???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

21 Şubat 2011 Pazartesi

Spontane Cümleler


Son zamanlarda gelen spam yorumlardan sizler de şikayetçi misiniz benim gibi? Günde en az 3-4 tane spam yorum düşüyor denetlenmeyi bekleyen neyini denetleyeceksem. Blogger bence kendisi otomatik silsin spam gelen yorumları veya ben kısıtlayacağım yorum gönderenleri anonim yorum kabul etmeyeceğim 2. daha mantıklı gibi her şeyi devletten beklememek gerekiyor değil mi? (:

***
Yine okullar açılıyor öffff!!! Neyse 1 senem kaldı ha gayret! Sonra yüksek ekonomist olacağım ne işime yarayacaksa... Ekonomiyi düzeltmek benim işim olacak nihahahhaha yani işiniz iş blogcanlarım.

***
Hayırdır inşallah geçen rüyamda dövme yaptırıyordum tööbe töööbe töstöööbeeee. (:Yok öyle bir niyetim hani 40 yıl düşünsem aklıma dahi gelmez caiz değil bir kere ehuheuhehehuehehue :p Neyse meailine baktım tabi ki para bulacaksın vs.vs. diyor mesleği bankacılık olan yüksek ekonomist olmayı hedeflemiş biri için başka ne olabilirdi ki zaten, çok sıkıcı... Para parayı çeker dedikleri bu olsa gerek...

***
Yaklaşık 2-3 yıldır sadece The Body Shop'ın ürünlerini kullanıyorum. Artık sıkıldım aynı kokulardan, yeni parfüm arayışları içine girmiş bulunmaktayım. Çiçek-şeker kokularını kullanamıyorum yakışmıyor bana sadece fresh kokular böyle sabun gibi temiz kokuları kullanabiliyorum. Başka birinde çoook beğendiğim bir parfüm oluyor mesela Oooo! beybim beybim süper kokuyorsun acaba nedir nedir diyorum ben sıkıyorum ben de hacı misi gibi kokuyor :( Kaldıramıyorum :( Tıraş kolonyası forever gibi kokuyorum :((( Johnsons Baby Ocean o yüzden hayatım boyunca kurtarıcım olmuştur. Öyle ki Johnsons'nın Floral'ini dahi kullanamıyorum.
Yani deterjan reklamlarında oynayabilecek kadar fresh sabun kokuluyum diyorken annem Omo konsantreyi keşfetti. Bu nasıl bir kokudur ya süper, herkese tavsiye ediyorum. Vernel'den bile daha etkili. Parfümümü buldum yani. Gerçekten kalıcı ve süper bir koku... Bugün gün boyu burnumdan gitmedi mesela kokusu, benim gibi fresh kokuları seviyorsanız veya zaruri kullanmak zorunda kalıyorsanız Omo konsantre tam size göre... (:
Şaka bi yana parfüm önerilerinize gerçekten ihtiyaaaacııımmm var. :(

6 yorum:

  1. Merhaba,
    geçiyordum uğradım, yormadanda gidemedim. :)

    Bir önceki posttaki kızın saç rengini bende beğendim. Bende mi boyatsam acaba? :))

    YanıtlaSil
  2. Hacı yağı kokan parüm var mıdır acaba? Merak ettim de..!

    YanıtlaSil
  3. bu saç rengi güzel gerçekten de...inşaallah tuttururlar,sen de güle güle kullanırsın :)ben pek parfüm kullanmıyorum.ama bazen chanel in parfümlerine de sulanmıyo değilim :))) ama senin gibi ben de fresh kokuları seviyorum.yalnız çiçek kokularına da hayır demem ;)en son Avon dan bi parfüm almıştım.inan adını bile hatırlamıyorum...şöle ince uzun bi şişede,hah du r hatırladım galiba summer white dı ismi...işte böyle cnm...bu arada yeni döneminde hayırlı olsun...Allah bol bol yüksek notlar versin :)

    YanıtlaSil
  4. davidoff coolwater'ı dene
    ben severek kullanıyorum
    ayrıca yurt dışında buradakinin üçte biri fiyatına
    bilgin olsun

    YanıtlaSil
  5. Sac rengi gercekten cok hosmus:)
    Bende cok begeniyorum o rengi ama esmerim..yakismiyor-.-

    :) sen naptin? boyattin mi ascini o renge? eger boyattiysan nasil oldu:)??

    YanıtlaSil
  6. milyarlarca seçenek var tatlıım:) Ben sürekli farklı kokular almayı seviyorum ama çok Noa'da takılıp kalmıştım.. müthiş kokuyo.. :)) Bir de dediğin gibi her koku her tene uymuyor.. Bence deneme yanılma yoluyla bul tatlım :)

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;