???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

12 Ocak 2011 Çarşamba

Kurabiyem Geldi :/

Bugün sizlere Mantar Kurabiye nasıl yapılmaz bunu anlatacağım :p Ama önce son zamanlarda malum dersler yüzünden çok sık uğrayamıyorum bloga, son yazdıklarınızı fırsat buldukça okuyabilmeme rağmen yorum yazmaya fırsat bulamıyorum :( Şu tatile bi' giriyim bi' giriyim arşiv turları beni bekliyor olacak içimde patlatıyorum şimdilik yazacaklarımı... 
Gelelim asıl mevzuya... Annemler yarın maaile misafirliğe gidecekler abimlere. Kayınvalide olarak bizim N sultan talimatı verdi. Medanşeri sen yarın mantar kurabiye yapacaksın, gelinime yardım edin. :p Ben de bugün iş çıkışı eve gelir gelmez açtım yemek kitabını, koyuldum hazırlıklara...
Öncelikle tarif efendim...
*  2 paket buğday nişastası
* 1 su bar. un ( daha fazla gidiyor )
* 2 yumurta
* 1 paket oda sıcaklığında margarin
* 1 çay kaşığı kabartma tozu
* 1 paket pudra şekeri
* Sadece üzeri için 1 yemek kaşığı kakao

Yapılışında da sadece tüm malzemeyi harmanlamak yazıyor. Kat karıştır yani hepsini birbirine. 
Daha önce bu tarife göre yaptığım kurabiyeler aynı günün akşamına dahi kalmadan tüm aile tarafından ivedilikle tüketilmişti. Söylemesi ayıp süper olmuşlardı, hem göze hem damağa hitap eden cinstendi. (:
Gel gelelim bu yaptıklarım neden bilinmez verdiler kendilerini. :( Yayvan yayvan oldular, rezil oldular anlayacağınız. :( Ama yine de lezzetlilerdi 
İlk yaptıklarım acemi şansı demek ondan güzel olmuşlar :p
Bu arada hayatımda herşey o kadar karman çorman ki basite indirgeyemiyorum, çok bilinmeyenli denklem türünden yaşıyorum.  Hayatımda en nefret ettiğim şey belirsizliktir ve şuan zihnimde 40 tane soru işareti var hiçbirinin de çengeli birbirine değmiyor. :|
Bir dönem 'hiç' olmak istiyorum...
*Aaaa! Naber kuzu?
- Hiççç...
* Naptın bugün?
- Hiççç...
* Kaç tane çikolata yedin bugün?
- Hiççç...
* Ne kadar mevduat geldi?
- Hiççç...
* Kızım tel.in susmadı kaç kişiyle konuştun?
- Hiçç...
* Alış-verişe çıkalım mı?
- Heppp... :p

Öyle işte anlayacağınız çok pis 'hiç' olasım var lakin istisnalar kaideyi bozmaz .... (((;

29 yorum:

  1. naber zuzu:)) paylaşım için teşekkürler:) en kısa zamanda belirsizliklerin çözülür inş:) sevgiler*

    YanıtlaSil
  2. hiççç :p hehe asıl ben teşekkür ederim güzel yorum için zuzucan... (((:
    öperim en kocamanında... :*

    YanıtlaSil
  3. bende hiçç olmak isityorum beraber olalımmı medanşeri ?

    YanıtlaSil
  4. çok canım çekti:( ekrandan alıp yiyesim geldi:(:)

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğim kurabiyedir kendileri :) aklıma düşürdün :D

    keşke bazen bnde hiç olsam :) güzel olurdu.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık,süper görünüyor ;)
    derslerinden en kısa zamanda kurtulmanı diliyorum.bak kurtulmanı diyorum,dikkatini çekerim :)çünkü hepsi birer yarı kapalı cezaevi havasında eheh :)nasıl bir benzetme olduysa:)

    YanıtlaSil
  7. ay pardon yazmayı unuttum,kurabiye canavarını,kurabiyeleri yanında sütü ve de seni çooook seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. Biran kendimi kurabiye canavarı olarak farzettim..

