???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

1 Mayıs 2011 Pazar

Böcüksavar... Bir Savar-İki Savar-.....

Oldum olası hayvanları çok sevmişimdir, öyle böyle değil ama hani şu sokakta gördüğü kediye köpeğe laf atmadan geçemeyen, oyyy!kuzum, yavrum, agucuk mugucuk modunda dolaşan bir tipimdir bildiğin hayvanlara karşı. Sadece kedi-köpekle kalsam iyi, tam hayvan severim. Ne biliyim küçükken annemden gizli evdeki karınca yuvalarının kenarına şeker, bisküvi kırıntısı, ekmek kırıntısı falan koyardım, annem yazık çıldırırdı evde o minik hayvanları gördükçe. (: Sonra kuşlara yine gizli gizli bulgur, pirinç, vs. verirdim annem pisletiyorlar balkonu diye onlara kızardı. Hatta kadıncağız evde yemek yapardı akşam için ben okuldan gelince kedilerim köpeklerim vardı hepsini onlara verirdim, akşam yemek yenecek tencereyi açarlardı ki neredeyse tamamen boş. N'apıyım ben kendi hakkımı verdim onlara derdim. Böyle biri tabağını bitirmesin diye gözünün içine bakardım, yemese de hayvanlara versem diye.
Ankara'ya gelene dek evimiz bahçe içindeydi, envai çeşit hayvanla tanışma fırsatı bulmuştum bu sayede, kirpi, yarasa, kırkayak, çıyan, böyle devasa böcekler, örümcekler, science fiction tadında yaşadım hayatı. Böcüklerden korkarım evet ama sevgim korkumun önüne geçiyor, sevgi de denmez sanırım merhamet mi desem daha uygun olur bilemedim neyse! Şimdi gecenin köründe nereden çıktı bu tiksinç muhabbet diyorsunuz.
Ben uslu uslu oturmuş dersimi yapıyorken önümden bir karaltı geçti, döndüm baktım aklım başımdan uçacak sandım, önce hemen annemi uyandırayım dedim kıyamadım. Tek başıma üstesinden gelmeliydim bu koca böcükün, hayır yani anlamadığım Ankara'nın göbeğinde nereden çıktı bu. Önce üzerine böcek ilacı sıkmayı planladım böcek ilacı bu boyutta bir böceği öldürmezdi sadece bayıltır, bayılınca elektrik süpürgesinin içine çekerim dedim, sonra baktım yavrum topal bu. :( Kaçamıyor, gidemiyor, e!be böcük benim odama nasıl geldin, gece gece iş açtın başıma :'(
Böcük öylece duruyor, o oradayken hayatta uyuyamam, imkansız, yanına yaklaştım kaçsın gitsin diye bekliyorum yok kıpırdamıyor, demek ki gerçekten sakat yavrum, ben bir fena ol, elimde olsa veterinere getireceğim o kadar.
N'apsam n'apsam diye düşünüyorum elime alamam peçeteyle bile alamam, ona dokunmadan hissetmek bile korkunç yani arkasında böyle kancaları var. E! Öldüremem de, topladım tüm cesaretimi tabi bu yaklaşık 10-15 dk. sürdü. Elime yaklaşık bir 15-20 tane peçete aldım hissetmemek için onu. Önce balkonun kapısını açtım her şey hazır sadece cesaretin gelmesini bekliyorum bir de alırken sıkamam ezilir iyice bol tutarsam da ya kaçarsa ya elime değerse diye korkuyorum. Bir taraftan da acaba iyileştirebilir miyim kırılan bacağını diye düşünüyorum, hep öyle sakat mı kalacak yoksa zamanla düzelecek mi diye merak ediyorum. :( Derken aldım attım hemen balkona, balkondan geri gelmez di' mi :/
Uykum geldi birazdan uyuyacaktım ne güzel ama şimdi önümden hep karartı geçiyor sanki ya başkada varsa ya başkada gelirse, şimdi bir de elektrikler kesilsin tam olsun. :(( öfffff! iyice kapatayım her yerimi yüzümü de kapatıyım öyle uyuyayım. Pis böcük kara böcük senin yüzünden hem uykusuz kaldım hem ödevimi yapamadım. :'((((

21 yorum:

  1. :)))

    Kara böcekler insanı tikindiriyor
    ama ben uçan hamamböceklerinden nefret ediyorum pencere açık oturuyorsun.
    tak omzunda :)

