???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

23 Ocak 2011 Pazar

İçe, Gönle Doğan Şey - 5 harf 1 kelime ...

İlhamım kaçtı yazasım gelmiyor :|
O kadar çok şey var ki anlatacağım aslında geriye döndüğümde hatırlamak istediğim,
Sizlerle paylaşmak istediğim, okurken kendime gülmek istediğim...
Ama olmuyor yazasım gelmiyor tıkım kaçtı...
Sonra soruyorum kendime: "Peki, yazmak zorunda mısın sanki?" diye.
Seviyorum ki ben yazmayı, okumayı... Oldum olası çok okuyan - yazan - araştıran biriydim.
Genel kültürüme de kelime dağarcığıma da güvenirim sözde,
Yazarken bu anlamda ki eksikliklerimi çok net görebiliyorum mesela...
Yazarken hep aynı kelimeleri kullandığımı, aynı döngünün içinde süründüğümü görebiliyorum mesela...
Bunu engellemek için önlem alıyorum, yeni kelimelerin gücünü keşfediyorum mesela...
Yazarken kendim olmayı, sosyal maskemi çıkarmayı seviyorum mesela...
Anlatım bozukluğu yapmayı, kelime uydurmayı seviyorum mesela. 
Sonra sizi okuyorum...
Okurken oldukça keyif alıyorum, çok şey öğreniyorum...
Sizi çok iyi tanıyorum mesela...
Öyle ki önüme herhangi bir yazı konsa rastgele, kimin tarafından yazıldığını bilebilirim mesela... 
Yarın pazartesi, hiç sevmem, sevemedim mesela...
Geçen hafta ilk kez cuma gelmesin istedim mesela...

Yazmak istiyorum ama olmuyor mesela...

17 yorum:

  1. çok tatlı,sıcacık,samimi bir yazı olmuş...ben de seni severek okuyorum,haberin olsun...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiiimmmm ((:
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. canımmm senin her şart ve koşulda çok güzel yazdığını ve yazacağını düşünüyorum...iltifat değil,gerçekler...acıdır ama öyledir yani...ne diyorum ben ya,yani bu sefer gerçekler acı değil gayet güzel ;) ık mık da desen ki sanmıyorum,ben seni her daim okuyacağım inşaallah...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ben de bureada nefes alıyorum mesela...

    YanıtlaSil
  5. benn meselaa uçarım meselaa :) hiçman nasılsın bakem.kediş çok güzell yimeklikk :) yeni dahil oldum ama ben seni okumayı seviyorum meselaa :)pazartesini kim sever ki :)

    YanıtlaSil
  6. Sihirlim sepetim aynen benim duygularıma da tercüman olmuşsun (:
    ben de senin için tıpkısının aynılarını düşünüyorum ((:
    çook çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni öpüyorum en kocamanından (((:

    Profösör ne güzel bi iltifat bu böyleeee ((:
    Hele de sizden gelmesi iki kez sevindirdi beni (:
    çok çok teşekkür ediyorum (:
    iyi ki varsınız...

    muyurt (: hehe hiçmanlikte emin adımlarla ilerliyorum bakalım şimdilik sessiz kalmayı tercih ediyorum mecburen belirsizliklerden kurtulana dek :( onun dışında çoook teşekkür ederim kedi mi hihi ben de yerim onu mesela :D
    bi kedim olsaydı hiç böyle üzülmezdim mesela :(
    teşekkürlerrr ben de sizi severim mesela... :p

    YanıtlaSil
  7. bu yazın gayet hoş.
    gülümsedim.
    yazarsın sen yazarsın.
    arada olur insan tıkanır belki.
    geçer.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler deep ((:
    her zaman ki gibi çok naziksin (:

    YanıtlaSil
  9. yoo hayır.
    gerçekten seviyorum dünyanı.

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler deep (((:
    ben de seni okurken aynı şeyleri düşünüyorum inan (;

    YanıtlaSil
  11. :) sevindim bak buna içtenlikle.

    YanıtlaSil
  12. Olsun, içinden geldikçe yazarsın; ne önemi var ki :)

    YanıtlaSil
  13. deep ((((:


    francesca mckennitt artık bence de... yavaş yavaş kurtuluyorum o ruh halinden sanırım ((:
    sevgiler... :*

    YanıtlaSil
  14. what a lovley pictures! ♥

    YanıtlaSil
  15. Hiç yazasım yok demişsin ama benim bu kadar yazı yazabilmem için bayağı uğraşmam gerekiyor.

    Bu arada sana bir davetiye gönderdim.

    YanıtlaSil
  16. hehe di mi o da tartışılır cinsten tabi :D
    bu arada teşekkür ederim davetiniz için hemen kabul ettim. :p
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;