???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

13 Şubat 2011 Pazar

Aslolan...

Tüm üniversite yaşantıma damgasını vurmuş bugün iyi ki tanımışım dediğim çok sevdiğim iki adet arkadaşım var. Ustam ve çekirge. Ustamdan daha önce şu yazımda bahsetmiştim sizlere. Biz tam olarak 3silahşör olamasak da 3aynıkafaşörüz...
 Hani şu konuşmadan da anlaşan, birbirlerine sadece bakarken bile gülme krizine giren, çevresindekileri de krize sokan, en mutsuz oldukları anlarda bile birden hadi hobaa çalsın sazlar oynasın kızlar moduna girebilen, birlikteyken hayat onlara 9'8lik gelen, tek iken  beş karış suratla dolaşan sadece 3'ü bir aradayken coşan, önümüze geleneeee bir tekmeee havasıyla yürüyen, söylemesi ayıp lavaboya bile beraber giden, artık birbirleriyle telepatik ilişki içine giren tipler vardır ya hani, hıh! işte kulübe hoşgeldiniz kaçççıııııınnnnnnnnnnnn. (:
Kaçmayın durun durun... Geri sarıyorum...
Biz aslında çok farklıyız ama bir o kadar aynıyız nasıl oluyor bilmiyoruz ama bizim 3'lü ilişkimizde fizik kurallarının payı büyük. Zıt kutupların birbirini çekmesi durumları yani ...
Ustam her konuda her şeyi bilir, şaka değil bak gerçek. Engin hayat bilgisi karşısında bizi her daim şaşırtmayı başarmıştır. Çekirgem ise azimli bir öğrencidir. Ustasının sözünden çıkmaz, arada yaramazlık da yapar gerçi ama en sonunda hep ahhhh! evet ustam sen haklıydına döner, döneriz.
Üniversite bittikten sonra "Yeeaaavvvruuummm bulamadınız mı birini kooooooooooooooooooskoca üniversiteden?" diye soranlardan usandığımız bir dönem var ya hani o zamanları sezip taaa en başından demiştim kısçelerime "Boşverin bunlar fani şeyler, aslolan gel gör beeeeni beeeni durumlarıdır, ilahi aşka yönelelim, dışarıdan çaktırmasak da içimiz yeşil oğluuum bizim" diye.
Vakti zamanında bu konu üzerinde uzuuun uzun sohbetler etmişliğimiz vardır, yer yer "Hacı işi şakaya vurmuş gibi olmuyoruz di' mi çarpılma potansiyelimiz var mıdır, helezonik kalma olasılığımız nedir?" diye de endişe etmedik dersem yalan
olur.
Neyse, neyseeeeee geçiyoruz şimdi tüm bunları, topla gel topla gel...


Sonuç: Öhööömmm öhööömmm siz sevgili azizzzz din kardeşlerim biliyorsunuz ki Sevgililer Günü denen şimdiye dek benim, bizim için hiç bir anlam ifade etmeyen o kapitalizmin kölesi olmuş gün bu sene Mevlid Kandiline denk gelmektedir ve ilk defa bir anlam ifade etmektedir.
"Sevgili Peygamberimiz, hem ferdi, ailevi ve sosyal hayatı hem de söz ve açıklamaları ile insanlığa kıyamete kadar kalıcı bir rehberlik ve örneklik sunmuştur.
Hz.Peygamder (s.a.s)'i sevmek ve onu örnek almak demek; onun, insanlığın huzuru ve kalıcı mutluluğu için yaptığı çağrıyı günümüze taşıyarak hayatımıza yansıtmak, davranışlarımızı onun örnek ahlakına, emir ve tavsiyelerine göre şekillendirebilmek demektir.
Bu duygu ve düşüncelerle Mevlid Kandilinin bütün insanlığa rahmet, dış ve iç dünyamıza huzur getirmesini, Mevlid-i Nebi'nin toplumumuzda, O'nu yakından tanımaya, sevmeye ve O'nun sevgisi etrafında birleşmeye vesile olmasını Yüce Allah'tan temenni eder; tüm İslam aleminin Mevlid Kandilini tebrik ederiz." kaynak: 2011 diyanet takvimi

İnşallah bu mübarek gece hepimiz için hayırlı, yeni bir başlangıç olur, günahlarımız af tövbelerimiz kabul olur.  Allah'ım doğru yoldan ayırmasın hiçbirimizi...
Bu kutlu günü hakkıyla geçirebilmek ümidiyle, Mevlid Kandilimiz şimdiden mübarek olsun...

