???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

2 Mart 2011 Çarşamba

Medanşeri'nin 1 Günü

Ah! Blogcanım nasıl bi koşturmacanın içindeyim ben bile anlamıyorum. Bugün artık yeter dedim ve bir günde neler yapılırı yazmak istedim.
Sabah işe gitmek için saat 6:45'e telefonun saati kurulur. Çalar saat 'Mecburen mecburen işe gitmek mecburen mecburen mecburen mecburiyetten' diyerek çok sevdiğim MFÖ şarkısıyla çalmaya başlar, Medanseri şöyle şakacıktan bir uyanır gibi yapar, sadece 'ertele tuşuna' basar ve uyumaya devam eder.
15 dk. da bir bu işlemi gerçekleştirir. Saat 8:15'i gösterdiğinde bu sefer kesin geç kaldım diyerek yataktan keyifle kalkmak, sabah enerjisini içine çekmek yerine bildiğin deli gibi fırlar.
Sabah seremonisinden sonra 8:35-8:40 gibi  evden çıkar ve koşturmaya başlar malum 9:00 da da mesai başlar. Bankaya her girdiğinde derin bir 'Ohhh! Bugün de geç kalmadım!' diye geçirir, tüm yol boyunca da 'Allah'ımm noooolur noooolluuurr geç kalmayım, yarın erken kalkacağım tabi inşallah yani nooolluur Allah'ım gecikmeyim nolluurr nolluuuuuuuuuur ' diye dua eder.
Sabah işe gelir yalancıktan sahte bir gülümsemeyle 'Günaaaydınnn!' der herkese ve mesai başlar. Hep aynı işlemleri, her gün bıkmadan usanmadan yapar, işini de iyi yapar hani hızlıdır kerata, arada iki dedikodunun belini kırar, arada öfffler pöffler, güler, hatta abartır kahkaha atar, ne zaman cuma gelecek diye parmak hesabı yapar derken çok şükür öğle arasına girer.
1 saatlik öğle arasında kendini tam olarak resetler, bankada açamadığı maillerini okur, bloguna girer, yemek değil de sütlü tatlı veya çikolata yer, 1 saatin bitmesine yakın yine geç kaldım diyerek koştur, koştur işine döner.
Öğleden sonrası daha çabuk geçiyor zaten diyerek kendini avutur, son işlemleri alır, çalışır, çalışır, sonra mesai biter ama iş bitmez. Banka 17:00 de kapanır 18:00'a kadar günlük olağan gün sonu işlemleri yapılır, günün değerlendirilmesi yapılır, yorgunluk kahveleri içilir, hazır müşteriler de yokken şen şakrak işler toparlanır ve Medanseri ' Hadi gittim beeenn, iyi akşamlar' der bankadan çıkar.
Yine koşturmaya başlar çünkü akşam derse yetişmesi gerek. :( Koştur, koştur okuluna gelir, sınıftakilere bu sefer yalandan 'Merhabaaa naptınız bakiiimmm' der. Dersini uslu uslu dinler, notlarını bir güzel alır, hoca dersi erken bitirsin diye gözünün içine bakar, ders biter bitmez -ki saat 20:00 - 20:30 olmuştur bile- sınıf arkadaşlarıyla ayak üstü iki lak lak yapıp hemen eve gelmek için koşuşturmaya başlar.
Çok şükür bin şükür en geç 21:00 gibi evine gelir. Hemen mutfağa gider, sevdiği yemek varsa yer yoksa ekmek, peynir öyle ne varsa yer gibi yapar.
Sonra kahvesini alır, çikolatasını alır bilgisayarının başına oturur. İnternet üzerinden e-learning eğitimlerini alır işi için gerekli olan ve almak zorunda olduğu , bloguna bakar, blog gezmesine çıkar, maillerine bakar sadece bakar geri dönmez pek, okul derslerine göz gezdirir, bir de KPSS çıkardı bu sene başına ona da çalışmaya çalışır saat de 23:00 olmuştur. Hafta içi en geç 24:00 da yatar zaten, o saatten sonra yarın ne giysem acaba diye düşünür, düşünür, kafasında kombinini yapar. Sabah bu ona tam 15-20 dk. kazandırıyor çünkü. (: Sonra bir uyur pir uyur zaten... Hafta sonunun hayalini kurarak uyur, hadi dayan Medanşeri yarın da erken kalkacaksın, bir de sonraki gün kalkacaksın, sonra ohhhhh! mis dilediğin kadar uyuyacaksın...
İşte böyle... İstatistiklere bakarsak: Gün içinde bana ayrılan zaman: %0,5 ten 1 :(, sevdiklerime ayırdığım zaman: %0
İşte bu kadar da sıkıcıyım... :(
NOT: Bir de hep şu 100 alamayınca ağlayan tipleri eleştirmişimdir, yüksek lisansta ben de onlardan biri oldum çıktım. Az önce e-learningten 98 aldım görsen ağlayacağım, moralim çok bozuldu, deli miyim neyim, bu ben değilim olamam, DC+ olsun benim olsun diyen ben AA'ı geçtim neden 100 olmadı diye trip yapıyorum kendime. Kendime, özüme dönmem lazım, biri beni durdursun.... (:
NOT2: Ben hala sorunsuzca bloguma girebiliyorum, acaba bu da bir sorun mu yoksa?

