???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

15 Eylül 2011 Perşembe

Safımtırak

"Medanşeri yazık ediyorsun kendine ben senin yerinde olsam ohooo ooo!!! " 
Hayatımın son dönemlerinde en sık duyduğum cümle bu maalesef. Herkes benden bir açılım beklentisi içinde ama bende tık yok. (: Rahat hatta fazla rahat bir insanım asla kasamıyorum kendimi hırs yapamıyorum o yüzden atıl kapasite de idame ettiriyorum hayatımı. Şikayetçi miyim pek değil yani az en azından çevremdeki insanların tepki göstermesinden daha az. :p
Bir gün genel müdür yardımcısı aradı. Yoğun bir gündü gerçekten. Tabi kendi aramadı arattı.
 - Medanşeri Hanım merhaba. Genel müdür yardımcımız X bey sizinle görüşmek istiyor bir saniye hatta kalır mısınız? ( - ki aynı zamanda insan kaynaklarından sorumlu şahıstır kendisi)
( Ben tabi olayı idrak edemedim telefonda kim nerede ne zaman nasıl ve neden soruları dönüyor beynimde bir taraftan da yoğun bir iş günü olduğu için çalışmaya devam ediyorum o sırada o şaşkınlıkla ağzımdan dökülen cümleler) 
- Immhh! Şey ben şimdi biraz yoğunum da sonra görüşebilir miyiz???!!!
( Telefondaki bayan önce bi an duraksadı tabi o da afalladı böyle bir karşılık beklemiyordu. Sonra söylediklerimi hiç duymamışçasına ki doğru olan oydu zaten. )
- Medanşeri Hanım bağlıyorum bekleyiniz bir saniye.
- Medanşeri Hanım merhaba! Ben X & Y. Nasılsınız? Doğum gününüz kutlu olsun. ( Bla bla bla gerisini hatırlamıyorum bile kısa süreli şok geçiriyor olduğum için. (: )
( Ben böyle kaldım bildiğin bir taraftan hala çalışıyorum bir taraftan hala daha olayı idrak etmeye çalışıyorum.)
- Aaaa! Çok teşekkür ediyorum, sağolun. İyi günleeeerr.
 ( Telefon kapatılır)

Çalışmaya devam ettim, içimden de kendime geldikten sonra ne güzel bir uygulama koskoca müdür arayıp tüm personelinin doğum gününü kutluyor, aferin onlara diyorum. (:
Üzerinden biraz zaman geçti böyle bir sohbet sırasında geçen beni de X&Y aradı dedim. Niye dediler haklı olarak, ben de onlara ne demek niye ki dedim haklı olarak. Meğersem öyle herkesi aramıyorlarmış, onlar da şaşırdılar, olayın ayrıntısını istediler. Ben de bilmiyorum dedim ki gerçekten gayet saf bir şekilde karşılamıştım durumu. İyi ki olayın üzerinden uzunca bir süre geçti yoksa hala daha kızıyor olacaktım kendime. (:
Ama şimdi ki aklım olsa böyle mi davranırdım assssslaaaaaa!!!! Herşey tecrübe işte. Ne safım ben yaaa. 
Bazen gerçekten elime geçen fırsatları değerlendiremediğimi kendime yazık ettiğimi düşünüyorum ama çok kısa süreli sonra hemen geçiyor. (: Amaaannn! Çok da tınnn sanki boşver, vardır her işte bir hayra bağlıyorum olayı. Durumum vahim sanırım.
O değil de ne zamandır görmediğim bir kiloya düştüm blogcan gözlerime inanamadım döndüm döndüm bir daha baktım. :p Öyle çok büyük bir kilo kaybı değil aslında ama hani böyle bir kırılma noktası vardır ya uzun süredir aynı kilo civarında seyrederken birden pıttt! diye düşüverirsin bir alt segmente hıh!öyle birşey işte. Mutluyum. (:



Bir de Eeyore'u çok seviyorum. Tam ezik ya çok sevimli. (((:
Nereden nereye yine (: Öyle işte büyük düşünür Garfield ne demiş: Gündüz dinlen ki gece rahat edesin, iyi uyuyasın. Doğru demiş ne diyim.(;

15 yorum:

  1. Ben olsam doğum günü kutlamam ...

    YanıtlaSil
  2. Çok güldüm yazına! (:

    Koskoca müdüre, çok cool davranmışsın ki. Arkadaşların da ne çok kıskanmışlardır kim bilir. ^^ İş dünyası acımasızmış, ben de bu yıl fark ettim, aman dikkat. :)

    Eeyore çok depresif, Winnie'yi sev. (:

    Luna.

