???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

15 Nisan 2011 Cuma

Eski Yaşı Şutlarım Yeni Yaşı Kutlarım (::

Immhh!!! Şey benim bugün doğum günüm. Böyle insan kendi doğum gününü kendi kutlayınca tuhaf oluyormuş.  
Neyse, öyle işte ben doğmuşum bugün (:





Doğum günümde sizler için bir hediye veriyim dedim, doğum günü mesaj günlüğü derledim efenim. 

* Güneş kadar sıcak, kartanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz, imf’deki kadar bol paralı bir ömür dileğiyle. Mutlu yıllar. (insan bankacı olunca aklı hep parada oluyor. :p)

* Doğum günün kutlu olsun (bu mesajı sakla seneye bana bir daha mesaj masrafı yaptırtma (: )

* En İÇTEN ve DIŞTAN dileklerimle doğum gününü kutlarım.

* Bugünü unuttum sandın dimi? Hiç unutur muyum canım? Ampulün icadının 25. yıl dönümü kutlu olsun.

* Tekerleğin icadının 35. yıl dönümü kutlu olsun. Kih kih kihh... :p

43 yorum:

  1. sevgili medanşeri, nice güzel hayırlı sağlıklı yıllara sevdiklerinle beraber...:)

    YanıtlaSil
  2. doğum günün kutlu olsun yeni senende kısa ve öz olarak herrr istediğin olsun..Sevgilerimle..bizimle olmayı unutma :D

    YanıtlaSil
  3. yeni yasin kutlu olsunn medanserii:)

    YanıtlaSil
  4. iyi ki doğdun
    çok iyi bir sene geçirmen dileği ile

    YanıtlaSil
  5. basliga,mesajlara bayildim..nice yillara.yeni yasin orgazmic olsun diyorum bende;)

    YanıtlaSil
  6. ne de güzel bir yaş bu :) nice 25'ler olsun, mutlulukla...

    YanıtlaSil
  7. hayatının en harika şutlarından biri olsun bu keyfini çıkartman dileklerimle...

    YanıtlaSil
  8. mutlu yıllarrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu booooll gülücüklü az ambargolu yıllaraa ! =)

    YanıtlaSil
  10. doğum günün kutlu olsun öyleye :))) güvercinli mesaja bayıldım ama.

    YanıtlaSil
  11. Sağlıklı, mutlu nice yaşlara... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Canım sevdiklerinle birlikte nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  13. Doğum günün kutlu olsun şekeriiim! Nice mutlu yıllaraa! Öperim, kalp kalp.. :-*

    YanıtlaSil
  14. anaemmm yeavrum mutlu mutlu yıllara gız iyi ki doğmuşsun :) ve iyiki blog aleminde seni bulmuşumm yeni yaşında bol sevgili :P bol para bol kazanç ve bol kediş olsunnn :D sen benden büyükmüşsün yea :D abla diyemmi sana :) ömrün kalbin kadar güzel ve rengarenk olur inşallahh

    happyy börteyy tu yuu :D der ve kaçarım kocaman öptümm kii :)

    YanıtlaSil
  15. Doğum günün kutlu olsun canım,
    Sevdiklerinle geçirebileceğin hayırlı ve uzun bir ömür dilerim. :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. ben hiç birini kullanmayıp nice 25 yaşlara diyorum.
    nolurdu sanki ben de 25 olsam :)

    YanıtlaSil
  17. Hiiiiiiiiii..... (:
    Güzel yorumlarınız için hepinize çook teşekkür ederim. Çok mutlu oldum (:
    Şimdi çıkmam gerek döndüğümde tek tek cevaplayacağım yorumlarınızı :*

    YanıtlaSil
  18. Nice mutlu, huzurlu, hayırlı yıllara Medanşeri!
    Enerjik, sevimli poatların hiç eksik olmasın inşallah, hoşça bak zatına :)

    YanıtlaSil
  19. Çeyrek asırlık bir insansın artık. Ne düşünüyorsun? Ben ise yarım asırı geçmişim. hey gidi günler heyyy... Mutlu bir ömür dilerim sana.. Mucckss..

    YanıtlaSil
  20. İyi ki doğdun Medanşerii =)

    YanıtlaSil
  21. KuMbaRaMdaKi KeLiMeLeR , çook teşekkür ederiiim. (: Hep birlikte inşallah. :*

    EvAcım çok teşekkürler, kocaman amiin diyorum hepimiz için inşallah (: Böyle cici bloggerlar oldukça ayrılmam zor gibi :*

    Rorycim teşekkürler... (: Önce ben girdim yeni yaşıma sırada seninkisi var hadi bakalım :*

    NABRUTcum teşekkürler hep birlikte inşallah... :*

    Çileksuyu Sİbel ayyy nasıl bi yorum olmuş bu böyle ehuhuehue... çok teşekkür ederim hepimiz için inş. :p
    nil teşekkürler inş. güzel bi yaş olur. Sevgilerimle :*
    mine (: bayıldım yoruma inşallah önce şut sonra gol olur hadi bakalım bende bekliyorum :p
    Çok teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  22. ÖZLEMCE teşekkürler canım :*