20 yorum:

  1. Allah kolaylık vrsin :D

    Nyks

    YanıtlaSil
  2. Nyks teşekkür ettim, hepimize inşallah :p ((:

    YanıtlaSil
  3. vaaaay dolu dolu ve hızlı hayat o la la la :)

    YanıtlaSil
  4. yoo ama ne güzel hayat.
    sıkışırsın ama çok şeyi halledersin.
    eğitim, sınav.

    YanıtlaSil
  5. eğitim, sınav dolu şahane bi hayat :p
    çelişkili bi cümle oldu sankim sankim (:
    teşekkürler deep bu pozitif yorumun için, inşallah halledeceğiz bakalım önce pes etmezsek tabi (:

    YanıtlaSil
  6. etmezsin. asla etme.
    canın sıkılınca yaz motive ederim seni.
    :)

    YanıtlaSil
  7. NOT2: Ben hala sorunsuzca bloguma girebiliyorum, acaba bu da bir sorun mu yoksa?
    tamda ben aynı şeyi kendim için düşünürken bu sorunu gördüm..yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
  8. deep teşekkür ederim ama ama sen nasıl bi insansın anlamadım ben yaa hep mi pozitif olur bi insan hep mi herkesi mutlu eder (:
    tek bi negatif yazına rastgeldim şimdiye dek yada yorumuna maşalllaahh diyorum tabi ama senin de anlatmak istediğin birşeyler olursa biz de buralardayız bil istedim :p (((:

    YanıtlaSil
  9. simple present tense sevindim yalnız olmadığıma hihihih :p
    düzelir sorun da herkes geri gelir inşallah bi apartman dairesinde tüm komşularım taşınmış gibi hissediyorum kendimi :(

    YanıtlaSil
  10. ben okumaktan yoruldum hea :D yavrum yazık sana birde hep bankacılar için derim ki oh ne kebap yan gel yat osman diye ama cık değilmiş üzüldüm sana.yediklerine dikkat et.hasta olma canım.facebookdan ekledim kii :D muckss

    YanıtlaSil
  11. canım ya sol tarafta ki resim yüzünden yazılarını okuyamıyorum:( her satırın ilk kelimeleri resimin üzerine geliyor zaten görmede kısmi engel:) taşıyan ben yazdıklarını okuyamıyorum...acil çözüm:)

    YanıtlaSil
  12. ben de buralardayım görüntülemede sıkıntı yok.gerçekten dolu dolu ne güzel.bişeyler başarıyor olmak ne kadar güzel neresi kötü bunun.dolu güzel bi hayat.bu hızla doktora yaparsın :)

    YanıtlaSil
  13. Medanşeri ne güzel dokuzda iş başı yapmak yazıyorum sana ki moralin düzelsin diye:)Sabah 6,00 kalkıyor 7 de servıse bınıyor 1 saat yol gidip 8 de iş başı ne kadar şanşlısın:)Banka zor gerçi eşimde bankacı,herzaman senin işin benim işimden daha kolay diye birbirimiz ile atışıyoruz:)Babam memur emeklisi,müdürdü ona derdim ki küçükken ne yapıyorsun işte gelen evrakları imzalıyorsun oturduğun yerden senin kide iş mi derdim.Büyüğünce anladım ki hiç bi iş yapmadan sabah kalkıp işe gitmek akşam eve gelmek bile bir işmiş.:D

    YanıtlaSil
  14. nerdesin beaaaa :) pek meşgul hanfendi :)

    YanıtlaSil
  15. 100 almadım diye ağlamak mı :D Ben 4 dersin 2 sinden gectigim için şükrediyorum :D :D Ama yogun bir tempo gercekten,Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
  16. timeout umarım yorumumu okursun çünküm çünküm senin blogunu açamıyorum ki ben :(
    tam giriyorum işte internet explorer bu siteyi açamamaktadır bıdı bıdı birşeyler çıkıyor :/ bilgin olsun belki bi eklenti buna sebebiyet veriyor olabilir acil önlem :(

    YanıtlaSil
  17. açılmıyor mu Allah Allah.Ben girebiliyorum ama acaba ..?? Gerci gecen gun "sag tus yasakla" kodu eklemistim.Acaba ondan mıdır,sildim şimdi.Umarım şimdi girilebiliyordur.Tesekkurler Medanseri haber verdigin icin :)

    YanıtlaSil
  18. merhaba,müsadenle kendi fikrimi söylemek istiyorum...bu aralar en çok ihtiyaç duyduğum bir gün desem...sadece ben,işim,okulum...bence buna sıkıcı deme olur mu :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. timeout yok bence explorer da sorun var :p artık kendi bloguma bile giremiyorum oradan :/ kiii öyle bi eklenti falan da yok pek benim blogumda. Neyse artık chrome forever :p

    bahriye-krm haklısın kesinlikle sırf bu yüzden dayanıyorum zaten yoksa şimdiye dek çoktaaann birini bırakacaktım :p Buldun buluyorsun diyorum kendime :( Teşekkürler güzel yorumunuz için, sevgiler :*

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;