    YanıtlaSil
  9. Doz Büyücüsü inan süper bi teklif (:
    keşke hiç olabilmek gibi bir süper gücümüz olsa idi :p

    celly ((: teknoloji o kadar ilerleyebilir mi bilmem ama ben al cicim bunlar da benden sana demek isterdim. :(
    teşekkür ettim, sevgiler... (:

    muyurt teşekkür ederimmm.. ben de severim zat-ı muhteremlerini :p evet ya superman, batman, spiderman var da hiçman neden yok, neden olmasın di mi:p
    bu arada ben o kediye ba-yıl-dım.. hırr hırrr diye seslerde çıkarıyordur di mi :(((

    YanıtlaSil
  10. SİHİRLİSEPETİİİMMMMMMMMM çook teşekkür ederim nasıl mutlu etti yorumun beni ben de seni çoooook seviyorum... :*
    kurabiyeleri de belki bigün senin için yaparım belli mi olur :p
    dersler konusunda da benzetme süper (; Allah tez zamanda hayırlısıyla kurtulmamızı nasip etsin... AMİİİİİİİİİİİİİİNNNN :p

    YanıtlaSil
  11. Profösör di mi (:
    çocukken ne çok severdik böyle etrafa saça saça kurabiye yiyen o mavi sevimli canavarı.. homuur humurr yerdi hepsini... :p
    değerli yorumunuz için çok çok teşekkürlerrr... (((:

    YanıtlaSil
  12. :)))):))))):)))))):))))


    hiiiç.

    hepp.

    YanıtlaSil
  13. bu yorumun üzerine gülmek sana yakışıyor diyorum :p
    hiç daha cazip şu dönem. :/

    YanıtlaSil
  14. evett :) sokak kedileri daha güzel oluyor sankim :)

    buarada yoksa hiçman diye biri biz olak :D

    YanıtlaSil
  15. insan bukadar karamsar olmamalı olamamalı diye düşünüyorum hele ki bu muhteşem kokulu kurabiyelerin yanında.Ellerine sağlık kardeşcağızım,ellerin tekrarını dener inşallah.

    YanıtlaSil
  16. muyurt aynen katılıyorum sana (: mesela çok üzülüyorum ben bi ton para verip pet shoplardan iran kedisi falan alanlara diyorum o paraya kaç tane sokak kedisinin hayatı kurtulur :(
    bencede biz olalım hiçman :p hemen patent işlemlerine başlıyalım :p
    sevgiler (:

    bubukum bubukum teşekkür ederim. siz varken ne dert kalır ne tasa zaten :p
    mucks mucks mucks :*:*:*

    YanıtlaSil
  17. canım önerimi dikkate alman beni nasıl mutlu etti anlatamam...inşaallah kitabı çok beğenirsin ve sipariş verdiğin için pişman olmazsın. sevgilerimle,şimdiden iyi okumalar ;)

    YanıtlaSil
  18. sihirlim pişman olacağımı sanmıyorum şayet :p kitabın içeriğini okuyunca bile heyecanlandım o derece yani :p asıl ben çok teşekkür ederim sömestede ne okusam ne okusam diye düşünürken bi alternatif oldu sayende ((;
    öptüm cnm.. (:

    YanıtlaSil
  19. Çok şekersin, güldürdün beni gece gece. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Yeni elbisen hayırlı ve uğurlu olsun.. Hangi mağazadan giyiniyorsun?

    YanıtlaSil
  21. Zencefil ve Tarçın teşekkür ederrriiimmm... ((:

    Profösör hehe teşekkürler umarım beğenmişsinizdir, mavi renkte kendimi buldum ben sonunda :p

    YanıtlaSil
  22. bayılırım mantar kurabiyeye :) gece gece ne biçimde canım çekti yağ :/
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  23. ehiehii tatlı şeylerden uzak durmak istiyorum ama beceremiyorum :) mimledim seni bir de uğra bir ara :)

    YanıtlaSil
  24. hemera ben de severim keretayı :p sizlere de ikram etmek isterdim ama teknolojinin biraz daha gelişmesini bekleyeceğiz sanırım bunun için :/
    teşekkürler, sevgiler ... :*

    MERY DAIMON hehe görmemiş gibim hemen koştum baktım mimime beğendim... :p ilk fırsatta inşallah ... (((: çok çok teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  25. canım hediyen sitemde seni bekliyor:) sevgiler

    YanıtlaSil
  26. hehe teşekkür ederim teşekkür ederim... bekle zuzu hemen gelip alıyorum nihahahha :p
    öperim ki :*

    YanıtlaSil
  27. Fiuuvv:)
    Favori kurabiyelerimden biri!
    (Tez zamanda yüreğine ve ruhuna sonsuz bir ferahlık gelir inşaAllah)
    Kalbi selamlarımla

    YanıtlaSil
  28. CAFE PEPELA yorumunuz çok mutlu etti beni... ((((:
    Çok teşekkür ederim ne güzel bi temenni bu böyle kooooskocaman bi amiiiiiiiiiiiiiiiin diyorum hepimiz için inşallah ((:
    çok çok sevgiler.. (:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;