???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

7 Ocak 2011 Cuma

MİMDİR MİM -8- + ÖDÜL -2- : Ne Yapayım Ben Böyleyim!!!

Sömestr dönemine 2 hafta kaldı, dolayısıyla çok ama çok yoğunum bildiğin gibi değil yani. Depresyondayım sanırım emin değilim.
Deli gibi proje ödevi yetiştirmeye çalışıyorum, takma ama sen, ben bunu hep yaparım. İlla son ana bırakacağım her şeyi yoksa işin tadı çıkmıyor.
Velhasılı kelam proje ödevimi yazmaya devam ederken kendime bir kahve molası vermiştim ki her ikisininde yazılarını çok severek okuduğum ve severek takip ettiğim  cancağızlar lovemeorloveme ve vєssєℓαм 'dan gelen mimi cevaplamaya karar verdim.
Bol ifşa unsurları içeren mimi cevaplarken kendimden daha önce hiç bu kadar açık bir şekilde bahsetmediğimin de altını çiziyorum.


Kaç yaşındasın? 52.
Pörtletme hemen gözlerini blogcanım şaka yaptım... Ama tek seferde de söyleyecek değildim herhalde yaşımı sana di mi?
20li yaşların ilk çeyreğini geçtim
Ama ortasına henüz gelemedim.
Şimdi sorarım blogcanım sana
Kaç yaşındaymışım acaba? (:
İsminizin son harfi ne?  E eyle ele elü embürleyli eb üb 
En sevdiğiniz renk?
Benim hayatımda 'en' kavramı yoktur, spontane gelişir herşey, birgün onu birgün bunu severim ama 'en çok' diyebileceğim birşey yoktur gibi uzun ve saçma  girizgahdan sonra giyim kuşam konusunda laciverti sıklıkla tercih ederim, mor ve yeşili çok severim, pembeye karşı ilgiliyim, ha bu arada çarşıyız siyah beyaz akar kanımız. Stop. :D
Kilonuz kaç? 1000 değil de 999,5 :p
Pes diyorum sana blogcan. Oldu mu bu şimdi!!!! Tez dönemindeyim, sıkıntılıyım, iş-okul arasında bin perişanım, kemancı dertli çal diyorum sen bana kilon kaç diyorsun. :( Ama ağlarım ki ben. :'(
Anlayacağın şişkoyum ben şişko bir nevi dobişko hello baby I'm from Sanfranşişko. :D
Sırıtma, sırıtmaaaaa pis blogcan sömestr dönüşü gel sor bu soruyu bana taaaammm mıııı :'(((
O zaman böyle klavyemi gere gere 55'imden gün alıyorum diyeceğim sana pis pis sırıtarak. :p
Boyunuz kaç? 1.78
Ahaha Allah söyletti hacı ben anlamam. 78'e kadar yolu var demek ki, şimdilik 1.73 ama inanıyorum pilatesle birlikte 1.78 olacağıma. O zaman ne diyoruz Ebru apla biziii pilatese götür..... Al nefes - ver nefes... Huuu haaaaa huuuu haaaaaaaa..... 
Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz? Son numara kazazede.
Hiç anlamıyorum, insanın yüzüne karşı biz seni aslında istememiştik ama kazayla oluncada napalım kader kısmet dedik aldıramadık denir mi? Deniyor blogcan :'( İşte o kazazede benim. :'( Ayıp yahu söylenir mi böyle şeyler cıkss cıkkss cıkss...
En sevdiğiniz şarkı?
Benim hayatımda 'en' kavramı yoktur demiştim di mi? Bir şarkının ömrü kısadır benim için, çabuk tüketirim ama R.H.C.P ve Coldplay şarkılarını genelde severim. Bir şarkıda takılı kalmam, istesem de kalamam zaten bünye kabul etmiyor, sinyal vermeye başlıyor değiştir, değiştir, değiştir diye. Evet, sadakat problemim var bağlanamıyorum. :| Sıradaki...
Sizce sarışın mı esmer mi? Hımmm... Portföye bakınca esmer sanırım. 
Esmer de değil de zenci böyle melez daha doğrusu sütlü çikolata rengi, boncuk boncuk saçlı seviyorum ben aslında yaaaa.... 
Sigara kullanıyor musunuz?
Kokuya karşı çok duyarlıyımdır ben. Sigara değil de kokusu bile yeter beni öldürmeye. :p Dolayısıyla almam alana da mani olmam sanma olurum yani gayette olurum mani.
Kullanmam, kullandırmam... Sana ne ki içerim ben deme getirtme beni oraya blogcan duman avcılarıyııız biz duman duman repliğiyle işkence uygularım sana.
Alkol?  Tabi ki kullanmıyorum. Aynı şekilde kullandırmıyorum. Eski yeşilaycılardan bi ben kaldım zaten. Ona göre ayağını denk al 
Gördüğün gibi no sigarette no alkoooleee, bildiğin temiz aile kızı yani. 
Çayı fincanda mı içersiniz çay bardağında mı? Son olarak böyle bir soru sormanın amacı hesabı ona göre getir garson demek için sanırım. :p Merak etme, merak etmeeee çay içmem ben, hadi yırttın yine hesabı ödemekten. 

