???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

21 Eylül 2011 Çarşamba

TV = Tırı + Vırı (:


Bugün şu TV dizileri hakkında söylemek istediğim birkaç kelamım var blogcan. Şöyle ki 90 dk. dizi mi olur ya, olur mu öyle şey!!! Bir seyirci olarak kınıyorum bu durumu. CNBC-e dizilerini seyredip, canım Türk dizilerini seyretmezken acaba haksızlık mı ediyorum diye düşünüyordum. Ama artık düşünmüyorum gayette haklıyım. Bir dizi süresi 30 dk. olmalı bence. Şöyle ki:
Zaten 90 dk. bir diziye ayıracak vaktim yok benim ki bu zamanda kimsenin olduğunu düşünmüyorum. Gerçekten TV karşısında sayılı dakikalar geçiriyorum ama isteyerek değil tamamen istem dışı yoksa bana kalsa sabahtan akşama dek yan gelip yatıp TV izleme potansiyeline sahip bir insanım o ayrı. (((: O TV izlediğim zaman diliminin büyük bölümünde de ütü yapıyorum zaten zaman tasarrufu açısından o ise apayrı. (:
Yoksa biz TV izlemeyi de çay içmeyi de seven bir toplumuz eeee! çay da kuru kuru gitmez bilmeyenimiz yoktur, yanında kek-poğaça, cips, kuru yemiş, mısır patlağı, abur-cubur vs.vs. olmasa boğazımızdan geçmez. 90 dk. ye - iç sonra sağlık bakanlığı obeziteye savaş açsın. Bakın yetkililere duyuruyorum bunların hepsi birbiriyle bağlantılı mevzular, sorunu kökten çözüm için geniş bakış açısı şart. ((: Beni sorarsan ben çayı sevmem oradan yırtıyorum.
Neyse azizim! Benim için dizi keyfi Desperate Housewives'in üzerine bir How I Met Your Mother patlatmaktır ya da Doctor Who seyrederken The Simpsons'ı düşünmek, fonda Two and A Half Men jenerik müziği dinlemektir, olmadı  The Big Bang Theory ile gülüp Sponge Bob Squarepants ve Patrick'in yeni maceralarını bekliyor olmaktır, Leverage için bak bu dizi yeni ama bir şans vermeye değer demek ve pişman olmamaktır.
Bence blogger benim gibi lafı fazla uzatan blog yazarlarından da vergi almalıdır. Nokta. (:

20 yorum:

  1. Selamlar,

    Dizi süreleri cidden çok uzun, ben de sadece Leyla ile Mecnun'u takip ediyorum Türk Dizilerinden.

    Bizim dizilerde sezon bitirmeye kalkışsan zaten mesela, aylarca sürünürsün :) İşte belki de bu yüzden, İngiliz dizileri başta olmak üzere, yabancı tüm diziler daha çekici gelmekte bizlere.

    Çok haklı bir çıkarımda bulunmuşsun, katılıyorum demeden geçemedim. :)

    Cips, kek ve çay. Şu an aynı üçleme bizim evde de mevcut. Eh işte, klasik Türk ailesi :D

    Sevgi ile,
    Luna.

    YanıtlaSil
  2. şu çayın kuru kuru gidebileceğini kavrarsak en 5 kilo diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bu temayı çok beğendim, gerçi her değiştirdiğin tema ötekini aratmayan cinsten zevklisin poturum (: dizilerin sürelerine yönelik eleştirine de sonuna kadar katılıyorum, bizi sömürdükleri yeter yahu...

    ps: leverage iyidir iyi, izlemede kal bebek (:

    YanıtlaSil
  4. Sana bir önerim olabilir:) beğendiğin bir türk dizisi varsa yayınlandığı gün değil internettten boş bir vaktinde izle...ne reklam bekle ne uzun uzun bakışmalar anlamsız susuşmalar :D sıkıldığın yerde ilerlet vs :)

    YanıtlaSil
  5. hahahh çok güzeldi :) how I met your mother konusuna sonsuzz katılıyorumm !

    YanıtlaSil
  6. Ay bizim dizilerin zaten özeti bile 45 dk sürebiliyor şaka gibii! :)

    Bir de;

    http://felijo.blogspot.com/2010/08/ikinci-tv-denemesi.html

    Aynı resmi kullanmışız sevindirik oldum :D

    YanıtlaSil
  7. Bence nokta koymamalısın..

