???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

22 Şubat 2011 Salı

ÖDÜL -3- : Okuması En Keyifli Blog Ödülü

Blogumu bundan tam 6 ay önce açmışım. Bu 6 aylık zaman zarfında siz blogcanlarımla birlikte çok okudum, öğrendim, güldüm, eğlendim. (: Şimdiye dek birçok mime cevap veremedim, birçok ödülü sayfamda paylaşamadım - bir türlü fırsat bulamadım. (: Ve nihayetinde kendi ödülümü kendim düzenlemeye karar verdim. Bir bloga verilebilecek en anlamlı ödül ne olabilir diye düşündüm ve kişinin yazdıklarının başka insanlar tarafından okunup beğenilmesinin en büyük ödül olduğuna karar kıldım. (:
Blogumu açtığım ilk günden bugüne dek keyifle okuduğum blogların büyük bir çoğunluğunu ilk ödül verilecekler listeme eklemiş bulunmaktayım, arada atladığım kaçırdığım varsa affola artık. (: Ufak bir hatırlatma veyahut sitem yorumuyla birlikte ilgili eksiklik hemen giderilebilecektir, bilgilerinize.
Hepinizi zaman buldukça zevkle okuyorum, bazen yorum yapıyorum bazen yapamıyorum ama hep takibimdesiniz. (: Aslında listeye eklemek istediğim başka bloglarda vardı ama şuan kapalılar malesef.
Bir de blog ödüllerinin o sinir bozucu ödül resimlerini hep eleştirdim umarım siz resmi beğenmişsinizdir. (:
Ödül kuralları ise basit. Ödül alan blog yazarı istediği tüm kişilerle ödülünü paylaşabilmektedir. Yok ben paylaşmam diyorsa da gönlü bilir kendisi tepe tepe kullansın. :p

Sevgilerimle....


1.Momol,
2. Zeynep,
3. Sophie,
7. Mine, 
8. Serpil,
9. Zuhal, 
10. Bayram Kombesi,  
13.  A.Y. ,
16. Sessizce,
19. MELLY,
22. 8ex-en8
24. Nisa, 
27. hayalci, 
31. Jeliboncuk,      
34. timeout,
35. LieLLa,
38. unicorn, 
39. zuzu*,
40. ilknur, 
41. Nedret, 
44. Seyhan, 
45. drukiyyes, 
47.  Anormal, 
49. Nehir, 
51. Sena,
52. deep, 
54. CMOS, 
55. CHILEK,
56.  uysal anne, 
57. Asli :),
62. EMEL, 
64. Rory, 
67. Kardeşim, 
69.  Lolla, 
70. Mavi, 
75.  gunes, 
78. Nilay,
79.  Mia Wallace,
80.  Mr.E , 
83. celly, 
84. muyurt, 
86.  Loana, 
87. Modafobik, 
88. Porti,
89.  rhr-ozgrkdn,
91. Ruken Turgut
92.  phoebe*,
95. Şanslı,

83 yorum:

  1. heeey kutlarım seni.
    elbette ki okuması en keyifli biloklardansın :)

    bak ama sen de benim gibi ödül vermişsin. uçan kaçana vermişsin.
    :)

    mersi ediyorum. kabul ediyom tebi.

    yazarım bu akşam bi ödül yazısı.

    heyooooo.
    :)))

    YanıtlaSil
  2. yaa canım çok teşekkürler ne kadar zarifsin :) bundan daha anlamlı bir ödül olamazdı gerçekten çok teşekkürler çok mutlu oldummm :) öncelikle kendine vermelisin bu ödülü bence :)

    YanıtlaSil
  3. ama bak şimdi kafam karıştı.
    :)
    çok güzel bi düşünce bu seninki.

    eh artık sana da ben vereceğim.
    üzülme üzülme.
    :)

    kendine veremicektin tebii :)

    YanıtlaSil
  4. çok mutlu oldum yeea :) çok merci.

    YanıtlaSil
  5. süper bi fikir olmuş ;)ödül resmine bayıldım.gerçekten çok şeker...ayrıca bu ödülü bana da layık gördüğün için çooooooooooook teeşkkür ediyorum,yetmez ama yer dar ;)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler tatlım. Ben de seni zevkle okuyorum:)))

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim canım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler sevgili Medanşeri. Beni de düşünmen mutlu etti beni.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. tşekkür ederim banada layık gördüğün için :)

    YanıtlaSil
  10. Ama sen cok tatlisin yaaa. Ne guzel bi odul icat etmissin. Cok yasa emi. Kucak dolusu sevgilerimle . . .

