???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

19 Ocak 2011 Çarşamba

Şok Değil ki Şomşok !!!


Resmen fırtına öncesi sessizlik.... (: Ne zamandır yazamadım farkındayım ama sor bir neden blogcan.
Cuma günü sınavım var. :( Bir öğretmenimiz tutturdu sınav da sınav diye, başa gelen çekilir dedik biz de. Sınava çalışıyorum diyemesem de çalışmaya çalışıyorum işte. Cuma günü büyük gün yani. Sonra ver elini huzur... İnşallah tabi, inşallah geçerim şu derslerden daha doğrusu dersten. :( Nasıl bir sinir stres içindeyim anlatılmaz yaşanır.
Bu akşam olağanüstü güzel bir haber aldım kariyerimle ilgili henüz daha netleşen bir şey olmadığı için paylaşmak istemiyorum, sadece dualarınızı istiyorum şimdilik. Aklım duracak sandım sevinçten. Bu da cuma günü belli olacak dolayısıyla cuma gerçekten büyük gün. Zaten en favori günüm hep cumaydı tatil öncesi olduğu için, bir kez daha anladım boşuna mübarek gün olmamış cuma (:
Offf blogcan yaaa içim içime sığmıyor resmen inşallah güzel neticeler alırım, öyle bir haber ki olumsuz sonuçlanırsa bir şey kaybetmem ama olumlu sonuçlanırsa var yaa offfff!!! dünyalar benim yani, anlatamam. Hayırlısı tabi her şeyin, bilinmez...
Öyle işte şimdilik mimlerinizi bekletiyorum o yüzden hemen cevaplayamayacağım ama ilk fırsatta tek tek yanıtlayacağım hepsini. Öperim ki sizi  :*

Bir de GIMIZI MOMOL yarın bize geliyoooooooorrrrrrrrrrrrrrrr.... :p
Ohhh!!! Bol maceralı günler bizi bekliyor yani, annemlerin deyimiyle iki deli birbirini buluyor. ehheheuehheuehe
Biz bir araya gelince genelde yer yerinden oynuyor.. Pek uslu duramıyoruz, yeri göğü inletiyoruz. 
O zaman yazacak çok çok şeyimiz olacak şimdiden hissediyorum, gecelere akacağız Momolumla. Nihahahahha...
Çünkü o sabahları stajda ben işte olacağım dolayısıyla soğuk, ruhsuz, gudubet Ankara geceleri bizi bekler.

Not: Foto ne alaka diye soruyorsan şayet arada böyle güzellikleri paylaşmak lazım diye düşünüyorum, haksız mıyım?! (:


6 yorum:

  1. Sınavlarınızda başarılı olursunuz inşaallah. Fakat asıl önemlisi hayırlısı ne ise o olsun.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kariyerinle ilgili olan iş nedir acaba? Bunun yanında mutlu olmana sevindim. Bir sayfama uğrarsanız, yeni çizgimi anlamlı bulacağınızı umuyorum.

    YanıtlaSil
  3. hadi bakalım hayırlı ve güzel haberleri bekliyorum inşaallah sabırsızlıkla ;)Allah gönlüne göre hayırlısıyla versin cnm inşaallah...

    YanıtlaSil
  4. Haydi hayırlısı. Sınavında başarılar.
    Bir dahaki postun bülbüller gibi şakısın inşallah:))

    YanıtlaSil
  5. a.y. aynen öyle hayırlısı neyse o olsun ama hayırlısıyla olsun :p
    amiiiiin diyorum hayırlısı bakalım son dönemeç (:
    öpüyorum en kocamanından ((:

    Profösör haftaya açıklarım inşallah güzel haberlerle birlikte eğer açıklamazsam bilin ki olmadı :p
    hemen geliyorum iade-i ziyarete... (;

    YanıtlaSil
  6. SİHİRLİSEPETİM inşallah canım ya inşallah cümlemize (:
    ben de istiyorum mutlu haberleri paylaşmak sizlerle şu sıkıntılı dönemimden sonra. :(
    öpüyorum ennn kocamanından :*

    Nedret Allaaaaaaahhhhh'ım ne güzel bi yorum bu böyle :p inşaalllahhh diyorum hadi bakalım, çok mutlu etti yorumunuz beni. hayırlısı artık (:
    sevgiler... ((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;