???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

25 Ocak 2011 Salı

Oooo Piti Piti Kim Arar ki Beni ?!

Normal şartlar altında telefonuna bakan bir şahsiyet değilim. Bilmediğim numaraları kesinlikle açmazdım, hatta bildiklerimi bile açmazdım ya çoğu kez neyse.
Birgün bir telefon numarası arıyor sürekli ben açmıyorum, arıyor açmıyorum, arıyor açmıyorum... Farklı numaralardan arıyor sonra, dikkat ettim birinin sonu atıyorum 10 ile bitiyorsa diğeri 11 ile diğeri 12 ile bitiyor. Sonra dedim bu şahıs olamaz kesin bir kurum. Du' bir geri arıyım bakıyım dedim.
Bir aradım Allaaaah'ım şimdiki çalıştığım kurumum. (: Ne zamandır arıyoruz ulaşamıyoruz, bizimle çalışmak ister misiniz diye soracaktık halbuki demişlerdi. Deli olmuştum tabi. Az daha telefonuma gelen fırsatı kaçırıyordum.
Yükseklisansa başlarken de öyle oldu, bir numara arıyor sürekli, bu ne yawwwss öfff pööfff durumlarındayım ama işe girişimden tecrübeliyim ya açtım sonunda dayanamadım dediler yükseklisansa kabul edildiniz, başvurunuz hala geçerli değil mi, evrakları getirin vs.vs. (:
O gün bugündür açıyorum artık telefonumu kim ararsa ama yine de yakın çevremin bana bakış açısı: "Bırak yeeaaa açmaz o tel.ini şimdi arama boş ver, yanında kim varsa onu ara."
Bu akşamda telefonum bilinmeyen bir numara tarafından ısrarla çalınmaya başlandı. Bir açtım kapandı telefon, sonra tekrar aradı yine açtım. Beni aramıştınız ya hani dedi 10-15 gün önce buyurun sizi dinliyorum dedi. Ne, nasıl, kim, ben, ne zaman, niye, vs.vs. gibi onlarca soruyu tek çırpıda sıraladıktan sonra affedersiniz siz kimsiniz diye sordum.
Ben Bla Bla da Bla Bla dedi. İsmi evet, tanıdık geliyor bi yerlerden ama neredennn neredeeen diye düşünürken sonunda hatırladım. (:
Şimdi malumunuz bir proje ödevim var ya hani benim evlere şenlik onun için öğretmenimiz günde bilmem kaç kişinin ismini veriyordu bir ara, şunu da arayın, bunu da arayın, şundan da yardım isteyin, şundan da fikir alın diye. Bazen mecburen cep tel.inden aramak zorunda kalıyordum.
Bu kişiyi de o zaman aramışım ama unutmuşum gitmiş. Herhangi bir kişi de değil hani, geri dönüş yapmasına şaşırdım haliyle.
Teşekkürler ilginiz için dedim, ne diyeyim başka. Öğretmenimizle irtibata geçeyim ben tekrar sizinle iletişime geçeriz dedim. (: Ama şaşırmadım desem yalan olur, işini ne güzel takip ediyormuş, kendi projesini unutan ben hatırlatan o.
Öğretmene söylesem tam not verme üzeri şimdi belki gözünde bi ışıltı görürüm diye düşündüm. Tabi öğretmene anlatırken bu şekilde değil de ufak değişiklikler yaparak anlatırım büyük ihtimal. Ehuheheueheuehe

24 yorum:

  1. çok şirin olmuş beğendim ben blogu. ayrıca ben de hiç sevmem arayanları açmayı. mesaj atın bana kardeşim! :D

    YanıtlaSil
  2. Loana di mi di mi :p mesaj atsalar problem yok tabi geri dönüş yapmamı beklemedikleri sürece :p
    Blogun son halini beğenmene sevindim, çünkü bi türlü karar veremiyorum :D
    Teşekkürler, sevgiler. (:

    YanıtlaSil
  3. Blog güzel olmuş yazı tipi harika, ee yazı da harika :)

    YanıtlaSil
  4. ben de telefondan konuşmayı hiç sevmiyorum o yüzden duymazdan geldiğim çok olmuştur, olmaktadır, olacaktır da...
    hehehe :)

    YanıtlaSil
  5. ben de açmam hiç öyle durumlarda. demek ki açmak lazım. kutlarım.
    :)))

    yine çok keyifli yazmışsın.

    blogunun son hali sevimli.

    YanıtlaSil
  6. bilmediğim değil de gizli numaralara bakmıyorum bir de şu bulgaristan kodlu olanlara
    bakmak lazım ya birinin acil bir isteği varsa :)

    YanıtlaSil
  7. sen varya benden de kararsızsın ahah :))) bi ara ben de böyleydim varya,devamlı tema değiştiriyordum :)neyse şimdi oturttum Allah a çok şükür.darısı başına ;) bu tema da güzel bence...neyse sen kafana göre takıl cnm...ben de telefonu açamazsam sinir olurum,illa açıcam.müsait değilsem de mutlaka geri dönerim ama onbeş gün değil ;)

    YanıtlaSil
  8. Lütfi Mutluer, çook teşekkürler, beğenmenize sevindim doğrusu (:

    sophie'cim aynen devam... :p al benden de o kadar yani :p hatta bazen konuşurken tel.i yere koyuyorum arada alıp hıı hıı, evet, anlıyorum hıı hıı diyorum :p bigün foyam ortaya çıkacak ama ne vakit :p
    yine de her ay bi ton kontör yüklemek zorunda kalıyorum ya delirmemek elde değil (:
    sevgiler sophie'cim ((:

    deep; evet evet bak sen sen ol arada sırada aç, genelde iyi olmakla birlikte arada kötü de olabiliyor ama açmadan bilemeyiz di mi (: şansımızı denemek lazım :p
    blogu beğenmene sevindim, sevgiler... ((:

