???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

2 Ocak 2011 Pazar

Potansiyel Enerji

Kalabalık bir arkadaş topluluğuyla buluştum. Çok eğlendik, yedik, içtik, vur patlasın çal oynasın ohhhhhhhhhh sefam olsun demek isterdim ama yalan. İğrenç bir gün geçirdim. Sıkıntıdan patladım çünkü eğlenmek için değil ödevimizle ilgili bir şeyleri toparlayabilmek için bir araya geldik. Son 1 aydır ne hafta içim var ne hafta sonum zaten. Çok sıkıldım artık, şu sömestr gelsin, o zamana dek ben derslerimden geçmiş olayım. :'(
Bu günün ardından şuan feci bir baş ağrısıyla birlikte yazıyorum bu satırları. Gönül ister ki kapa bilgisayarı al eline sıcak çikolatanı, aç şöyle güzel bir DVD, uzan film seyret. Bir dk. ya ben film seyretmeyi sevmem ki hatlar karıştı. Gönül ister ki al eline sıcak çikolatanı kapa ışıklarını sessizce yağan yağmuru seyret pencerenin önündeki rahat koltuğunda... Kim ben mi iyice depresyona sokacaksın beni n'aptın gönül hem yağmur yağıyor da biz mi görmüyoruz. Değiştir. (: Gönül ister ki...
Anlayacağınız üzere gönlüm dahi geçmiş artık. Ne isteyeceğini bilemiyor zavallım. Hiçbir şey mutlu edemiyor zat-ı muhteremlerini...
O değil de bugün o kalabalığın içinde kendimi ilk kez yalnız hissettim. Kalabalık bir mekanda buluştuk. Biz de az sayılmazdık hani bir elin parmaklarından biraz fazla iki elin parmaklarından biraz azdık. Seviyorum kerataları gerçi bakmayın eğlendiğim zamanlarda olmuyor değil onlarla ama eksik olan bir şey var. Ortak çarpan parantezine alamıyorum hiçbir özelliğimizi. Yalnızlık duygusunu tattım ben bugün. Kötü, mutsuzluk verici, hüzünlü bir duygu tavsiye edilmez merak edenlere.
Gönül ister ki yat uyu. Yarın sabaha kadar uyu ama uykularımdan da verim alamıyorum artık. Beynim o kadar meşgul ki uyurken dinlenemiyorum. Uyurken de sürekli düşünüyorum. Hadi canım uydurma bilim tarihine mi geçeceksin kızııımmm deme sakın, uyurken de düşünebilirim ki ben. Bunlarda saçma sapan rüyalar olarak geri dönüş yaparlar bana.
Rüya dedim de son bir şey daha anlatayım sana blogcan. Ortaokul döneminde öğretmenlerimizden biri rüyada insanların ruhları bedenlerinden ayrılır, rüyada gördüğü kişinin ruhuyla birleşir demişti. Tabi atlamıştım hemen o zaman ben rüyamda X'i görüyorsam X'in de aynı anda benimle aynı rüyayı görüyor olması gerekmez mi diye. Bir arkadaşım da yeni rüyasında Richard Gere'ı görmüş. Bir taraftan o "Nasıl yaneee şimdi benim ruhum Richard Gere'ın ruhuyla mı buluştuuuu" diye naralar atıp heyecandan kalp krizi geçirme noktasına gelmişti ki öğretmenimiz "Bi' sus kızım Medanşeri! İnsanların aklını karıştırma, sizin aklınız ermez her şeye" diyerek konuya son noktayı koymuştu. Aslında ben haklı olduğumu düşünüyordum tabi gayette mantıklı bir soruydu öğretmenimizin öne sürdüğü teze istinaden ama "Offfff! peki örrrtttmeneeeeemmmm " demiştim sadece.
Öyle işte blogcan...
Yazının  ana fikrini söylüyorum: Saçmalamabilitesi yüksek olan bir master öğrencisinin ortak çarpan parantezine alınamamış hayatından limit artı - eksi sonsuz yalnızlığa giderken mutsuzluk eksenindeki rüyalardan bir kesit.

16 yorum:

  1. son cümle artık bittiğim andı ! :)) çok güldüm ya güzel bi yazı olmuş ruhu richard gerele buluşan kızın kalp krizine de ayrı bi koptum :)))

    YanıtlaSil
  2. Kalabalığın içinde nasıl yalnız hissedersin anlayamadım doğrusu. oysa biz seni gönlümüzde yaşatıyoruz. Bunu hissetmeniz gerekebilirdi.