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Medanseri

    Ne güzel bir blog böyle :) İlk kez ugruyorum sanırım sayfana.. Sanırım bundan böyle ara ara misafirin olacagım :)

    Tüm maviler arasında,meralcigim ve ben neden tek pembe görünüyoruz bilemiyorum ama mutlu oldum :)

    Teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  12. Ah çok teşekkür ederim!
    Peki linklerin renklerinin bir özelliği var mı :)

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar mutlu ettin beni anlatamam,böylesi güzel bir ödülü almak benim için bir onur...Hele ki ödül resmi benim için apayrı bir mutluluk sebebi oldu : ) En kısa sürede yayınlayacağım canım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. böyle bir ödüle layık olmak büyük bir onur, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,blog yazmaya başladığımdan beri şu mim ve ödül denilen olayı birçok blogda görmüştüm ama inanın ne olduğu,neden yapıldığı konusunda fikrim yoktu.Şimdi sizin açıklamanızı okudum ,anlıyorum ki bir blog yazarı kendi beğendiği blogları kaydında duyuruyor.Çok memnun oldum,beğenilmek güzel ve teşvik edici.Oldukça iddialı nefis blogların arasında yer almak da inanın bana çok iyi geldi.Teşekkür ediyorum,neşeli günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  16. Medanşerii :)
    Çok teşekkür ederim ya. Çok mutlu ettin beni. Allah mutlu etsin seni.
    Yazdıklarımı Okurken keyif alıyorsan ne mutlu bana :)
    İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  17. deep hihi evet biraz öyle oldu hatta arada atladıklarım gözümden kaçanlar bile olmuştur ya affola artık :p

    ben sana cevap yazana kadar sen yazını yazdın bile bu yüzden asıl ben teşekkür ederim deep ve güzel yorumun için tabikiiisiii.... (((:

    Unicorncum çok teşekkürler canım, rica ederim. (:
    Herkes fazlasıyla hakediyor bence bu ödülü...
    Sevgiler canım :*

    deep bak kendime vermek aklıma gelmedi gerçekten yoksa veredebilirdim yüzsüzlük yapıp nihahahhaha :D ama sen vermişsin zaten gerek kalmamış teşekkürler bu yüzden. :p

    YanıtlaSil
  18. Dozcum rica ederim :*

    Sihirlisepetim sana layık görmeyeceğim de kime göreceğim ((:
    Yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum inan sevgiler canım (:


    Nedret çok mutlu oldum, rica ederim. (((:

    YanıtlaSil
  19. zuzucancım rica ederim. (: Öperim ki :*

    A.Y. keyifle okuduğum blogların arasında ilk sıralarda yer alıyorsun kesinlikle, rica ederim canım. (:

    yalnızyakamoz rica ederim canım (:

    Bayram Kombesi çook teşekkür ederim canım güzel yorumun için, kabul etmene sevindim. (:

    YanıtlaSil
  20. ödül için çok teşekkür ederim...sende olmasan yazasım gelmiyor bloga...arigatto gozaimasu..madenşeri-san

    YanıtlaSil
  21. eh ben de sana verdim zaten.
    :)

    YanıtlaSil
  22. Kupa Kızı hehe inan bende bilmiyorum yazarken bağlantı rengini değiştirmiş olabilirim belki yanlışlıkla (((:
    ben teşekkür ederim güzel yorumun için. (:

    francesca mckennitt ben teşekkür ederim. (: ben de yazıyı yayınladıktan sonra farkettim farklı renklerde olduğunu :D hiçbir özelliği yok yani benim nazarımda ama senin daha önceden giriş yaptığın linkler farklı renklerde gözükebilir sanırım. (:

    YanıtlaSil
  23. bebekkedikız (: resmi beğenmene sevindim çünkü aklımda soru işareti vardı resim konusunda :p
    ben teşekkür ederim sevgiler (:


    Lütfi Mutluer ne mutlu bize o zaman. (:
    Güzel yorumunuz için teşekkürler. (:

    YanıtlaSil
  24. çok teşekkür ediyorum:)))

    bu ödüller,mimler hangi kaynaktan çıkıyor diyordum...kaynağını bildiğim ilk ödülüm:)))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. çookk teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  26. rhr-ozgrkdn evet ödül ve mim olayları ilk başlarda farklı geliyor insana ama sonra gerçekten teşvik edici oluyor. (: güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ediyorum, sevgilerle. :*

