???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

30 Nisan 2011 Cumartesi

Mitoz Mitoz Bölünsem Uslu Uslu :|

Hala vizelerimle cebelleşiyorum, bir taraftan iş, bir taraftan proje ödevim. 40 bin parçaya bölünsem de yetiştiremiyorum. :/
Ben birine çok zor alışırım blogcanım, çok zor severim ama sevince de severim yani. İşe girdikten yaklaşık bir yıl sonra tayin istedim ve kabul edildi, eski şubemdekilere bu bir yıl içinde tam yeni yeni alışmaya başlamıştım, tam böyle yeni yeni eğlenmeye başlamıştım tayinle yeni şubeme geldim. Şimdi yaklaşık bir yıldır da buradayım ve  alışmaya, sevmeye başladım ki en yakın arkadaşımın terfisi çıktı, başka şubeye gidiyor. Sevindim tabi onun adına hem de çok ama amaaaaa ben şimdi yeni gelene nasıl alışacağım, bir yılımı da ona alışmak için harcayacağım. :(((( Bir de bir şey değil özleyeceğim eski iş arkadaşımı...
İkimizde aynı kafadaydık, destek oluyorduk birbirimize, iki bayan çalışmak hem zor hem eğlenceli, biz eğlenceli olan kısmı üzerine yoğunlaşmıştık. Bazen konuşmadan bile anlaşırdık, üst yönetime bir şeyi kabul ettirmek istediğimizde birlikte baskı yapardık ve genelde başarılı olurduk. (: Bir kere müdürümüz bunu da mı kabul ettirdiniz, korkulur bu bayanlardan demişti. (:
Öğle aralarında birlikte alışveriş merkezine giderdik başka bir çılgın daha bulamam bir saatini o koşuşturma içinde geçirmek isteyecek. Sonra sipariş verirken herhangi bir 1 alana 1 bedava ürününden direkt olarak belliydi 2.ürünü kimin alacağı. 
Bakma sen şimdi sevdiğime onu ilk zamanlarda çok çektim, çok üzülmüştüm, alışamamıştım bir türlü ama şimdi alıştım sevdim işte ve yine ayrılık. Yeni gelene de ilk başlarda sinir olacağım, hep eski arkadaşımı düşüneceğim, o olsa şöyle yapardık böyle yapardık diye, esprim gelecek onu bile söyleyemeyeceğim anlamaz şimdi bu yeni gelen diye...
Öfffff! Sıkıldım işte....
Bir de kafam dolmuş mu ne artık, belli bir yaştan sonra bu ders mevzuları falan zor geliyor adama, basmıyor kafam artık. Eskiden son gün çalışırdım yazılılarıma hatta çoğuna çalışamazdım ve yüksek yüksek notlar alır geçerdim şimdi içim almıyor blogcanım zor çok zor, hayırlısıyla bitseydi şu yükseklisans, bunaldım.

Not: Doğum günüm için yazmış olduğunuz tüm güzel mi güzel yorumlarınız için bir kez daha teşekkür, iyi ki varsınız, öperim :*

10 yorum:

  1. evet bende sana doğum günü mesajı gönderenlere çok teşekkür ederim ne zaman posta kutumu açsam eski yaşımı şutlarım yazılı bir posta iletisi :))))

    YanıtlaSil
  2. hakketten zor bişey. ama sen yine de rahat ol. o zaman alışmak çok daha kolay olur. kolay gelsin hem işte hem okulda :)

    YanıtlaSil
  3. Miacım teşekkürler mim için ((: Sevgiler (:

    NABRUT ehehehe uzun süre yazmayınca yeni yazı yorumlarda bir yazı da toplandı tabi (((: mail kutunu şenlediysek ne mutlu bize :p

    LoveMeorLeaveMe hayırlısı bakalım bu hafta gelir büyük ihtimal inşallah şöyle eğlenceli biri olur ve çalışkan :D bana pek iş bırakmaz umarım nihahahhaa :p

    Öperim sizi :*

    YanıtlaSil
  4. hem iş hem yükek lisans yoğun ve zor olmalı.

    kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Blush aynen öyle, nereden bulaştım diye kızıyorum kendime ama şunun şurasında 1,5 dönemim kaldı sayılır, ha gayret diyorum. (:

    YanıtlaSil
  6. Allah kolaylıklar versin cnm...inşaallah tez zamnda bitirirsin okulunu...yani ben bitirebildiysem sen çok rahat bitirirsin hiç merak etme ;)
    ayrıca bilirim o yeni iş arkadaşalrına alışmayı...inşaallah yeni arkadaşında tam istediğin gibi olur...ayyyh ne güzeldir öle öğle aralarında koştırmak :)))

    YanıtlaSil
  7. Yogunsun...Ha gayret diyorum. Zor birsey basariyorsun, bravo!

    YanıtlaSil
  8. Bir esrarın içinde bir sır,
    bir sırrın içinde de esrar olurum.
    İşte bunun gibi,;
    bir mechulün içinde bir malum,
    bir malümun içinde bir meçhül olurum.

    İşte ben buyum...

    Seni aradığımda çıkmaz sokaklarda yolumu bulur,
    seni unuttuğmda put alanlarında kaybolurum.

    İşte ben buyum...

    Bir İsmail gibi bilerim bıçağı bir bilinç olur;
    bir İbrahim gibi koç olur, kurban olurum.

    İşte ben buyum...




    Not: Bir maniniz yoksa sizi sayfamıza davet ediyorum. Bir dostluk kahvesi, dostluğumuzu daha da pekiştirecektir.




    http://mefkuremiz.blogspot.com/2011/05/baharla-yaz-arasndaym.html#comments

    YanıtlaSil
  9. o dönemlerden ben de geçtim hem iş hem master, zor oluyor tabı üstelik bana şimdilik tek yararı ozamanlarda iğne deliğinden gecebilcek kadar zayıflamış olmam =) kolay gelsin sana
    ayrica mimledimde =)

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;