    YanıtlaSil
  3. Oyy oyyy oyy :) Yesinler Medanşeri'yi :) Olur öyle arada sırada boşver sen :) Dediğin gibi herşeyi hayra yormak lazım değil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. yirimm la ben seni :D o saflıktan bendede var hatta baktım boğa burcu falan mısın diye :D kilon için tebrük ederimmmm :) ve Iloveyouu garfield :)

    YanıtlaSil
  5. uzun süredir giremiyodum. Şidmi bende bir atılımla atıldım iş dünyasına . Sen deneyimsizdin madenşeri bla ama senin sayende bana öyle bişi olursa artık tedbirli olacam....Yazı çok güzeldi.. cuma iş çıkışı öncesi ilaç gibi geldi.. Klavyene ve seni doğum gününde arayan patronuna sağlık.. Ayrıca bilmiyorum ne kadar geçiktim ama nice yıllara... Gönlünce bir yıl geçirmen dileği ile....

    YanıtlaSil
  6. Profösör o da bir seçenek tabi böyle aklımı kurcalayacağına kutlamasaymış keşke zaten di mi (:

    Luna ehehe o an en son istediğim şeydi cool olmak aslında ama oldu bi kere teşekkür ederim ((: Evet bende farkındayım artık acımasız özel sektörün :/
    Winnie'i de severim ki ama Eeyore böyle purple purple çok sevimliii (:
    Çok teşekkürler Lunacım bu güzel yorumun için. Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  7. mervecim hoşgeldin tekrardan di mi ama hayr diyelim hayrolsun :p
    Öpüyorum canım :*

    muyurtcuk kuzucuk teşekkürler teşekkürler, darısı tüm kiloların başına amiiin :p boğa deilim ama koçum demek etkilenmişim biraz :p
    öperim enn kocamanından :*

    YanıtlaSil
  8. MetalSimyacı oh!ne güzel hayırlı olsun yeni işin (: Evet artık tecrübe ettin üst yönetimden biri ararsa önce bi dinle işini askıya al bence de :p
    Çoook teşekkür ederim bu samimi ve cici yorumun için artık arayı açmazsın daha sık yazarsın umarım. ((:

    YanıtlaSil
  9. ya bende böyle durumlarda safın önde gideniyimdir iyi niyetliyimdir başka türlüsünü konduramam.
    yazıdan çıkan ana fikir :fazla mütevazilik aptallıktır nokta

    YanıtlaSil
  10. böyle durumlarda tek bişey derim ben :

    inanamıyorum sana !!!!

    :))

    YanıtlaSil
  11. Benimde böyle anlarım çok oluyor,sonradan " ah ne yaptım"deyip gülüyorum kendime :))
    Bu yüzden aklımda hep olası konuşmaları canlandırıyorum: X kişi ararsa bunu derse unutmiyim bende bunu diyim diyorum :p
    Ama yine düşündüğüm gibi olmuyor işte:)))

    YanıtlaSil
  12. buna saflık değilde basiret bağlanması desek :)) insan bazen kafa doluluğundan böyle şeyler yapabiliyor :)dediğin gibi herşeyde bi hayır vardır...
    bu arada mutlu olman benide mutlu etti canım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Cok tatli bir blog. Begenerek izliycem :)

    YanıtlaSil
  14. NABRUTcum doğru söze ne denir diyorum (;
    Sevgiler (:

    LoveMeorLeaveMe; ehehe ben de şoku üzerimden atana kadar aynısı söylendim durdum. ((:


    Krnc; bu fikir süpermiş gelmemişti aklıma hiç. (((: Bence de arasıra düşünmekte fayda var olası diyalogları, teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  15. SİHİRLİTORBAM saol canım (: aynen öyle insanın ağzı dili bağlanıyor bazen hayırlısı artık öpüyorum :*

    NeSLiNaMe çook çok teşekkür ederim, çok mutlu etti bu güzel yorumun beni. Sevgiler :*

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;