    Vişne Çürüğü hehe asıl ben teşekkür ederim böyle keyifli yazılar okumamı sağladığın için. (: sen de iyi ki varsın canım, öperim ki. (:

    Metal Simyacı ne mutlu bana o vakit yazmana vesile olabiliyorsam diyeceğim lakin uzun süredir yazmadığına bakarsak çok da faydalı olamıyorum demek ki :p
    teşekkürler güzel yorumun için. (:

    teşekkürler deep sen de olmasan zaten. (: çok naziksin ((:

    YanıtlaSil
  27. Çok teşekkür ettim.
    Öbdüm. :)

    YanıtlaSil
  28. Cepaynası benim de kaynağını bilerek gönderdiğim ilk ödülüm açıkcası (: ben teşekkür ederim, sevgiler :*

    MERY DAIMON rica ederim. ((:

    LieLLa rica ederim cici şey seni sevgiler. ((:

    YanıtlaSil
  29. teşekkür ederim;)
    fotoğrafın içinde kedi olur da sevilmez mi:D zevkle paylaşacağım ödülü;) ama senin kadar çok link veremem (nasıl uğraştın o kadar linkle:) )

    YanıtlaSil
  30. Çok harika bir düşünce okurken gerçekten kocaman gülümsedim...Tüm ödül alanları kutluyorum bir dahaki ödül töreninde ben de olmalıyım. Azimliyim beni de sev beni de oku :)
    sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  31. biyasimadahagirdim heheh haklısın cidden zor bi iş gibi duruyor lakin taslaklarımın içindeydi zaten birçok link (: o yüzden sadece ödül yazısını yazdım o kadar :p

    Mayni asıl ben senin yorumunu okurken en kocamanından gülümsedim.. ((((: Daha ilk etapta böyle keyif alabildiysem bu ödülü çoooktan haketmişsin aslında ama geç tanışmışız da haberimiz yokmuş :p aaaa! yoksa orada en allta gördüğüm senin blogun değil mi?! (:
    Nice nice ödüllere sevgiler :*

    YanıtlaSil
  32. Ödülün ismi nasıl güzel,çok mutlu oldum!!! Kocamaaaaaan teşekkürlerimi iletiyorum :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. teşekkür ederim medanşeri.
    fotoğraf harika... kedi ve kitap bayıldım, zevk sahibi bir seçim.

    YanıtlaSil
  34. Ay ben nasıl sevindim :)
    Nasıl mutlu oldum anlatamam ki şimdi :)
    Çok anlamlı,şahane bir ödül bu..
    Tarafından okunuyor olmak acaip motivasyon oldu..
    Çok ama çok teşekkür etsem kafi gelir mi acep :)
    Ne iyi etmişsin sen,şirin sempatik sen :)
    Ödül resmini çok beğendim ben :)
    Nice ödül fikirlerine :)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  35. cok tesekkür ederim.. cok mutlu oldum !!
    gercekten bu ödül digerlerinden biraz daha özel... ben cok sevdim bunu.. tekrar cok tesekkür ederim... bi kac gü sora blogumda yayinlarim =)
    öptüm kocaman =)

    YanıtlaSil
  36. Teşekkür ederim efenim.. :)

    YanıtlaSil
  37. çok teşekkürler medanşeri, senin blogun da keyifle takip ettiğim bloglardan :)

    YanıtlaSil
  38. oleyyy listede benimde adımı görmek çok mutlt etti beni en kısa zamanda bende blogumda paylaşıyorum tatlım;) Çoook tşekkürler.

    YanıtlaSil
  39. Kutlarım canım:)Ayrıca benide ödüllendirdiğin için teşekkür ederim.Ödülümü aldım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  40. canım kuzim, bu mimini seve seve cevaplıycam (: öpüldün çok çok...

    sarılma zamanı diye sesleniyorum sana aydından, anla artık kaçarın yok bu poturdan(:

    YanıtlaSil
  41. Çok teşekkür ederim medanşeri layık görmen mutluluk verdi:)

    Ya ne diyosun o iğrenç ödül resimlerinin hiç birini bloguma koymadım ve biçok kişi bana bu yüzden alındı :) hatta daha yazıyı okumadan içimden geçirdim bak bu resim güzel işte diye sanırım bloga koyacağım ilk ödül resmi seninki olacak...

