???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

30 Ekim 2011 Pazar

Sonu Güzel Olsun

Biliyorum ne zamandır yokum nedenini de siz benden daha iyi biliyorsunuz artık, maalesef okulum başlamış bulunmakta. Bu dönem son gerçi yani inşallah, en azından son olması için bu sessizliğim. (: Yoksa yorum bırakamasam da fırsat buldukça okuyorum yine sizleri blogcanlar. :*
Uzun bir süre yazmayınca da insan nereden başlayacağını bilemiyor ki ben bu hissi sıklıkla yaşayanlardanım. (:
Bazen çok saçma geliyor kapatayım diyorum blogu, sonra bir yazıma veya bir yoruma takılıyor gözüm, okurken  yüzümde tebessüm belirebiliyor, o an iyi ki de yazmışım diyorum. Sonra yine saçma geliyor kapatayım gitsin sıkıldım diyorum bu sefer başka bir blogcanın yazısı takılıyor gözüme, okuyorum oradan başka bir bloga geçiyorum falan derken eğlendiğimi fark edip iyi ki var blogcanlar, kalsın diyorum. Öyle git-gelli gel-gitli yazıyorum işte bu satırları size. (:
Böyle kısa kısa değinmek istediğim birçok konu var size ama hepsini es geçesim de var ve ben 2. şık olan "es geçmeyi" seçtim sanırım. (:
Son günlerde fazlaca üzüldük hepimiz malumunuz, o yüzden bir şey anlatayım da gülün istiyorum. (:
Üzerimde pek nakit taşımam ben, hesap kartım vardır o bana yeter. Babam küçüklüğümden beri bu yüzden hep uyarır beni, ne olursa olsun dünyanın bin bir türlü hali var en az 50 TL bile olsa nakit her zaman üzerinde bulunsun diye ama ben yine de pek dikkat etmem ne de olsa hesap kartı da nakit gibi kullanılabiliyor bir çok yerde diyerek.
Bir dersimiz çok geç saatlere kadar devam ediyor, nasıl biz bitik bir halde artık hocam acıktııııık, susadıkkkk, yoruldukkkkk diye mızmızlanmaya başlıyoruz sonuçta koca koca bireylerde olsak insanız biyolojik varlıklarız bazı temel ihtiyaçlarımız var değil mi? (:
Bunun üzerine öğretmenimiz başka bir derse gelirken neler almış neler... Pastalar, börekler, çörekler, içecekler, meyveler... Yok yoktu gerçekten. Sağ olsun zahmet etmiş, ince bir düşünce, güzel bir jestti. (: Gerçi bizim için çocuklar haftaya o zaman siz bir şeyler getirin yada derste yemek-içmek serbest gibisinden bir şey söylemesi de yeterliydi ama dedim ya ince düşünceli insanın hali başka. (: Bunun üzerine hocamız bizden üstün bir ders dinleme potansiyeli bekliyor tabi haklı olarak ama biz nankör öğrenciler hemen bugün dersi çok uzzzuuuun uzuuuuun işlemesek olur mu diye sorunca hoca da şaşırdı tabi. O zaman sizin de benim de moralim bozulmasın ders işlemeyelim bu hafta dedi. Benim gözlerimden o an ışıklar saçıldı resmen hissettim. Hani japon çizgi filmlerinde bir iyilik yapılınca böyle gözlerinin içi parlar yaaa yaşadım işte ben onu o an sevinçten. (: Hiç ikiletmedim yok hocam ders yapalım ayıp olur, o kadar hazırlık yapmışsınız falan demedim lafın gelişi olsun diye bile  demedim. Hemen tamam hocam yapmayalım, teşekkürleeeer haftaya söz çok çok işleriz dedim. Öğretmenimizin de o gün hayır saatine gelmişiz demek ki ne desek kabul etti. (: Bizi bir güzel yedirdi, içirdi evlerimize yolladı. Nasıl mutluyum eve erken gideceğim diye...
O saatte tek başıma taksiye binemem zaten diye üzerimde para var mı yok mu bakmadım bile işten çıkarken, sonra tam eve gitmek için cüzdanım geldi aklıma bir baktım 0 TL. Normalde cüzdanım da olmasa bile çantamın içinde derinliklerde bir silkelesem en az 5-10 TL bozuk para çıkar ama o gün yok çantamı değiştirip yeni çanta takmıştım, inanamıyorum, kaldım öyle... Normal bir insan sınıftan bir arkadaşından yol parası olarak 2 TL borç isteyebilir di' mi, işte ben "anormal" olduğumdan kimseden hiçbir şey isteyemem. Öylece kalakaldım ama ağzımı açıp kimseden bir şey isteyemedim, baktım metro kartı var cüzdanımda Allah bilir ne zamandan kalma, metroya binerim dedim bende. Binmeyeli de nereden baksam 7-8 ay oldu sanırım ama ne olacak ki binerim dedim. Bindim güzel tınnn tınnn gidiyorum, geldik bizim durağa indim, durakla ev arası uzak bizim, ring otobüsü kullanıyorum o yüzden. Bu ring otobüsleri de öyle pek vakitlice kalkmaz 5-10-15 hatta abartmıyorum 20 dk. beklediğimi bilirim zamanında. Gittim durağa kimsecikler yok. Ankarayı bu yüzden sevmiyorum işte, akşam ezanı okundu mu herkes evine. Saat daha akşamın 9'u, 10'u ama sanırsın gece yarısını geçmiş, millet işten direkt evine geliyor kuzu kuzu. Bir 5-10 dk. bekledim ne otobüs geldi, ne de durağa tek bir insan evladı geldi, zaten tırsağımdır korktum, hayır yani birkaç insan olsa otobüs sorun değil bekleyeceğim ne vakit gelirse gelsin ama insan yok. Ne yapsam ne yapsam ablamı aradım, annem-babam şehir dışında zaten. Ablamı arayayım dedim, buradan taksiye binerim eve gidince ablam verir parasını. Aradım aradım açan kimse yok aksilik ya uyuyakalmış meğersem eve gelince öğrendim tabi. Dedim şoföre desem önce bankaya uğrasak sonra eve uğrasak o sırada ben bir ATM'den para çeksem, ona da korktum....
Ama bildiğin sinirden ağlayacak moda geldim, dedim ben mesela yürürüm mesela ve vurdum kendimi yollara. Yaklaşık bir 20-25 dk. yol yürüdüm o soğukta o havada o saatte. 1 TL'nin bile kıymetini o an anladım işte ama sadece o an. Neyse eve geldim, hoca ders işleseydi yine bu saatte gelirdim, hocanın ahı mı tuttu bilemiyorum artık. (((:
Ertesi gün diğer ablama anlatıyorum kızdı tabi neden bizi aramadın biz seni almaya gelirdik dedi, ama o saatte de rahatsız etmeyim dedim kimseyi. Yani bir 2 TL nelere mal oldu ama benim salaklığım işte...
İnsan bir bakar di' mi cüzdanın da para var mı? Hesap kartı olsa da öylece kalıyorsun işte ortada nakit olmayınca... Yani nakdin yerini hiç ama hiçbir şey tutmuyor, acı olsa da tecrübe etmiş bulunmaktayım.
Güzel başlayan ama kötü biten bir gündü, o an anladım işte bir
kez daha bir ARABA şaaaarrrrtttttt!!!! ((;