    YanıtlaSil
  2. Hayvanları ne kadar sevsem de böcek yok onları ayrı tutarım hoşlanmam .örümcekten oldum olası korkarım karafatmadan aklım çıkar:)böcükler dışarı diyelim sevgiler iyi hafta sonları:))))

    YanıtlaSil
  3. Blush ne!onların uçanları da mı var??? Korkunç gerçekten, insan aklını oynatır üzerinde görse. (((: teşekkür ettim bundan sonra daha dikkatli olmam lazım hamam böcüklerine karşı hihihi((:
    Teşekkürler:*

    uysalanne aslında küçücük varlıklar ama evet korkunçlar çok garip. (: Birşey yapamayacaklarını biliyoruz ama korkuyoruz, o yüzden bizimde onlara birşey yapmamamız için dışarı böcükler kampanyası başlatıyorum. :p
    Çok teşekkürler canım, iyi haftasonları :*

    YanıtlaSil
  4. canım benım ne kadar merhametlısın hayvanlara merhametı olmayanın ınsanlara hiç olmaz diye düşünüyorum senı okurken sankı kendımı okumuş gibi oldum ,sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. oldu mu şimdi?
    hayvan hayvandır!!
    hayvanları ötkileştirmişsin :)
    sen kediye köpeğe canım cicim de böceği kapının önüne koy :)

    YanıtlaSil
  6. zeymuran bizim ailede genetik sanırım bu, herkes böyle. (((: o yüzden benim tercihim değildi böyle olmak ama iyi ki olmuşum mutluyum. :p
    sevindim bi hayvanseverle daha tanıştığımıa teşekkürler, sevgiler canım :*

    NABRUTcum ama napiimm korkuyorum içten içe. :/ Gece uyuyamadım o kadar yani hihihi.
    Teşekkür ettim, sevgiler. (:

    YanıtlaSil
  7. hah tamam aynı ben, bu kadar olur :)))hem ölmesin hem de bulunduğum mekanı terk etsin eheh :))) bende alamıyorum kolay kolay elime peçeteyle bile olsa...hayvanları severim,merhamet de ederim ama yaklaşamam :( sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ben de tutamıyorum peçeteyle bile olsa :)tebrik ederim cnm ama başarılarının devamını dilemiyorum :)))inşaallah bi daha böyle bi performans sergilemek zorunda kalmazsın ;)

    YanıtlaSil
  9. yeni bir mimin var bende.

    YanıtlaSil
  10. Böcek deyip geçmemek lazım.. bazen bir böcek gece vakti insana ne büyük maceralar yaşatabiliyor.. :))

    YanıtlaSil
  11. vay anasını tebrik ve takdir ettim.. şimdi böyle bi olay benim başıma geldiğinde ben bu kadar uzun soluklu bişey yaşamıyorum tabi. olay tam olarak şöyle gelişiyo :

    büşra böceği görür, tak ! terlik darbesiyle böcek mefta olur, peçeteyle asla oraya bakmayarak! böcek alınır ve klozete atılıp üzerine hızlıca sifon çekilir, eller sabunlanır, seke seke mekandan uzaklaşılır :)

    YanıtlaSil
  12. Ovv. Böceklerden nefret ederim. Uçan siyah olanlardan, örümceklerden ve karafatmalardan özellikle ama özellikle tiksinirim. Onları gördüğüm bir mekana, ortama uzun süre giremem... O derece yanii..

    YanıtlaSil
  13. Karinca sinek bir derece de bocek feci! Biz Texas da otururken evi devasa kocaman parlak (hem de ucabiliyor) bocekler sarmisti. Bir gece tavandan ustume dusmustu panigimi sen hayal et! Seninkine tablet koy bari

    YanıtlaSil
  14. Ben de hayvanları uzaktan sevenlerdenim.

    YanıtlaSil
  15. sende kendimi gördüm :D merhametli ball yerim seni ben yaa :) oy oy oy gız gel sevesim geldi.nerelerdesin sen hee yaz arada valla özledim hadi kocaman öptümm muckkda yaptımm :D

    YanıtlaSil
  16. Iyi bir baslangic

    YanıtlaSil
  17. nerelerdesiiiiiin????? sesim geliyur muuuuuuu :)))özledim bir an önce çık ortaya...

    YanıtlaSil
  18. :))) bayıldım yazınıza:)veteriner getirme fikri uyanması sizde gerçekten müthiş bir hayvan sevgisi olduğunun kanıtı:)hem kork hem korktuğun böcükün hayatını kurtarmak için farklı senaryolar yaz:)))
    bu güzel yazıların takipçisiyim artık:)
    bende beklerim sayfama bir fincan kahve içmeye:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;