???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

6 Eylül 2011 Salı

YENİ TEMA ESKİ BEN (:

Hey blogcanlar ben geldim ama yalnız değil :p
Yenilenen blogumla geldim ve nasıl mutlu oldum anlatamam. Blogum artık siyah-beyaz heyyoooo!!! (:
Çok sevdim bu son halini... Siz de beğenin tamam mı? En azından şakacıktan :/
Hadiii amaa en azından benim için yapabilirsiniz bunu :p
Üşümeyi özleyen biri olarak bembeyaz kar üzerine yazacağım bir dönem...
Kışın da güneşi özleyip denizin üzerine yazarım belki, zaman gösterecek. (:


DİNLE
Yazının şarkısı budur hem de bu mudur budur!!! O kadar yani :p 

Okul için son kez kaydımı yaptıracağım bu dönem inşallah ama sistemleri çökmüş her zaman olduğu gibi hadi bakalım hayırlısı (:
Neyse biz müzik eşliğinde kop - kop yapmaya devam edelim bi süre daha. :*
Uzun süre yazmaya ara verince insan tekrar yazmak zor geliyor. :/ Bu süreçte o güzel yorumlarınızı esirgemeyin benden. :(
İlerleyen günler bi tatil postu bizleri bekliyor olacak, şimdilik öpüldünüz. :* 

21 yorum:

  1. HOŞGELDİN NERELERDEYDİN ,SENDEN İYİ HABERLER ALMAK ÇOK GÜZEL SEVGİLER <3

    YanıtlaSil
  2. tema sen beğendiysen güzel. yazıların okunabildiği sürece sorun etmem.
    Bu arada okul ?

    YanıtlaSil
  3. uysalanne çok teşekkür ederim. (:
    okul-iş derken epey yoğun bi dönem geçirdim yıllık izin bahanesiyle geri döndüm. (:
    öpüyorum en kocamanından sevgiler :*

    Sadece Umut hehe di mi di mi (: Zemin beyaz olunca okunabiliritesi de yüksek oluyor gibime geliyor umarım öyledir. (:
    Okul yükseklisans :/
    Çok teşekkürler yorumun için :*

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun yeni dönem ...

    YanıtlaSil
  5. Hey hayırlı olsun yeni teman. :)
    Benim renklerim yahu, pek bi güzel. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler Minecim, hep birlikte nice dönemlere inşallah, öpüyorum (:

    Serapus evet renkdaş olduk biraz :p
    Teşekkür ederim güzel yorumun için, sevgiler :*

    YanıtlaSil
  7. Kar üstüne yazmak...
    Çok sevdim bu tabiri.

    Bloguma hoş geldin.

    Luna.

    YanıtlaSil
  8. Luna teşekkür ederim. (:
    Sen de hoşgeldin, sevgiler :*

    YanıtlaSil
  9. Bloguna daha yeni geldim. ben temayi cok sevdim! :D
    Bi sorum olacakti: Sen o sablonu nasil cektin? ben cekemiyorum :(

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin Pingocuk ((: Teşekkür ederim. Ehuhuhuhehueue...
    Zorla iltifat almak böyle birşey olsa gerek :p
    Çekmekten kastın resmin tüm ekranı kaplamasıysa şayet "Şablona tıklayıp en alttaki 'Gelişmiş' menüsüne gelip 'Arka Planlar'dan oradaki arka planları saydam yaparak istediğin resmi tüm ekrana kaplatabiliyorsun." (;
    Bilmem anlatabildim mi? Anlatamadıysam görsel olarak yollarım sana (;

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin

    hayırlı olsun
    beğendim bak gerçekten :D

    YanıtlaSil
  12. Özletmiştin kendini!
    Hoş geldin o halde :)

    YanıtlaSil
  13. muhabbetsofrasi teşekkür ederim sen de hoşgeldin (:
    beğenmene sevindim gerçekten :*

    Delibu! Ne mutlu bana o zaman hoşbuldum (: Çok teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  14. sen sevdiysen severiz yeni temayı ya nolcak sankii.. :)) yalnız onun kar olduğunu sen söyleyince farkettim :))

    YanıtlaSil
  15. LoveMeorLeaveMe hehe teşekkür ederim :p
    İlk etapta farkedilmesi zor olduğu için not düşmek istedim bende başarılı olmuş demek :p
    Öpüyorum kocamanından sevgiler (:

    YanıtlaSil
  16. ilerleyen günler derken :))) çok mu ileri az mı? yani bileyim de ona göre :))) özledim seni yaw,bu kadar uzun gitme emi...ha bu arada temayı beğendim (şakacıktan :) ben de blogspota geri döndüm...tafsilatlı açıklama için bakınız blog :))) Allah yardımcın olsun yeni dönemde...sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Hoş geldin. Ben de burdayım hazır kıta.. Bu arada bloğu ihmal etmemelisin.. Sebebini sonra anlatırım..

    YanıtlaSil
  18. bloğuma hoşgeldin :))
    sevindim ...

    YanıtlaSil
  19. SİHİRLİTORBAcım SİHİRLİM ben de özledim seniiii (: hemen bakıyorum canım merak ettim doğrusu neden blogspota döndün tekrar, çok teşekkürler sihirlim öpüyorum en kocamanından :*

    Profösör hoşbuldum, siz de bloguma hoşgeldiniz. (: Doğru söylüyorsunuz aslında ama sebebini bir de sizden dinlemeyi isterim gerçekten.
    Çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız. (:

    estasirimelif hoşbuldum, siz de hoşgeldiniz beni mutlu ettiniz. (:
    teşekkürler, sevgiler. :*

    YanıtlaSil
  20. Temana bayıldım..hih hiii;) seçimden önce olsaydı kesin tasarımda ilk sendin benim için bayıldım walla..:))

    YanıtlaSil
  21. crazywomanrosemary çok teşekkür ederim. (((:
    ama şu an gördüğün tema ile yazıyı yazdığım tema birbirinden farklı hihihi zaten her 3 yazıda bir tema değiştiren bukalemun gibi bi blokum var :p Beğenmene sevindim ama öperim ki ((((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;