???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

29 Eylül 2011 Perşembe

Kilo Mevzuları :/

Havalar epey serinledi ve hemen akşam olmaya başladı. Havanın erken kararmasını hiç sevmiyorum. Şu sonbahar depresyonu hemen sarıyor benliğimi. Üzerimde bir kırgınlık var havalardan olabilir, bugün hiç keyfim yoktu, hatta bu hafta hiç yoktu desem daha doğru olur. Zor ettim akşamı. (:
Haftaya okulum başlıyor gerçi resmi olarak başlayalı 1 ay oldu neredeyse ama dersler haftaya başlar artık.
Bu arada yok ramazandı bayramdı derken yaklaşık 3-4 kilo verdim sanırım, emin değilim... Yine de 1-2 kilo vermiş bile olsam yanıma kar (:
Et yemeklerini değil de sebze yemeklerini seviyorum. Şimdi ben şöyle düşünüyorum kaplan, çita, vb. hayvanlar hep et ile besleniyor, nasıl kaslı ve atletik vücut yapısına sahipler, inekler ise sabahtan akşama sadece ot yiyorlar ve nasıl yumak gibiler.(:
Ben 2. kategoriye giriyorum, et yemem ot yerim ve tabir-i caizse yumak gibiyim. (:
Aslında kilomdan memnunum bakmayın siz amma velakin 36 beden hatunlar bile "Diyetteyim" dediklerinde "Dön de bir aynaya bak, utan utan, pis şişko, çirkin şey seni" oluyor insan direkt olarak.
Bence 38-40 beden hatun güzeldir, her şeyi giyebilir, kendine yakıştırabilir, idealdir. Hem kadın gibidir hem insan gibidir iskelet gibi değil. (: 42'ye kadar da yolu vardır.
44 beden ve üstü hatunlar da güzeldir hatta yüzleri bebek gibidir, ışıl ışıldırlar. Ama daha seçici olmak zorundadırlar, her istediklerini giyemezler, öyle mutlularsa oh ne güzel kim karışır ama giymek istedikleri ürün skalası daralmasın isterlerse diyet yapabilirler. (:
Yani şöyle bir 48-52 beden üstü hatunlar da güzeldir. Hayatın tadını bilirler, zevk almasını bilirler lakin artık sağlık sorunları baş gösterebilir, güzel olmak için değil yanlış anlamasınlar zaten güzeller ama daha sağlıklı olmak için diyet yapabilirler, diyet yapmalılar.
Öyle işte blogcan bu kilo mevzuları çok zor iş azizim. (:

14 yorum:

  1. evet kesinlikle haklsın ki 44 beden ve yukarısının yüzleri ışıl ışıl bebek gibi oluyor.ben de 58 kilo iken ay yüzüm nasıl güzeldi bak o zaman gençtim de :)şimdi 36 bedenim ama yüzüm çöktü gitti :(

    YanıtlaSil
  2. demekki şu karbonhidrat diyetine isveç diyeti deniyormuş hımmm :)) biziö kurumdaki doktor ve hemşire ablalar bi ara yapıyorlardı (dı çünkü kurumda doktor falan kalmadı.hemşireleri de serptiler sağa sola :))) ben de biraz yapmıştım ama bikaç gün sonra bıraktım.hep proteinli şeyler yiyorsun.et,tavuk,peynir vs.vs.vs. zaten ben bu diyet konularında çok istikrarsızım...lakin son zamanlarda bi yol tutturdum.herşeyden yiyorum ama az ;) en güzel diyet bu...ama diyet yapabilene de sonsuz saygı ve sevgim var ;) gazan mübarek olsun canım.Allah kolaylık versin...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. güzel ama şişko kız9/30/2011 12:44 ÖÖ

    yine yeniden:) bubuk bu haklı mücadelende tüm içten dileklerimle arkandayım:)
    ay kız bu hafta başıma ne geldi bi bilsen; hafta başı okul açıldı yeni dönem yeni insanlar bi cıvıl cıvılım (bilirsin beni) neyse bi kızla tanıştım kız durduk yere bana ne derse beğenirsin çok güzelsin ama kilolusun tabi şişko diycektide yeni tanıştık diye kilolu dedi haspam :) bende o gün karar verdim insanların gözündeki güzel ama şişko kız imajını yerle bir etmeye, daha herşey yeni seni gelişmelerden haberdar ederim :) bu arada ben tonbalık diyeti yapıyorum bebek hahah :) rezilim ya, o yüzden ismimi gizlemek istiyorum bi sen bil beni :)