14 yorum:

  1. zati sonuçta işi bitirmişsin

    YanıtlaSil
  2. yeşilim yeşilim yeşilim amann (:
    seni yeşil insan, yine vurmuşsun yazının dibine dibine...çok eğlendim (:

    ilk defa sevgililer günü bir anlam taşıyor,kandilin mübarek olsun poturum, duanı eksik etme (:

    YanıtlaSil
  3. Anacımmmm vallahi kendimi görüyorum sende
    Beynimin içine mi girdin nedir? :D
    Bizim de var böyle bi arkadaş grubumuz ama bi fazlayız sizden 4 kişiyiz biz :D
    Beni saymazsak üç desem benzeşmiş olabiler miyiz?? :D
    Hayırlı kandillerrrr :))

    YanıtlaSil
  4. Biz de kandilinizi kutlarız. Güzel bir pazar yazısıydı. onun için de seni kutlarız.

    YanıtlaSil
  5. Telekinesis aslolan da o işte. (: mesaj yerine ulaşmış demek ki hhehehehe :D
    yorumun için teşekkürler...(:

    MOMOLum ahahaha bu ne kızım böyle yeşil ördek gibi hissettim kendimi ama öyle yani dışarıdan çaktırmasak da içimiz yeşil yani biraz açık yeşil sankim ama olsun bu da birşey :D fosforluya kaçmadığı sürece hacı :p
    sağol Momolum dualarda buluşalım o vakit :p

    YanıtlaSil
  6. Porticim ahahah ben de senin bloguna girdiğimde aynı şeyi hissettim kaybettim kendini blogunda (:
    o konuda sorun olmaz beni çift sayarız 4lemiş oluruz takma sen kafana. :D teşekkürler canım hayırlı kandiller... (:

    Profosör çoook teşekkür ederim kıymetli yorumunuz için ne mutlu bana o zaman hayırlı kandiller... (((:

    YanıtlaSil
  7. amin cnm...tüm dualarına katılıyorum.senin de kandilin mübarek olsun şimdiden...şu sevgililer günü ile ilgili yazdıklarına da tamamen katılıyorum...bu arada gittim,yazdığım posttan alakasız ama senin çok seveceğini tahmin ettiğim(yorumundan sonra)bir saat aldım :)))şimdi yazacağım posta koyacağım inşaallah bir fotoğraf,nası bi cümle olduysa bu da eheh :)))

    YanıtlaSil
  8. baktım gördüm sevdim bile canım (: gerçekten tam benim zevkim bi saat olmuş :D
    senin de kandilin mübarek olsun (:
    olsun ben anladım ya cümleyi gerisi teferruat boşver :D
    sevgiler canım :*

    YanıtlaSil
  9. Bloğumda bir miminiz var :)

    YanıtlaSil
  10. Aminn canım seninde kandilin mübarek olsunnn.Zati sevgililer günü nedir yeaa hee nedir :D ne gereksiz bir gün.

    Mutlu kal tatlışım şarkı için çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  11. muyurtcum teşekkürler (: değil mi değil mi :p
    rica ederim canım takmayacaksın tak açacaksın ;) :p
    bu arada fotonu gördükçe böyle dayanamıyorum kediyi alıp kendim böyle mıncırmak istiyorum xD

    YanıtlaSil
  12. hımm. bu akşam, yemek sonrasını bloguma ayırdın bakıyorum :)
    3-4 yazı okudun gördüm.
    :)
    döncem ben sana.
    :)

    bi de, evet, gerçekten her zaman olumlu ve huzurluyum. ve temiz düşünceli.

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;