    YanıtlaSil
  8. hayıııııııııır kesinlikle senin gibi yazdığı okunan bloggerlardan para almamalı.ama okunmayanlar ayrı :) süre konusunda kesinlikle katılıyorum...gelir gider dengesi açısından söylediklerine de ama devlet baba ya da yapımcı ve oyuncular bize katılır mı o ayrı :)) tüm bunlara rağmen feriha favori dizim,iffet e de sıkılmazsam takılıcam sanırım bu da apayrı :)))

    YanıtlaSil
  9. Tv'yi pek sevmeyenlerdenim ben.Bana kalsa dizi filan hiç izlemem.Ama annem telefon açar "kızım şu ne dedi,burda ne oldu kaçırdım mutfaktaydım" dediğinden,bende dizileri izlemek zorunda kalıyorum anneme rapor vermek için:))))
    Ama dizi izleme halim de komik,bilgisayarı açıp sitelere bakarken kulağımda TV'de oluyor.E artık okuduğum yazıya yoğunlaşmışken diziden kulağıma kaç cümle girerse onu duyuyorum:)))
    Diziler hem uzun,hem de dediğin gibi meseleleri çok uzatıyorlar.Artık heves filan kalmıyor.
    Bana kalsa hiçbir diziyi izlemem,kapatırım TV'yi ohhh ne güzel:))

    YanıtlaSil
  10. Lunacım teşekkürler güzel yorumun için aynen öyle sezon bitirmek mucize Türk dizilerinde ((:
    En tehlikeli ama sevilesi yiyilesi 3lü olur kendileri maalesef hepimizin evinde (:
    Sevgiler :*


    NABRUT aynen katılıyorum bende :D Ben de kendim için kahveyi çikolatasız tüketmeyi öğrendiğim an 5 kilo diyorum rahat ama hadi hayırlısı bakalım. ((:


    MOMOLcuğum çok teşekkürler efenimm ama senin bloguna girince fark ettim ki bizim temalar benzemiş birbirine yoksa kan mı çekiyor ne :D yoksa yoksa kuzim olabilir misin sen benim (:
    Gerçekten olmasa da sanaldan öpüyorum seni :*
    PS: Bak bir de hiç öpmezsin dersin :p

    YanıtlaSil
  11. Nisa bence de en mantıklısı bu olacak gibi yaşasın internet ve kahrolsun gereksiz reklamlar, sıkıcı sahneler (:
    Teşekkürler :*

    LoveMe'cim di mi di mi (: Bi şu diziden bıkamıyorum yaaa ödüm patlıyor bitecek diye ki sona da yaklaştı :( Hayırlısı artık (:
    Teşekkürler :*

    Feli Jo hehe bak bu çok doğru işte (: Özet bile 45 dk. gerçekten ((: Acı gerçekler işte :p
    Bir de güzel tesadüf olmuş gerçekten, en güzeli de bizim resmimiz zaten ohhh (((:

    Profösör siz öyle diyorsanız öyledir. ((: Teşekkür ediyorum çok. (:

    YanıtlaSil
  12. sihirlim di mi ama versinler parayı maksat devlet kalkınsın :p
    Çok teşekkürler canım çok naziksin. (:
    Ferihaya ben de bakıyordum ilk zamanlar ama ondan da sıkıldım malesef, hayırlısı yeni dizilere diyorum :p
    Öpüyorum :*

    Krnc ehehe o da iyiymiş. (: Hiç bitmiyor bu annelerin dizi sevdası zaten. (: Ama iyi orta bir yol bulmuşsun en azından. Ben de hep kendi evim olsa TV almam diye takılıyorum ama bal gibi biliyorum birgün evim olursa ilk alacağım salona bir LCD olur herhalde (((:
    Teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  13. ahh bu öpücüğü alıp sandıklara koysam yıllarca saklayabilsem ahh ahhh :))

    potur blogundaki kız sana ne kadar benziyor senin olabiliten var mı acaba heheh :))

    YanıtlaSil
  14. ama ama ama kahve çikolatasız olur mu?:(

    YanıtlaSil
  15. Feli Jo (: yaşasın kötülük nihahaha en iyi biz seçeriz. (((:

    MOMOL'um öyle işte blogcan olmak bozdu beni, sefgi kelebeki oldum ben. :D Beklenen yorum senden geldi en azından yabancıdan gelmedi poturum böylece daha az şaşırmış oldum (((((:

    NABRUT'cum maalesef olmak zorunda ama olmuyor bence de. :( kalorisiz çikolatayı ben keşfedeceğim bu gidişle (((:

    YanıtlaSil
  16. Bu arada;

    "Bir çocukluk hatırası.. Bir paylaşım.. Biraz da tebessüm…" başlıklı yazımla sayfamda dondurma ikramım olacaktır. Beklerim..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/2011/09/bir-cocukluk-hatras-bir-paylasm-biraz.html

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar, uzun zamandır gelecem bir türlü olmadı,kısmet bugünmüş,
    yazılarınıza ve değişik temalı paylaşımlara gönülden katılıyorum...takipteyim,sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  18. süper yazı bayıldım.Biz didinip eve 1.000 tl götürelim ekmek parası halit ergenç ayda 200.000 tl ekmek parası götürsün adaletsiz dünya:(

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;