    YanıtlaSil
  9. minecim kalmadı sanıyordum ben artık bilinmeyen no. ile arayan hala tükenmedi soyları demek :p bencede onlar sakıncalı asıl açmamakta fayda var, bulgaristan mı :p değil mi bencede açalım her türlü yardım verilir deriz :p
    sevgiler.... ((((:

    SİHİRLİ SEPETİM hep diyorum zaten sen bensin ben senim gibi karışık bi durum, bir sen var benden içeruuuuuuuuuuu.... :p
    bendeki kararsızlık ilelebet devam eder bu gidişle. :| karar verene kadar ay bacadan uçuyor genelde :p
    blogu beğenmene sevindim ama ((:
    ne güzel örnek bi davranış, bak bu konuda hiç benzemiyoruz senle ilginç:p bence de doğru olan o aslında geri dönüş yapılmalı ama ben ammmeeeaaannn boşver önemliyse msj atsın diye düşünüyorum içimden tam rezilim yani. :$
    sevgiler cnm, öpüyorummm... (:

    YanıtlaSil
  10. thank you for followe me, I follow you too! ♥

    YanıtlaSil
  11. bende açarım,bilmedigim tüm telefon numaralarını :D ama bu zamana kadar düşe dokunur bir şey olmadi :D Hatta bende bununla ilgili bir yazı yazmistim gecen hafta.parasız dev diye :D orada beni arayan kisileri anlatmistim heheh
    bu arada blog güzel olmus :)

    YanıtlaSil
  12. TinnyMey thanks for your nice comment (((: kiss u :*

    timeout hehe öncelikle blogla ilgili yorumun için teşekkürler, beğenmene sevindim (((:
    ben bu konuda mimli olduğum için tuhaf tesadüfler beni buluyor sanırım ((: hemen geliyorum senin yazını okumaya merak ettim şimdi ((:
    sevgiler... (:

    YanıtlaSil
  13. ne mesajlarıma geri dönersin ne aramalarıma sen ne lom bi insansın :)

    blogun çok şeker olmuş bu arada dostum :D

    YanıtlaSil
  14. ahahhahaha mazeretim var poturum asabiyim ben :p
    hürüm ben xD
    ister açarım, ister açmam :D

    YanıtlaSil
  15. helbeeeeeettt hürsün sen :)
    nafişin yoluyla ben sana hürlük ne demekmiş gösterirdim ama net üzerinden zor olur biliyo musun :D

    YanıtlaSil
  16. euhhuheuheuhehe deli (:
    al sana hürlükkk :D
    hey gidi nafiş :D olsa da güldürse şimdi bizi burada :D

    YanıtlaSil
  17. Bu yeni elbiseni pek yakıştırdım diyemem sana. Sen daha zarifsin bu elbiseden. (Sanki benim kostümlerim iyi de)

    YanıtlaSil
  18. Vayyyy Blogunaa Gelmeyelı Yıllar Olmuss Sankııı :D:D

    Blog Sablonunaa Bittimmm Balımm Yaaaa Süperr Olmuss :*

    YanıtlaSil
  19. Bu yeniii hali çok eğlenceli olmuş ya bayıldım! Ve yazı da müthiş her zmanki gibi :) Akşam akşam eğlendim yahu! :D

    YanıtlaSil
  20. Profösör iltifat için teşekkürler :p beğenmemenize üzüldüm ama öyle bir dille ifade etmişsiniz ki aynı zamanda sevindim :D
    teşekkürler... (((:

    vesselamcım teşekkürler beğenmene sevindim. (((:

    Modafobik çok teşekkürler, senin gibi zevkli bi bloggerdan bunları duymak sevindirici :p
    Eğlenmene sevindim ((:

    Herkese sevgiler... :*

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Medanşeri, senin daha anlaşılır ve estetik bir düşünce tarzının olduğunu biliyorum. Bu aralar kafanı karıştıran başka birşeyler olmasın da. Med ve cezir gibi duygular yaşıyor olabilirsin. Ya da fırtına öncesi bir suskunluğun eşiğinde misin. Herşey hakkında iyi olsun dileklerimi sunuyorum. Lütfen beni yanlış anlamayın.

    YanıtlaSil
  22. Profösör olur mu hiç öyle şey. (: Yorumlarınız da görüşleriniz de önemli benim için. (:
    Tekrar çok çok teşekkür ediyorum, evet biraz karışığım ama olur öyle arada sorun yok yani (:
    teşekkürler... (;

    YanıtlaSil
  23. Aaaaa, o zaman telefon tasima seeen. Ya da telesekreter filan ayarla. Ben sinir olurum aradigim acmazsa tlfnu. Bak nerdeyse hayatinin firsatlarini kaciracakmissin. Neyse bunlar senin kararlarin tabiii.
    Gelelim blogunun yeni haline. Rengarenk cici bici olmus daa o resimdeki sen misin? Oyleysen niye gulmedin? Bu civil civil goruntuye gulen sen daha cok yakisirdi bence.
    Bu benim fikrim tabii, sordun diye soledim, alinma olur mu.

    YanıtlaSil
  24. Zaten çok geç başladım tel.taşımaya o da mecburiyetten...
    Evet, ben de sevmiyorum bu huyumu ama değiştiremiyorum bi türlü :/
    İçimden gelirse açabiliyorum sadece :/
    Resime gelince evet haklısın gülsem biraz daha güzel olurmuş :p
    hehe o ben değilim tabi ki (:
    Güzel yorumun için çook çok teşekkür ederim, sevgilerimle... ((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;