    Ya rüyanda nankör bir kedi olarak görseydin kendini ne yapacaktın.? veya rüyandaki kedi olduğun durumu uyanmışlığına taşısaydın ne olurdu diye düşün bakalım..

    YanıtlaSil
  3. LoveMeorLeaveMe teşekkür ederim güzel yorumun için (: bak ben bile hala unutamamışım o anı :p aklıma geldikçe gülerim (:
    son cümle artık benim de bittiğimin yazıya dökülmüş halidir :( :p

    Profösör demek ki gönüldaşlık her zaman yeterli olmuyor. İnsan sadece manen değil madden de ortak çarpan parantezinde birşeyler paylaşmak istiyor. (: Yine de çok çok teşekkürler böyle düşünüyorsanız gerçekten :p
    Kedi konusuna gelince ben kedileri çok severim ki... Bu konuda şanım almış başını gitmiştir o derece yani. ((: Nankörlükleriyle ilgilenmiyorum karşılıksız seviyorum ben onları :p
    Kedi olsaydım da şaşırmazdım o yüzden miyavvvvavv :D
    aynaya bakıp bir kedi gördüm sanki der aynen devam ederdim :p

    YanıtlaSil
  4. öyle oluyor bazen. anlattığın gibi. sıkıntılı, umutsuz gibi gözüken durumları ne güzel muzip ve alaycı anlatmışsın. geçsin bu günler :)

    YanıtlaSil
  5. yazılarını zevkle okuyorum cnm.sıkkın olduğun zamanlarda bile öle güzel yazıyorsun ki ;) Allah yardımcın olsun cnm.güzel haberleri bekliyorum inşaallah.ben de şu tezi halletsem çok mutlu olucam.inan ben de acayip sıkıldım :( bu arada son cümle süper...bence senden iyi bir yazar olur...şöyle fantastik komedi tarzı birşeyler yazsan eminim dünyadaki bütün dillere çevrilir.laf aramızda ben bu tarzı çok seviyorum da...evet öhöm uzattım dimi yine...Allah yardımcımız olsun.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. İnsan ruhu med ve cezir gibidir. Duygularını paylaştığın ve özelinde yaşadığınskişiyle dostluk mertebesine kavuşursun umarım. Çünkü huzur ve sükun bu kavramın içindedir. Herşey gönlünce ve güzel olsun.

    YanıtlaSil
  7. deepblueeagle tekrardan hoşgeldin, iyi ki geldin ((: evet geçsin bu günler, bekler bizi güzel günler, inanıyorum buna ki nitekim inanırsak olur bence(((:
    sevgiler (:

    SİHİRLİSEPETimmmm bu cümleleri senden duymak ne güzel daha da mutlu ettin beni iltifat ediyorsunuz efendim :p Bu arada inşallah canım ya inşallah Allah'ın izniyle hallederiz şu tezleri :( hem fantastik hem komedi hımmm gayette cazip bi teklif aslında :p sen hep uzat böyle, ben de hep severek okuyayım yazdığın içten, güzel yorumları...
    öpüyorum kocamanından kocamanından (((: tekrar teşekkürler canım...

    Profösör çok güzel temenniler bunlar teşekkürler... (: dostluk evet, kazanılması zor özel ve güzel bir duygudur. Az kişiye nasip olur bence gerçek dost bulabilmek :( Hayatımızdan gerçek dostların eksik olmaması dileklerimle... ((: tekrar teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  8. :)) Selamlar Olsun Yazın Çok Hoştu

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim vєssєℓαм (((:
    sevgiler (:

    YanıtlaSil
  10. Oyyy oyyy finaller..

    Ya finalleri yiyecem, yada finaller beni yiyecek : ))))

    YanıtlaSil
  11. Ekşimsi Erikim inşallah sen yersin finalleri tek tek katur kutur :p
    Sınavsız bir dünya istiyoruzzzz... :(
    Yorum için çok teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  12. S.a Canım Mımlendın Sevgilerle

    Vesselam :)

    YanıtlaSil
  13. bende ödülün ve bir adet mimin varr :)

    YanıtlaSil
  14. deep, vesselam ve lovemeorloveme hepinize ayrı ayrı teşekkürler, sevgiler efendim... (((:

    YanıtlaSil
  15. Repentance is good, but innocence is better.

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;