    YanıtlaSil
  42. Canım çok teşekkür ederim, bu anlamlı ödülün ile yaptıklarımın, yazdıklarımın anlamdırılması beni çok mutlu etti, kocaman yüreğin ve bu güzel ödülün için öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  43. Böceğim, iyi hoş herşey şahane de :)) bu gönlübolluk nedir ya hu!
    Bir ödül koyarım, hepiciğinize de dağıtırım olmuş :))

    97 kişinin arasında ismimi bulmakta baya zorlandım, listeyi bikaç kez tarama yapmam gerekti :D
    Resmi ve ödülü beğendim, listeye dahil olmakta keyifli, bende seni severek okuyorum, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  44. Ödül için, özellikle keyifli bloglardan bulduğun için çok teşekkür ederim. Çok zarifsin.

    YanıtlaSil
  45. Canım ilk defa kendi ödül yaratan birinden ödül alıyorum bu benim için daha mutlu edici oldu. Çok teşekkür ederim. Ödülümü sevgiyle alıyorum.

    YanıtlaSil
  46. Çok teşekkürler.Memnuniyetle alıyorum ödülünü.Seni de çok tebrik ediyorum.Görüşmek üzere sevgiyle kal.....

    YanıtlaSil
  47. your style is your signature ben teşekkür ederim canım, sevgilerimle (:

    Mia'cım rica ederim. (:

    gunes teşekkür ederim, resmi beğenmenize sevindim gerçekten. ((:

    hemera-nyks* rica ederim kuzular. (((:


    Zeliha-Umutsepeti asıl bu nasıl bi yorumdur, sen beni daha mutlu ettin asıl (((: çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için canım nice nice ödüllere hep birlikte o zaman. (:

    YanıtlaSil
  48. çok incesin canım teşekkürler..ödülümü tepe tepe kullanacağımm ve seni hatırlayacağımm :)

    YanıtlaSil
  49. want more fashion teşekkürler güzel yorumun için. (:

    MeLLycanım ben rica ederim ni demek. :p (:

    Loana çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum (:

    ŞANSLI daha nice nice ödüllere inşallah teşekkürler canım (:

    Kitap Kurduyum Ben rica ederim güzel anne. (((:

    MOMOLum hayıııııııııııııır kaç kaç kaç diyorum içimden anladın sen onu :p
    Momolum benim için yerin ayrı bilirsin nihahhaha :D

    Nisa çoook sevindim gerçekten aynı konudan ben de müzdariptim çünkü o yüzden resim konusunda bi türlü emin olamadım. (:
    beğendiyseniz ne mutlu bana (:
    öpüyorum ennn kocamanından canım :*

    Nilaycım çok teşekkürler güzel yorumun için ve tüm o güzel fotoları bizlerle paylaştığın için. (:


    đerkenαя hehe kimseyi ayırmak istemedim gerçekten anlamlı ve özel olsun istedim 6.ayıma özel :p İnşallah başarmışımdır yine de gözümden kaçırdıklarım varsa affola artık :(
    teşekkürler canım bu güzel ve içten yorumun için öpüyorum ennn kocamanından :*

    YanıtlaSil
  50. Rory rica ederim bi de teşekkürler (((:

    OKA-Mavi Tutku geç keşfettiğim ama iyi ki okuma fırsatı bulduğum dediğim bloglardan bi tanesi çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. (:

    çeşnici Handan ben de böyle bi ödülü sizlerle paylaşmaktan mutluyum sevgiler canım (:

    ZUHAL teşekkür ederim canım yeni yeni ödüllerde yazılarda görüşmek dileğiyle öpüyorum kocamanından ((:

    YanıtlaSil
  51. ne güzel birşey yaptın sen ya herkese teker teker utandım kendimden okuduğum herkese yolluyorum dediğim için tekrar tekrar sağol canım benim

    YanıtlaSil
  52. 96. sıradan listeye giriş yapmışım ;p
    teşekkürler!

    YanıtlaSil
  53. Yormadan geçmek olmaz dediler kız vermediler aaabeyyyy :D
    Kuzummm çok sağol
    Öpücüklerimle sevgilerimle yolluyorum
    Bu ödülü kendine bi sürü çok defa yollayabilirsin
    O derece keyifli bi blogcansın :)

    YanıtlaSil
  54. tebrikler ayrıca teşekkürler aldığım en güzel ödül yakında blogumda olacak:)

    YanıtlaSil
  55. çoook teşekkürler kardeşim.Sevgilerimle.Okunmaya değer bir blogun olduğu için ve benide bu kategoride gördüğün için.