5 yorum:

  1. hımmm ulaştığın sonuç çok etkileyici gerçekten de,tamamen çözüm odaklı :)))Allah yardımcın olsun canım.derslerinde başarılar diliyorum.bir an önce bitirde buralara daha sık uğra...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :)) Geçmiş olsun, sıkıntılı haller.
    Bende diyorum uzuunca bir süredir araba şaaart :)

    Ve sen yaz, boş ver aklına gelen o silme, gitme işlerini, ara sıra uğrarsın :)

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  3. Araba şart demeyelim. babalarımızın sözünü dinleyelim.. Araban yolda kalsa ne yapacaksın. Babaların kqtecrübeviii bir bildiği vardır.

    YanıtlaSil
  4. ben ankaranın onda el ayak çekmesini seviyorum senin aksine :)
    yıllarca kalabalıkta yaşadığım için sanırım :(
    ben de kimseden bir şey isteyemezdim ama abim babam yada annemi ayağıma getirtirdim:) arkadaşlarımdan 5 kuruş alamayıp onlara bu eziyeti çektirirdim evet ben de delinin tekiyim senin gibi :)

    YanıtlaSil
  5. KESİNLİKLE NE DİYORUZ : ARABA ŞAAAARTTT! :) Allah korumuş seni Medanşerim. Issız yerlerde işin ne? Aman aman çok şükür geçmiş bitmiş. Bir daha yanında bulundur yani akıl misali başka yerlere kaçabiliyor unutuyorsun cüzdanını :D Ben de ünv. ye giderken çok unutmuştum :) Sırf yürüyüş olsun diye eve taaa Talas'dan Kayseri'ye tıpış tıpış yorgun halde dönüyordum. :) Ne günlerdi vayy :D Neyse şimdiden geçmiş olsun Medanşerim :) Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;