip, öyle güzel anlatıyorsunuz ki hislerinizi hem okuyup, hem öğreniyorum, oh! daha ne olsun. :*

Umutsepeti; Zelihacım hangi renk desem bilemedim ki... (: Bir kere kesin kırmızısın ve turuncu. (: Ama hem pembe, hem beyaz, hem yeşil, hem mavi. (: Bilemiyorum yani çok yönlü olunca insan böyle oluyor sanırım. (: O enfes lezzetlerin ve güzel yazılarınla hep böyle rengarenk ol inşallah. :*

kenardakinotlar; en ama en çok yeşil. Biraz da sarı. (: Hem çok içten hem çok dolu dolu yazıyorsunuz ya bayılıyorum. (: Siz yazıp biz okudukça yeşerelim hep. :*

timeout; şimdi bir erkek bloggera pembe renk yakışmaz lakin pembesin işte yapacak birşey yok. (: Son zamanlar çok yazmasan da yazdıkların pembe. (: Yanında biraz da gri, şöyle oturaklı bir renk olsun diye. :p

Dozcum; beyaz-mavi-sarısın benim için. (: Yaptığın o güzelliklerle dikkatimi fazlaca çekiyorsun ve içten  yorumların ve yazılarınla beyaz, yepyeni bir ülkede yepyeni bir hayat kurarken de mavisin canım :*  Blog alemine güzel bir renk kattığın kesin (;

Delibu; pembe ve beyaz ama en çok beyaz. (: Çektiğin o güzel fotolar, yaptığın o güzel tişörtler beni benden alıyor gerçekten. (: Böyle becerikli kişileri gördükçe hevesleniyorum ben de birşey yapmaya sayenizde. :*

bigüzelçiftiz; beyaz beyaz bembeyaz kar beyaz. (: Yeni bebişinle de inşallah mutlu mutlu musmutlu çok mutlu olursunuz. :*

esved: Biraz geç fark etmiş olsam da affına sığınıp beyaz ve turuncu diyorum sana. (: Bu arada aynı görseli kullanmışız, ne güzel tesadüf olmuş. (((: Bundan sonra daha sık uğrayacağım gibi turunç enerjisi almak için blogunuza. :*

Porti; sarı. (: Papatyanın ortasındaki, limon rengindeki kadar sarı hem de. (: Böyle yazınca Pepee'nin sarıları çoğalıyooor gibi oldu ama (bknz. trt çocuk pepee) yazdıklarınla beni hem gülümsetiyor, hem dikkat çekiyorsun. :*

Ecehan; Her ne kadar yeni izlemeye başlasam da, ilk izlenimim beyaz ve yeşil. (: Gerçi ilerleyen zamanlarda daha çok anlarım rengini ama şimdilik yeşil-beyaz. (: Yeter de artar benim için yazılarını zevkle okumama. :*

Fırtonyus; Yeaawrumm, minnoşum yazı yazmasan da mimleyeceğim seni. (: Sen hem pembe, hem sarı, hem yeşil, hem beyaz, herşey olduuun aaartık bana. (((: Hihihi. Pardon sen hem pembecan, hem sarıcan, hem yeşilcan diyecektim. :p (: Öpüyorum minnoşcanım :*

Gutguturunam; boncuğum senin rengini mi yazsam anneninkini mi bilemedim. :p Annen direkt siyah :p Aynı zamanda kahverengi, lacivert, gri, pembe, sarı, mor, yeşil, beyaz... Renkler onu tanımlamaya yetmez, o renkleri tanımlasın bence o yüzden. (((: Sen ise pembeeeeeeeeeeeee.... bazen sorduğun o dur durak bilmeyen sorularla morartsan da bizi pembiş prensessin sen. :*

MOMOLum; seni nasıl tanımlarım bilemedim o yüzden sona sakladım.  Ama ben seni renklerle kısıtlayamam. (: Yine de ennn çok pembe-turuncu-kırmızı. ((: O yüzden pembe allığını sür, turuncu çantanı tak, kırmızı biletinle gel buralara yeaawrimu. :* Aldın sen mesajı. (;

