???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

14 Nisan 2011 Perşembe

0 < Sinir Katsayısı < 1


3 gündür yanlış duymadın blogcanım tam 3 gündür durmadan, bıkmadan, usanmadan aynı konu üzerinde araştırma yapıyordum grup çalışmamızla ilgili.
Hani bahsetmiştim ya bu dönem bir şahsi sunumum bir de grup çalışmamız var diye. Kendi sunumumu
bitirdim hatta söylemesi ayıp biraz fazla güzel oldu. Önümüzdeki günlerde gerçekleştireceğim hocaya sunumunu inşallah o da beğenir. (:
Hazır kendi konum bitti şu grup çalışması üzerinde yoğunlaşayım dedim. Öğretmenimiz biraz zor, grubumu sevmiyorum, araştırma konumu da sevmiyorum. 3 gündür soluksuz araştırdım tek bir veri bulamamıştım. Derken bu gece birden şimşekler çaktı beynimde. Girdim google'a şak şak buldum bir sürü bilgi sentezledim hepsini zihnimde aktardım worde toplam 2 saatte. 3 gündür uğraşıyordum tık yoktu, 2 saatte hallettim hepsini. Ahhhh! ilham ah! Ne olurdu daha önce gelseydin de 3 günümü yemeseydin. Neyse, ya hiç gelmeseydin buna da şükür..
Sinirliyim bu aralar kafamı toparlayamıyorum belki ondan kaynaklıdır bu konsantre bozukluğu. Genç yaşta sinir hastası oldum sanırım. En ufak bir şeye tahammül edemiyorum, bu bir şey herhangi her şey olabiliyor.
Hani gıcığımdır, inatçıyımdır, huysuzumdur evet ama sinirli değilimdir ben değildim yani. Kendime yabancılaşıyorum...

13 yorum:

  1. ben de kendimi tanıyamıyorum bu aralar

    YanıtlaSil
  2. Bu durum bana da yabancı degil :) 7 gündür ilham gelsin diye bekliyorum,bu pazartesiye yetistirmem gereken 2 ödev için.Haftasonu takur tukur olan bu ilham inş banada gelir :))

    YanıtlaSil
  3. Küçük Mucizem sonumuz hayrolsun diyorum o zaman. (: Herşey güzel olsun hepimiz için... :*

    beni güney kore'ye uçur teşekkür ederriim. Blogun ne zamandır gözüme çarpıyordu, izlemeye almıştım lakin fırsat bulup didikleyememiştim. :p Şimdi yorumunu görünce sevindim. Teşekkürler... ((:

    YanıtlaSil
  4. timeout ben anladım ki ilham bekleyince gelmiyor, ilhamın formülünü veriyorum yaz evladım öhömm öhömmm:
    Öncelikle derin bi nefes alınır sonraaaa sırasıyla...
    Herhalde tek seferde verecek değildim di mi :p Arkası yarın :D
    Şaka bi yana kolay gelsin ne diiiim, bilirim zor. :/

    Melekim teşekkür ettim kuzu, ne zamandır mim cevaplamamıştım, özlemişim sanırım iyi geldi bu... :*

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim Medanşeri .) benden de kocaman teşekkür.

    YanıtlaSil
  6. relax dostum relax :) sinirlenme bak, göz kenarlarında kaz ayakları çıkar :*

    YanıtlaSil
  7. Rorycim teşekkürler (:

    beni güney kore'ye uçur (:

    MOMOL'um piki sen diyorsan öyledir yaşlanınca sana geleceğim zaten birlikte gidelim botoxa :D

    YanıtlaSil
  8. Seni mimledim canım bu arada doğum günün de kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  9. EvA cım teşekkürler hem de en double olanından :p
    Öperim ki :*

    YanıtlaSil
  10. Ne guzel ilhamin gelmis ve hersey hallolmus...

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;