    Ezgi* çok cici olmuş yorumun inş. diyorum hepimiz için, çok teşekkürler :*

    Loana hehehe sevindim beğenmene (: Çok teşekkürler, öpüyorum :*

    Nedretcim teşekkür ederim, hep birlikte inş. :*

    Ülkücüm hepimiz inş. nice nice mutlu yıllara hep birlikte, teşekkürler :*

    MeLLycim kuzuuumm çok teşekkür ederim, hep birlikte birlikte diyorum, öüyorum :*

    pohpoh perim benim oyy kedi dedin bitirdin beni burada yalnız (: böyle mıncık mıncıklayacağım bi sürü kedim olsun evet evet evet (: saol kuzucuumm yes beybi apla de bana, bayramda da elimi öpmeye gel hiç şeker vermem hep çikolata veririm :p ben de öpyrm cici :*

    đerkenαя cım çook teşekkür ederim, hepimiz için inşallah. İyi ki varsınız :*

    YanıtlaSil
  23. Küçük Mucizem çok teşekkür ederim. (: Ben de ne olurdu 20 olsam diyorum mesela :p Olsun biz her yaşta her koşulda güzeliz, biliriz. :p
    Öpüyorum :*

    Delibu! çook teşekkür ederim, sizin gibi cici bloggerlardan böyle iç ısıtan yorumlar geldikçe aynen devam :p Bu arada ben de lacivertseverim ehehehe :*

    Profosör hiç o açıdan bakmamıştım aslında içim bi kötü oldu, çok yaşlı görmüş geçirmiş hissettim kendimi çeyrek asır diyince(: Her yaşın ayrı güzelliği vardır diye düşünüyorum şimdilik dilerim yanılmam (: Nice nice huzurlu, mutlu uzun ömürler inşallah, çoook teşekkür ederim. (:

    A'normal çook teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  24. Yormadan geçmeyeyim dedim bebeğimmmmmm
    Mutlu yıllar
    Hayırlı yaşlar
    Güzel güzel bi yıl nasip olsun sana inşallahhhhhhhh
    En derinden
    En yürektennnnnnnnnn :******

    YanıtlaSil
  25. bi kitabı bi günde bitiren kız. çoook teşekkür ederim :*

    Porticim şükür kavuşturana (: Teşekkürler canım hep birlikte inşallah :*

    YanıtlaSil
  26. Selam,
    Ben yeniyim:) Nice mutlu senelere!

    YanıtlaSil
  27. gecikmeli kutlama olacak biraz..

    yeni yaşın kutlu mutlu olsun..güzel ve mutluyu getirir umarım..

    YanıtlaSil
  28. İyi ki doğdunnnnnnnnnnnn !
    Gördün mü yirmi beş oldunnnnnnnnnnnnn
    Özgürsünnnnnnnnnn kanatlandınnnnnnn
    Durmadım ayaklandınnnnnnnnnnnnnnnnn
    Koşup ilerliyorusunnnnnnnnnnnnn :D

    YanıtlaSil
  29. iyiki doğdun canım..iyi ki varsın kadim dostum:)))(malum security)çok öpüyorum daha nice mutlu güzel yıllara hep birlikte inşallah..çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  30. didemcim hoşgeldin, böyle cici bi blog sahibini kendi blogumda görmek mutlu etti beni. (:
    Çok teşekkür ederim, hep birlikte inş. :*

    agin çook teşekkür ederim, ne güzel bi kutlama olmuş bu böyle güzel ve mutluyu getirsin, çok sevindim. (: Hayat hepimiz için daima güzellik ve mutluluk getirir dilerim :*

    YanıtlaSil
  31. Melekim hıh!işte aynı ondan :D Ne eksik ne fazla :p Çook teşekkür ederim canım, hep birlikte nice nice mutlu yıllara inşallah, öperim ki :*

    gutguturunam anlaşıldı tamam :D
    hep beraber daha nice mutlu, sağlıklı yıllara inşallah tüm kalbimle diliyorum bunu, iyi ki varsınız :*

    YanıtlaSil
  32. Dogum gunun kutlu olsun. Ben biraz gec kalmis oldum ama:) Bu aralar yogunluktan pek blogumla ilgilenemiyorum. O nedenle de biraz geriden takip ediyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Selencim çok teşekkür ederim sorun değil ben de 3 gün 3 gece kutladım zaten yeni yaşıma :p
    Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  34. Mimlendim Desem Ne Dersin :) ?

    YanıtlaSil
  35. off canım ya Allah a şükürler olsun bloglara artık iş yerinden de ulaşabiliyorum...evden dns ayarlarını değiştirerek ulaşabiliyordum...ama evden kaç kere denediysem yorum pencereni açamadım...ama yazılarını okudum tabi ;)uzun zaman oldu.inşaallah iyisindir ve herşey yolundadır...yeni yaşında inşaallah istediğin herşeye ulaşırsın hayırlısıyla...kocaman öpüyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. doğum gülü doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  37. Kııızz Medanşeriii! Selaam, ben geldim ve mimledim senüüü!

    http://mellynindunyasi.blogspot.com/2011/04/en-sevdigim.html

    YanıtlaSil
  38. doğum günü kutlu olsunn medanşeri mutlu olsunn :)

    YanıtlaSil
  39. Mutlu, huzurlu nice yıllara...

    YanıtlaSil
  40. How do you play Barcelona in this year?

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;