    YanıtlaSil
  4. NABRUTcum bence sen hala daha gençsin. (: 58 kilo iken ayyüzlü isen şimdi kaç kilosun çok merak ettim :/ Çünkü ben 58 olsam kemik torbası oluyorum sadece. (:
    Yine de oh ne güzel kilo derdin yok canım maşallah ve eminim fıstık gibisin. :*

    teşekkür ettim SİHİRLİM inşallah başarırım bakalım :p Aslında ben de karşıyım diyete hayatımda yaptığım diyet sayısı el parmaklarımı geçmez. Yemek yemeli insan sağlığı el verdiği sürece bence. :p Ama dediğim gibi artık herkes sıfır beden olma yoluna gidince öyle şişko şişko kaldım aralarında ((((:
    Deneyip göreceğiz bakalım öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  5. güzel ama şişko kızım Allah iyiliğini versin :D ama aferimmmm potur aynen devam bi biz kaldık zaten hadi bi gaz biz de verelim,
    yaz bana kilo verince ki ben de gaza geleyim birbirimize destek olalım :((( :D
    du bakiyim ton balık diyeti daha güzelse ona geçerim belki ben de 13 gün sonra :p
    Nihahaha gelsin diyetler gitsin kilolar ha gayret poturum (:

    YanıtlaSil
  6. Havaların bozuk olması etkilemesin seni Medanşerim :) Yine eskisi gibi canlı olmana bak. :) Tabi kilo bakımına da özen göstereceksin fakat insan ne olursa olsun kendine has güzelliği vardır öyle değil mi? :)

    YanıtlaSil
  7. ooo o zaman sen uzun boylusun ben 58 kilo iken sibel can kıvamına yaklaşıyorum :)şimdi 50-52 arası dolaşıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bende tam bir diyet arayışındaydım,bi göz atmalı şu diyete,tabi sporda yapmak lazım :)
    Sende yaparsan gelişmeleri paylaş mutlaka bizle :)

    YanıtlaSil
  9. yaa ne tatlı yazmışsın!!!

    off bayıldım.. evet her kadın güzeldir.

    ayrıca isveç diyetini bende mi denesem ehe :)

    YanıtlaSil
  10. ama buralarda hala sicak havalar :)

    YanıtlaSil
  11. OFF MEDANSERIMM YAAA (caps acik unutmusum yeni farkettim usendim silmedim) napcaz bu kilo konusunu yani seyyy benn 53 kiloyum ama takintiliyim istee 48 olmak istiyorum,hep sisman goruyorum kendimi aynada ben cok zayif insanlari begeniyorum :( bende gircem yakinda diete puff :(

    YanıtlaSil
  12. İsveç,Çin,Japon diyeti derken bi Türkler kendi ülkelerinin diyetlerini çıkaramadılar ya ona üzülüyorum :)))
    Veya var da ben bihaberim :p
    Kolay gelsin sana canım,herşeyden az miktarda ama hiçbişeyi gözünde koymayarak yersen bence ideal kilona kavuşursun.Çünkü canın istediği halde yemediğin besini vücut kendisi üretiyormuş diye duymuştum.Bu da daha kalıcı yağlara yol açıyormuş.Duyduklarımın yalancısıyım:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Sıkı diyetini bilmemde sıkı sınav hazırlığındasın anlaşılan burada bir sessizlik var..iyisindir umarım..:))

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;