Buradaki herkesi mimledim gittiiiiiiiii... Öyle sadece okumak yok, siz de yazın bakıyım.... ((:

PS: İşte ben bu yüzden yazmıyorum mim, bi başlayınca sonu gelmiyor. (((: Yine de arada atladığım varsa birazdan okuyup eklerim onları da, tabi siz bana bırakmayın, direkt hatırlatabilirsiniz. (;

17 yorum:

  1. bende senin bu mimde mimlemiştim canım :)
    ama o kadar çok kişiyi mimleyince haber veremedim :)

    YanıtlaSil
  2. oy oy ne güzel bir iltifat aldım öyle en az 1 ay yeter:))
    bende diyordum ki bu kızın bloğunu güncellenenler listesinde görünce neden ilk ona basıyorum sapık mıyım diye düşünürken sen hislerime tercüman oldum.ne deyim kalp kalbe karşı diyen peygamber efendimiz değil mi??

    YanıtlaSil
  3. esvedcim gördüm mimini ve çok mutlu oldum, ben de seni hemen renkledim ve ekledim, çok teşekkürler (:

    NABRUTcum aynen öyle. (: Sevindim senin de aynı şeyleri düşünüyor olmana. İltifat değil hakikat ayrıca. (;

    YanıtlaSil
  4. Cevapladığın için teşekkürler tatlım. :D

    Luna.

    YanıtlaSil
  5. Sanırım bir iltifat bu renklere sahip olmak :)
    Pekala teşekkürlerimi sunmalıyım!

    Sundum, gidiyorum :)

    En yakın zamanda cevaplayacağım inşAllah.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim.. Bütün renkleri dizayn etmişsin. Biz de yazılarını keyifle okuyoruz.. Sanki sizi ezelden beri tanıyor gibiyiz..

    YanıtlaSil
  7. Ay beni nasıl sevindirdin sen bir bilsen :))
    Bayram armağanı gibi oldu inan ki :)
    Çok hoş bir süpriz,çoook teşekkürler ederim cici arkadaşım :)
    Tez zamanda yayınlamaya çalışırım bu rengarenk mimi :)
    Öpüyorum seni çooookca:*

    YanıtlaSil
  8. Canım çok naziksin:)beyaza da laciye de bayılırım,beni bu renklerle tarif ettiğin ve zarif bakış açın için çok çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. itirazımız yok kabul siyah beyaz seni :)

    YanıtlaSil
  10. kurban olurum sana ben ya bugün beni mutlu ettin teşekkür ederim tatlımm.keyfim yerine geldiği an mutlaka yazıcam çokk öptüm senii

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler canım ;) isabetli bir seçim olmuş rengim...huzursuzruhum Aslı da mavi olduğumu söylemişti...evet pembe ve mavi beni tanımlıyor kesinlikle...mimi en kısa zamanda yapmaya çalışacağım inşaAllah...sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. sen kendi rengini söylerken ben de rengimi düşünüyordum "acaba mavi miyim yeşil mi diye" :) bu kadar olur, demek dışarıdan da mavi-yeşil görünüyormuşum :D
    teşekkür ederim keyifli, renkli bir mim olmuş, en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım;)

    YanıtlaSil
  13. hahahh çok teşekkür ederimm hem pembe hem sarı olmak harikaa :)) en kısa zamanda ben de yapıcam bu mimi:)

    YanıtlaSil
  14. Kendimi çoook süper hissettiren bu mimi zevkle okudum, en kısa zamanda ben de gereğini yapacağım.
    Teşekkür ederim, samimi hislerini belirttiğin için.
    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Esselamu aleykum,
    Zevk alarak okudum, çok şirin bir mimdi, bana layık gördüğün renkte çok güzel bir iltifat tabi, ayrıca da yeşili çok severim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. :))))))))))))
    Siyah ve beyaz uyumuna saygımız sonsuz :))

    YanıtlaSil
  17. :D :D Çok doğru bir tahmin yapmışsın Medanşerim :D Çoook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;