???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

10 Eylül 2011 Cumartesi

Study-yorum; Study-yosun; Study-yoruz (:

Son 2 senedir bu yıl KPDS'e kesin gireceğim deyip duruyordum lakin laf çok icraat yoktu ta ki bu seneye kadar. Artık girmem şart oldu. Çünkü mevcut KPDS belgemin geçerlilik süresi doluyor bu kasımda. :'(
Sürenin dolması demek dil tazminatımın sona ermesi demek, dil tazminatımın sona ermesi demek güle güle paracıklar demek, bunun ne demek olduğu ise malum. (((: Öyle az bir miktarda değil hani birçok konuda eli sıkı olsa da bu dil tazminatı konusunda maşallahı var oldukça bonkör bir kurumum var. :p
O yüzden sık dişini Medanşeri diyorum, patlat bir 95 diyorum. :p Mevcut puanım 71.
Yeni puanımın min.75 -  max.95 olması lazım.
Benim sorunum ilk 35 soruluk kısımda, paragraflarım falan iyi, diyalog tamamlamalarım, çevirilerim falan çok iyi lakin ilk 35 mahvediyor hep beni. :'(
Oturdum çalışmaya başlamadan önce son KPDS'i yani 2011- ilkbaharın ilk 35 soruluk kısmını çözdüm. Böylece çalışmaya başlamadan önceki ve sonraki gelişimimi daha rahat takip edebilirim.
Tabi ki dakika tutarak çözdüm her zaman ki gibi. 34 soru-25 dk. Zamanı gayet iyi kullandım burada sorun yok amaaaaaaaa.....
Durum vahim biraz. Gerçi 2 senedir hiçbir çalışmam yoktu bunu da göz önüne alırsak 19 doğru - 15 yanlış. Ehhuhuheue (((:
Prepositions ve tenseler full, bağlaçlardan 1 yanlış, ama o cloze testler yok mu 10 sorudan 5 yanlış, şu cümle tamamlamalarım iyiydi aslında ama bu sefer10 sorudan 6 yanlış yapmışım ilginç, şaşırdım buna, özenmem lazım biraz daha sanırım. Biliyorum diye havaya girdiysem çözerken dikkat etmemişim demek. :/
5 kelimeden de 3 yanlış olmak üzere 15 yanlışa tamamlamış bulunmaktayım. :'( Bunun üzerine şu an tüm ingiliş kaynaklarımı kitaplığın tozlu raflarından çıkardım ve çalışmaya hazırım. (:
En son bıraktığımda 27-30 doğruya kadar çıkmıştım. Yani bir 10 net falan geri düşmüşüm.
Olsun yılmak yok. Önceliğim şu ilk 35 soruluk kısım. Onu halledersem gerisi kolay benim için. Arada da TV izlerken falan paragraf çözerim, ya da okula gidip gelirken yolda falan... Paragraftan korkmuyorum dediğim gibi.
resim şu dönem tam beni anlatıyor. learn- earn :D
Öyle işte bundan sonra sınava kadar yani 20.11.2011'e kadar gün be gün paylaşacağım gelişimimi sizlerle. Başvurular eylülün 26'sında başlayıp ekimin 5'ine kadar devam ediyor bu arada bilginiz olsun. Fiyatı da 40 TL imiş. Başvuracak olanlar kaçırmasın. (;
KPDS'e girecekler varsa eğer benim gibi el ele verelim, destek olalım birbirimize de haklayalım şu sınavı. Sonra gelsin dil tazminatları ehuheuheuheuheuhe. :p Çok mu çıkarcı oldum ne???!!!

15 yorum:

  1. kolay gelsin. bu sene ben de ingilizce çalışacağım. bahar döneminde üds'ye girmek istiyorum. keşke senin kadar birikimim olsaydı da rahat konuşabilseydim. ne yazık ki, 50 alsam dünyalar benim olacak, düşün artık... :(

    YanıtlaSil
  2. şu sınavlar uğruna bir gün ölürsem iyi olur aleme ibret olur diye düşünüyorum.ama çokta tın sanki.olan bana olur demi? :DD

    YanıtlaSil
  3. Offf kpds dedikçe içim titriyooorrr

    YanıtlaSil
  4. eğitim sistemimizin çarpıklığını ne güzel ortaya koymuşsun.Orta öğretimde çocuklara en az 6yıl ingilizce eğitimi veriliyor ama orta seviyeye bile gelemiyorlar.Öğretmenler mi yetersiz yoksa öğretmeyi mi bilmiyorlar bilemiyorum.İnsanlar ancak kişisel çabalarla, senin gibi, bu sorunu halletmeye çalışıyorlar.
    Umarım 75'in çok üstünde bir puan alırsın, iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  5. Umarım istediğiniz puanı alırsınız.
    Sınavlar çok zor gerçekten de,bir de şifre olayı filan çıkınca ve bir çok sansasyon,insan hak ettiği puanı alabilecek mi diye de düşünüyor bir yandan.Hayırlısı ise başarılı olursunuz inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. crazywomanrosemary ((((:


    sophiecim inşallah başarılı olursun sende istediğin puanı alırsın üds'den. Zor evet ama imkansız da değil gibi hallederiz umarım. (;

    NABRUT ah!hiç sorma valla olan bize oluyor gerisi tııınnn :/ Allah yardımcımız olsun. :'(

    YanıtlaSil
  7. Porticim sana da başarılar bu sefer biz titretelim onu :p Hizaya gelsin önümüzde :p

    Noblesse öyle güzel bi noktaya parmak basmışsınız ki ben de Anadolu lisesi çıkışlıyım mesela ingilizceyle yatıp ingilizceyle kalkıyorduk ama sonuç ortada :( Umarım düzelir sistem şu sınavlar da kalkar ortadan :'( teşekkürler güzel yorumunuz için kocaman amiiin diyorum. :p

    Krnc ne ilk ne de son sınavımız bu maalesef dolayısıyla sadece önüme bakmaya çalışıyorum diğer herşeye kulak tıkamaya çabalıyorum motivasyon açısından ama bunlar da acı gerçekler maalesef. :( Dilerim tüm bu saçmalıklar son bulur herkes hak ettiği puanı hak ettiği şekilde alır, çok teşekkür ederim. (:

    YanıtlaSil
  8. sınav durumları.. Allah kolaylık versin :))

    sen yine iyisin, ben de mastera niyetlendim, bikaç soru çöziyim dedim baktım 3 sorudan 5 yanlış çıkarıyorum hemen vazgeçtim ! :))

    YanıtlaSil
  9. sen başarırsın bee bu ne ki :) inşallah istediğin puanı alırsın canımcım akıllı bankacı hanımm :)) öptüm ki hemide kocaman :)

    YanıtlaSil
  10. Loveme'cim hiç sorma hayatımız sınav zaten ne zaman kurtulacağız bunlardan Allah yardımcımız olsun :'(
    Ama inanıyorum istersen halledersin sen ((;

    muyurtcuk kuzucuk bunlar ne güzel iltifatlar böyle çok teşekkürler (:
    ben yaşlanıyorum artık senin zekan daha parlak bi kere (:
    ben de öperim ki :*

    YanıtlaSil
  11. sana şu kadar diyorum,

    Patlat bi 95 medanşerii! :)

    YanıtlaSil
  12. ben de bunun üzerine go medanşeri go!!! diyorum :p
    Teşekkürler Miacım (:

    YanıtlaSil
  13. eeee atalarımız ne demiş dil bilen parmağını yalar :))) başarılar dilerim şimdiden,inşaAllah en yüksek notu alırsın...sevgiler...

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;