    YanıtlaSil
  56. Canım Benım Teşekkürler Öncelıkle :)

    Yazını Keyıfle Okudum..
    4.ci Sıradayımm İlk 4e Girmektee Güzelll Derkenar 33.Sırada Masallah :D:D:D

    Bizee Mımleyecegımız Kısı Kalmamıss Yanıı Tekrardan Sağol :))

    YanıtlaSil
  57. Oy çok tatlısın ama :)
    Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  58. simple present tense güle güle kullan canım, teşekkür ederim sevgiler (:

    minecim rica ederim güzel ve içten yorumun için teşekkürler (:

    D!mple Rock hehehe listenin bir öncelik sırası yok aslında rastgele sırayla dizilmiş bloglar yoksa herkes bir benim için ((:
    rica ederim (:

    Porti porti poooorrtii ((: Saol canım benim çok naziksin. (:

    Serpil çok teşekkürler güzel yorumun için çok sevindirdin beni (:


    Kardeşim çok teşekkür ederim çok naziksiniz, sevgilerimle (:

    vєssєℓαм haha birkez daha hatırlatıyım bu vesile ile listede bir öncelik sırası yok blogcanlar :p ama güzel bi meydan okuma olmuş benim blokum senin blokunu döver :p yeahh yeahh yeahh :p öpüyorum ennn kocamanından canım sevgilerimle (:

    Asli :) sensin o bi kere (: saol canım sevgiler :*

    YanıtlaSil
  59. bir mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  60. Evveleyn min huurf, elif banu olan aslına döndü, 74 numaralı ödül sahibi olarak onurlandım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  61. Adımın bu ödülde geçmesi açıkcası beni de mutlu etti.Hatırlanmak güzel şey :)) Teşekkür ediyorum Medanseri :)) Hemen cevaplamak için kolları sıvıyorum..Ayrıca bende 34.sıradayım ilgilenenlere duyurulur :)))

    YanıtlaSil
  62. bendeki mimini unutma.
    :)

    YanıtlaSil
  63. teşekkür ederim blogumu okurken keyif alıyorsan ne mutlu bana=)

    YanıtlaSil
  64. ilk ödülümüz olduğundan ayrı bir önemi oldu bizim için çok teşekkür ederiz kuzu oöpduk :D

    YanıtlaSil
  65. çok çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  66. Canım benim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. deep mim için teşekkürler (:

    elifbanu aman efendim ne demek çok mutlu ettin beni (:

    timeout çoktan haketmiştiniz efenim :p rica ederiz. (:

    CMOS rica ederim canım (:

    Yalaguz Kiz severek takip ediyorum sizi ve zayıflama maceralarınızı xD

    zeynep rica ederim (:

    YanıtlaSil
  69. hayalci rica ederim canım (:

    vesselam hehe ne mutlu bana o vakit kuzucuk xD

    Nadiacım güzel yorumun için teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  70. Yazmaya bile zor vakit bulduğum şu sıralar hiç yazmıyorum biliyorsun. Ama olmuyor ki böyle deyip bi karıştırdım blogları. Ne şirinsin sen öyle :)

    Çok teşekkür ederim. Ben de vereceğim bu ödülden şimdi öyle mi?

    YanıtlaSil
  71. Smy teşekkür ederiiim, evet canım gönlünden kim geçerse ona ver ödülü yada kendine sakla tepe tepe kullan (:
    Öpüyorum kocaman (:

    YanıtlaSil
  72. Çok heyecanlı tekrar teşekkürlerrrr :):):)

    YanıtlaSil
  73. aaaaaa süüüüper !! bir blog için en anlamlı ödül bu olsa gerek :) İlk ödülümün bu olması ve senden gelmiş olması ayrıca keyiflendirdi beni.. çooook teşekkür ederiiiim :) çok mutlu ettin beni :)) Görmekte geciktim internete bağlanamadığımdan ama en kısa zamanda bloğumda paylaşıyorum ödülcüğümü :))

    YanıtlaSil
  74. darısı başımaaaaaa:)tebriklerrrrrr

    YanıtlaSil
  75. Nadiacım ben teşekkür ederim. (:

    Ruken oh ne mutlu bana o zaman. (: Ben teşekkür ederim bu güzel yorumun için, sevgilerimle (:

    Merve Merve teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  76. önem sırasına göre değil sanırım ama yine de listenin başlarını çekmek güzel:))
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  77. çok mutlu oldum blogumu listende görünce :) uzun zamandır sağlık ve eğitim gibi nedenlerle bloguma yazamıyordum sanırım senin verdiğin bu onur bana yazma şevki verecek. çok teşekkür ederim :) sevgiler

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;