???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

12 Haziran 2011 Pazar

Falan Filan

Müjdemi isterim blogcan (: Biliyorum biliyoruuum uzun zamandır yoktum ama yokluğuma değdi (: Malumunuz yükseklisans yedi bitirdi beni lakin bu sefer yani bu dönem ben yedim bitirdim onu.
Bugün öğrendim ki tüm derslerimden geçmişiiiiiimmmmm çok şükür bin şükür. (: Nasıl mutluyum anlatamam resmen hayata küsmüştüm bu son 1 aydır ya dersim kalırsa diye çünkü eğer tek bir dersim kalsaydı bir sene uzayacaktı okulum maazallah. Neyse ki geçtim hepsinden zorlansam da Allah'ıma çok şükür bin şükür bitti işte bir dönem daha.Ha! gayret son bir dönemim kaldı. Darısı tüm öğrencilerin başına
Bu süreçte bir çok şeyden taviz verdim gerçi, mesela çok çok sevdiğim kuzenimin düğününe gidemedim şehir dışında olduğu için :'( Orada tüm sevdiklerimle kuzenimin en mutlu gününe ortak olmayı çok isterdim gerçekten ama olmadı işte. :(
Çekirgem geldi Ankara'ya Eskişehir'den siz buluşun ben gelemeyeceğim sınavım var dedim ki nasıl özlemiştim kendisini (: Ustamla da en son taaa nisanda buluşmuştum sonra onunla da hiç buluşmadık, ne blog, ne TV, ne hiç birşey yani. :(
Sabah kalk işe git, akşam olunca okula git, gecenin bi körü eve gel yorgun argın otur ders çalış, proje ödevlerini yetiştirmeye çalış... Offf! kabus gibiydi neyse ki bitti. (: Yaşasın özgürlükkk :p
Eylüle kadar rahatım... Sonra son bi gayret şubata kadar sıkacağım dişimi veeee diplomamı alacağım elime inşallah. :/ Hani bir de birşey olunca herşey üstüste gelir ya aynen öyle. Okuldan çok sıktılar yetmedi aksi gibi işte de çok yoğun dönemler geçirdim, herşey üstüste geldi böyle çıldırmaya ramak kalmıştı. (: Bu depresyon süreci bana löp löp kilo olarak geri döndü tabi. O kadar yoğundum ki diyet yapmaya bile vakit bulamadım ((: Ehuhehehehe... Gülme be blogcan, yemeye vakit buldun da diyetine mi bulamadın da deme. O kadar yani anlayın, sabahtan akşama dek yoğunluktan tek lokma yiyemedim akşam eve gelince de gözü dönmüş bir şekilde kışın açlıktan köylere inen kurtlar gibi ne bulduysam sildim süpürdüm. Pek iştahlı değilimdir, iştah nedir bilmem yada bilmezdim. Resmen gözüm döndü yaaa nasıl herşeyi yiyesim geliyordu. Böööğğğhhhhh. Hayır bir de kötü olan ne biliyor musunuz? Kilo aldığının farkında olmak, piyasada fazlalıklarımla birlikte ben yürürüm o yürür peşimde löp löp büyür modunda dolaşıyorum korkunç. Kaaaçıınnnn (:
Öyle işte bu süreçte anlatacak başka şeyler de oldu gerçi mesela ustamla yani Fırtonyusla harika 2 gün geçirdik (: Ama bu yazı sadece "merhaba" demek içindi onca zamandan sonra yine de olması gerekenden uzuuun bile oldu. Ayrıntılar bi sonraki posta artık, bu arada yine bi sürü ödül ve mim kaçırdım farkındayım blogcanlarım lakiin lakiiiiin artık döndüm dolayısıyla bundan sonraki mim ve ödüller korksun benden. Nihahahahhaha :D
Bu arada artık bir mezun olan GIMIZI MOMOL'umu da öpüyorum çoook çoook. Tebrik ediyorum poturum, Ankara'ya geldiğinde ıslatırız artık mezuniyeti... 

16 yorum:

  1. bende derslere kaptırıp kendimi yemeğe verdim ama hamdolsun stesten yediklerim bana dönmedi...

    YanıtlaSil
  2. herşey iyi güzelde, yazını okuyana kadar canım çıktı ^^

    YanıtlaSil
  3. NABRUTcum ohhh ne güzel maşallah diyorum ben de ters etki yapıyor bu durumlar bizzat yaşadım gördüm :p Sevgiler (:

    ▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ amaaa amaaa onca zaman geçmiş zor durdurdum kendimi daha neler yazacaktım :p yine de okuman çok mutlu etti beni hihihi öpüyorum ennn kocamanındann :*

    YanıtlaSil
  4. amanııııın çok uzun geldi bu ara bana...çok çok tebrik ederim cnm.seni o kadar iyi anlıyorum ki...inşaallah mezun olduğunu da göreceğiz...gerçi ben kendimin mezun olduğuna hala inanamasam da sanırım senin mezuniyetine inanmakta zorlanmam :)))nası bi cümle olduysa ehiehiehi :)))özlemişim,bi daha bu kadar uzun gitme...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çook teşekkürler canım ben de özledim sizleri okumayı neler olmuş yaa 1 ayda :p yetişemiyorum (((:
    herkes mezun olsun istiyorum yaa yeter artık toplu mezuniyet düğünleri istiyorum :p
    öpüyorum teşekkürler canım :*

    YanıtlaSil
  6. çook teşekkürler canım ben de özledim sizleri okumayı neler olmuş yaa 1 ayda :p yetişemiyorum (((:
    herkes mezun olsun istiyorum yaa yeter artık toplu mezuniyet düğünleri istiyorum :p
    öpüyorum teşekkürler canım :*

    YanıtlaSil
  7. bence kısmen herşey güzel gitmiş..sevindim snein adına :):)

    YanıtlaSil
  8. Canım çok sevindim adına herşeyi boşver senin geleceğin önemli zaten bunuda insanlar anlar :) darısı mezuniyette sevinmeye :)

    YanıtlaSil
  9. Noktasına ve virgülüne keder okudum. Dersleri vermene sevindim. Diyetine de dikkat etmelisin.

    YanıtlaSil
  10. sen beni güldürdün allahta seni güldürsün:))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  11. Neyse bu yazi ile arayi kapattin.
    Cok tebrik ederim okulunu.!!!

    YanıtlaSil
  12. Gözünaydın fıstığım :))
    Çok sevindim senin adına..
    Ne güzel,ne güzel,çook güzel :)
    Zeki kızsın,sana çok güveniyordum fakat,sınav bu :)
    Sonucun nasıl olacağı belli olmayabilirdi .:)
    İnşAllah hep böyle başarılı olursun canım..
    Gönül dolusu muhabbetle..

    YanıtlaSil
  13. Yine uzun zamandir yoksun medanseri :)

    YanıtlaSil
  14. poturum ya senden ne kaçar, zehir gibi paçisin valla :)

    ay çok teşekkür ediyorum potur,öğrencilikten çıktığımdan bu yana kendimi sıfatsız gibi hissediyorum :/ ne işle meşgulsün dediklerinde insanlara ne cavap vercem ben ? işte o sebeple okula geri dönüyorum öğrencilik kolay iş yukseğe başlıycam hyırlısıyla duanı eksik etme bu dönem :)

    bu yaz oralara gelmem pek mümkün görünmüyor ama sen rahatsın eylüle kadar atla gel kız :)

    YanıtlaSil
  15. yeni adresim :)

    http://garipbirolaydaha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. kutlarım seniii!!BAK GÖĞSÜMÜ KABARTTIN inan..öpüldün en koccamanından..;)

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;