Bu arada sevgili deepblueeagle ve lovemeorloveme den yine güzel bir ödül gelmiş. Blogumda almaya fırsat bulamadığım tüm ödülleriniz ve cevaplamaya fırsat bulamadığım tüm mimleriniz için özür diler bu güzel mim ve ödülü listedeki blogcanlarla paylaşmak isterim. :p Aslında mimlemek ve ödülümü paylaşmak istediğim çok blogcan var ama bakıyorum ki ben cevap verene kadar ödül yine herkese ulaşmış (((: O yüzden henüz mim veya ödül yazısını okumadıklarımı yazıyorum listeye bende. (:
Öpüldünüz blogcanlar :*


SİHİRLİSEPET
UNICORN
DENİZ&KAYRA
YOUR STYLE IS YOUR SIGNATURE
MR.E
BİR GÜZEL ÇİFTİZ
VİŞNE ÇÜRÜĞÜ
METALSİMYACI

23 yorum:

  1. Merhaba. Kusura bakmayın konu dışında bir şey söylemem gerek. Ben Jelibonik Yazılar adlı blogun yazarıyım. Blogumun adresi değişti.
    http://zibidii.blogspot.com oldu.
    Blog listenizde yenilerseniz sevinirim.
    Sevgiler & Saygılar ^_^

    YanıtlaSil
  2. hımmm... öyle uzaktan uzaktan yorum yapıp kaçabileceğini mi zannettin :p
    çıkar kağıt kalemi mimden yazılı sözlü yapacağım seni :p
    seni jelibonnn seniiiiii... ((:

    YanıtlaSil
  3. Okurken çok eğlendim, tez döneminde allah kolaylık versin sana :) Mim için de teşekkür ederim ama bende yapılmışı var :)

    YanıtlaSil
  4. Ödül için ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Hehe... Malum yoğunum çok sık takip edemiyorum demiştim di mi :(
    Yorum için çok teşekkürler ama (:
    Bu gidişle zaten mim cevaplamayan birini bulmam için kendim bi mim uyduracağım :p

    YanıtlaSil
  6. arigatto gazaimasu.....
    ilaç gibi oldu valla..pazartesine proje yetiştirmeye uğraşıyorumm..şimdi moralim yerime geldi uykusuz gecelerde ilaç gibi gelir bana....Tekrar teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  7. Mr.E rica ederim, ödülleşelim güzelleşelim di mi ((:

    Metal Simyacı pazartesi yine aynı sıkıcılığıyla iş başında yani. :( benim içinde büyük gün pazartesi. İnşallah o zaman dek biter ödevler (:
    Kolay gelsin şimdiden...

    YanıtlaSil
  8. amanınnnn çok teşekkür ediyorum çok mutlu oldum! :)

    hemen yarın mim'i de cevaplıyorum! senin cevaplarını da keyifle okudum, ayrıca tez döneminde bu kadar espritüel olman da gözlerimi yaşartıyor ben gayet agresif & depresiftim :p ayrıca tebrik ediyorum kısacası!

    YanıtlaSil
  9. hahahhh sanfranşişkoya bayıldımmm :)))

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler Medanşericim :) 1.75 olan boy uzunluğuna çok özendim söylemeden geçemiycem :)

    YanıtlaSil
  11. Ödülünüz için tebrikler. Hayat boyu ödüller alın..

    YanıtlaSil
  12. O boya o kilo gayet iyi :)) Ayrıca 23 müsün 24 mü, bu önemli bir faktör :p

    YanıtlaSil
  13. Your style is your signature (: ben de depresyondayım bildiğin ama ben de bunun dışa vurumu biraz farklı oluyor işte yazarken :p yoksa hem evde hem işte terör estiriyorum söylemesi ayıp :p
    merakla bekliyor olacağım mimi (((:

    Profösör çok çok teşekkür ederim her zamanki güzel yorumlarınız için... ((:

    LoveMeorLeaveMe hihi teşekkürler canım koca kafalarda seyretmiştim bunu, o zamandır dilimde :p

    ♥ Unicorn ♥ rica ederim (: boy konusu da hem avantaj hem dezavantaj malesef ama dediğim gibi ne yapayım ben böyleyim :p teşekkürler canım (;

    YanıtlaSil
  14. francesca mckennitt değil mi ama değil mi :p
    çok çok teşekkür ederim, yorumun mutlu etti beni (((:

    YanıtlaSil
  15. canım güzel cevaplardı...mimlemişsin,zaten cevaplamıştım,hatta okumuşsun bile ;)sonracıııımaaaa ödülünü de alıyor ve çok teşekkür ediyorum.bi dahakine oscar ı istiyorum,haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Sayfamdaki "Pabuç" un mimlediği bir mimi sizinle paylşmak beni onurlandıracaktır.

    YanıtlaSil
  17. SİHİRLİSEPETİM hiç merak etme bir dahaki sefer "and oscar goes toooooooooooooooooooo...." diye diye vereceğim ödülünü :p
    öpüyorum... (:

    Profösör çok teşekkür ederken hemen mime bakmaya geliyorum :p
    Ayrıca o onur bizlere aittir efendim (((:

    YanıtlaSil
  18. böyle güzel bir sayfanın sahibesi tarafından ödüllendirlmek pek bi hoş :) en geç ben gördüm ödülümü sanırım :) çoook teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. hihi teşekkür ederim hemen de şımarırım demiştim di mi :p böyle güzel sayfaları ödüllendirmek de ayrı bi güzel oluyor tabi (((:
    kocamanından öpüyorum sevgiler... (:

    YanıtlaSil
  20. Tam içten içe gülüyordum ki; sırıtma sırıtmaaa cümlelerini okuyunca iyice gülesim geldi.

    YanıtlaSil
  21. a.y. gülümsetebildiysek ne mutlu bize o zaman :p
    yorum için teşekkürler, sevgiler ((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;