???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

17 Temmuz 2011 Pazar

WNBA'DEYİM!!!

İnanılır gibi değil WNBA'de oynuyorum. Başvurmadığım halde seçilmişim.Öyle bir basketbol oynuyorum ki ben bile inanamıyorum. Herkes doğal yetenek olduğum konusunda hem fikir. Sonra Türkiye'ye geri dönüyorum, röportajlar, TV programları, herkes en az benim kadar şaşkın ve gururlu. Başarımdan, kendimden bahsediyorum gayet mütevazı. Örnek olsun istiyorum...
Tabi hepsi rüyamda, sonra uyanıyorum. :( Ama umurumda bile değil o kadar güzel ve gerçekçiydi ki uzun süre etkisinden kurtulamam sanırım. (: Rüya bile olsa harika ötesi bir şeydi. Çok şükür mutluyum. (:
Çocukken en büyük hayalim WNBA'de oynamaktı. Küçük kız çocukları ellerine tarak alıp şarkı söylerken, kendini sahnelerde hayal ederken ben hayali basket maçlarında olurdum hep.
Evet Medanşeri rakibinden topu oldukça başarılı şekilde aldı, 3 puanlık atış çizgisindeee atıyoooor ve baskeeettt...
Basketbola ilgim ilkokul öğretmenim sayesinde başladı. Demişti ki bir basket maçı seyircisine her saniyesinin değerini verir, her saniyesini heyecanla izlersin, zevk alırsın ama futbol öyle değildir boşa geçen saniyeler bir yana dakikalarla doludur. Çok mantıklı gelmişti.
Oldukça başarılı bir oyuncuydum ilkokulda, kendi kız basket takımımız vardı. Okul içinde kız-erkek fark etmeden diğer tüm rakiplerimizi yenerdik.Ortaokulda voleybola merak sardım, sonra büyüdüm falan derken uzaklaştım haliyle.
İçimde uhde kalmıştır ama... Her ne kadar oynamayı bıraksam da üniversite yıllarıma dek iyi bir basketbol seyircisiydim. Hiç bir maçı kaçırmazdım TV karşısında. (:
Üniversiteyle birlikte maç bile seyretmez oldum, şimdi sorsan hiççç.... Sıfır ilgi ve alaka. :|
Dolayısıyla yıllar sonra kendimi rüya bile olsa WNBA'de oynarken gördüm yaaaaa resmen hayallerim gerçek oldu. (:

Bu vesile ile Avrupa 2. olan Potanın Perilerini de canı gönülden tebrik ediyorum. Gerçekten çoooook başarılıydılar, imkansızı gerçekleştirdiler benim için. Her ne kadar medyada yeteri kadar yer verilmese de;
 Aferin kızlar! Çok iyiydiniz. Gurur duyduk sizinle...

7 yorum:

  1. Anasayfamda çıkınca gerçek sandım, rüyaymış :) Ben de çok iyi oynardım ilkokul ve ortaokulda, ergenlikten sonra bıraktım, salak kafam :s şimdi hayatımdaki tek spor yürüyüş, tabi o da ne kadar faydalıysa. Bırakmamak lazım, ilerde çocuğum olursa kesinlikle spor sevgisi aşılıcam küçüklüğüğnden.

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir rüyaymış bu :) Bende iş hayatına başlayana dek çok iyi bir NBA takipçisiydim şimdi ancak Türkiye ligini takip edebiliyorum oda zorla : (

    YanıtlaSil
  3. senin adına ne kadar mutlu oldum bir bilsen :D

    YanıtlaSil
  4. Körebe ben de gerçek olsun isterdim lakin sadece bir rüya ama dediğim gibi inan bu bile yetti. ((((:
    Çok iyi anlıyorum seni, aynı şeyi bende düşünüyorum kesinlikle...
    Yorum için teşekkürler öpüyorum :*

    bebek kedi kız aynen öyleydi. (((: Türk ligini bile takip edemiyorum artık malesef anca böyle rüyalarda işte. :p
    Öpüyorum kooocaman sevgiler. (:

    EvAcım çoook teşekkürler... (: Gerçek mutluluktan geçtik böyle hayaline bile razı oluyoruz işte. :p
    Öpüyorum en kocamından :*

    YanıtlaSil
  5. amanııın bi ara ben de engelliler liginde oynuyordum :)yani rüyamda :)gerçekten bende çok severdim basketbolu...maçları da izlerdim,lisedeyken falan...sonra senin gibi oldum ben de ;)ama rüyamda hiç oynamadım ;)hayırdır inşaAllah...sevgiler...bu kadar özletme kendini ;)

    YanıtlaSil
  6. hehe çok sevindim yaaa böyle güzel yorumlar alınca benden başka da böyle basketbol fanatikleri görünce. (:
    bundan sonra daha sık buralardayım sanıyorum öpüyorum canım :*

    YanıtlaSil
  7. merhabalar:)
    yazılarınız ve sayfanız çokk cici:)
    bayıldım...
    izleyiciniz olmak istedim ama paneli göremedim sanki:(
    bende sizi beklerim sayfama...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;