???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

29 Ocak 2011 Cumartesi

Hürsün Sen ?!

Öyle bi insan düşünün ki burnunun dikine giden, ben istedim olsuncu, 'hayır' kelimesini kendine silah edinmiş, içten içe eğlenceli ama bir o kadar ruhsuz, bencil değil belki ama huysuz.
O insan benim işte... :'(
Küçükken istediğim birşey olmadığında hasta olurmuşum, ateşlenirmişim, anjin olurmuşum. Büyüdüm, istediğim birşey olmayınca hasta olmuyorum hasta ediyorum artık.

Bu yazı nereden mi çıktı şimdi? Hani bahsetmiştim ya Momol'um bizde diye sağ olsun o hatırlatıyor sıklıkla 'Ohohohohohoho hürsün sen zaten yaparsın kızım' diye.
Misal iş yerinde uyulması gereken kurallar vardır ya hani en basitinden kılık kıyafet ile ilgili olanlar. Dayanamıyorum ben uyamıyorum onlara. Hala daha kedili köpekli bilumum hayvancıklı kolyelerim, renkli renkli çoraplarım, cicili bicili şunlarım bunlarım, hatta bazen spor ayakkabılarımla gidiyorum bir bankacıya yakışmayacak cinsten. Ama işin garibi o kadar benimsedi ki iş arkadaşlarım artık normal karşılıyorlar. Medanşeridir ne yapsa yeridir diyorlardır herhalde. Bizim meslekte iş yemekleri, toplantılar, vs.vs. çok oluyor ki hiç haz etmem. Genelde gitmiyorum eskiden bir bahane uydurma nezaketinde bulunurdum en azından artık o da yok. Ben gelmeyeceğim deyip kestirip atıyorum. Karşı taraf ne düşünür, bu iş hayatıma nasıl yansır diye düşünmek yok.
Sonra bir önceki yazımda da bahsettim ya hani bana ulaşmak başbakana ulaşmaktan bile daha zahmetli sanırım. Telefona bakmama gibi sinir bozucu bir özelliğim var. Herkes şikayetçi bu huyumdan. Artık daha iyiyim ama yine de çekilecek bir insan değilim vesselam. (: Canım isterse ararım, açarım, istemezse yok, telefonu oyun oynamak için kullanıyorum yada maillerimi okumak için. Onun dışında telefonum sadece bir aksesuar, hele de evdeysem var ya offf yani çantamın içinden dahi çıkarmıyorum. Biliyorum kızıyorsunuz bana ama ne yapıyım. :|
En kötülerinden biri de hadi buluşalım dendiğinde... Nereye gidelim sorusu sonradan huysuzluk yapmayayım diye ilk bana soruluyor hep. :( Neden çünkü ben öyle her yere gidemem. Gittiğim mekan içimi açmalı... O yüzden genelde nereye gidiyoruz sorusunun cevabı her zaman ki mekan oluyor. Benim yüzümden değişik yerler keşfedemiyoruz.
Bir de yol problemim var tabi. Hiçbir yere gidemem. Hani deseler ki biz şuradayız atla gel hadi. Iııı ıhhhh yok imkansız gidemem. Biri getirip götürecek. Beceremiyorum ne yapayyım. İlk belediye otobüsüne üniversiteye geldiğimde binmiştim. Off ne maceralar, ne maceralar okula gidip gelene kadar ablamların canını alıyordum. O zamana dek babam sağ olsun her istediğimiz yere getirir götürürdü Allah razı olsun, nankörlük gibi algılanmasın tabi ama insan alıştırmaz mı çocuğunu her türlü koşula. Yüz kere gittiğim bir yer olsun 101. kez hadi bu sefer kendin gel dense yine tek başıma  gidemem. Taksiyle de sadece bildiğim adreslere giderim. Bilmediğim bir yere de yine taksiyle gidemem. Dolmuşa zaten binemiyorum. Dolmuş bana küçük geliyor. Ayakta kalınca başım tavana değiyor, böyle iki büklüm kalıyorum, tavsiye edilmez. Metro desen çözene kadar zaten neler çektim. Kızım okuma yazman yok mu kaldır bir kafanı bak di' mi çevrene bir sor birine di' mi? Yok ben burnumun dikine giderim, kimseye bir şey sormam, hatta kafamı bile kaldırmam, kimseyi, hiçbir şeyi görmem tam gıcığım hatta en gıcığım.
Yani ben canım ne isterse onu yapıyorum azıcık değiştir kendini şartlara uyum sağla di'! mi? Yok, nerrdeeeee.... Momol'un deyimiyle hürüm ben.Genelde 'Marjinalsin kızım sen' yada 'Seni seni küçük burjuva' gibi cümleler sarf ediyorlar arkadaşlarım, bir şey demiyorum, cevap vermiyorum ama türümün son örneği olduğum kesin. 
Şimdi sürekli soruyorlar bana 'Ne yapmaya çalışıyorsun, ona hayır buna hayır diyorsun, eee! kime evet diyeceksin, ne zaman evleneceksin, aradığın şartlar neler, aklında biri var da söylemiyorsun, vs.vs.vs.vs.vs....' diye ben insanların evlenseler bile aynı evde ayrı yaşam alanlarına sahip olmalarını savunan, düğün şöyle dursun nikah dahi istemeyen (nikah derken töreni tabi), gelinlik ve damatlık kaldırılsın diye yapılacak tüm propagandalarda başı çekmeyi göze almış, başına buyruk, kendi isteklerini ön planda tutan, canının istemediği bir şeyi kimsenin yaptıramayacağı aksi, huysuz biriyim. Evliliği düşünmeyi bile düşünmüyorum, kendim için değil be yazık, sizin için. Yine de yaranamıyorum ama... İtiraf ediyorum evet, sanırım evlenemeyecek kadar hürüm ben. (:

16 yorum:

  1. delisin sen ya, hem deli hem hür :)
    çok güldüm yine akşam akşam :)


    ps: potur korkarım sen nikahınada katılmazsın bu gidişle, bu prosedürel davranışlar sana ters :))
    manyak ya bak aklıma geldi güldüm yine :)

    YanıtlaSil
  2. Belki ilginizi çeker; mimlendiniz.:))

    YanıtlaSil
  3. Evlenilsin diye evlenilmez. Kendi ruhundan bir insan oluşacak ve senin bütün eksiklerini tamamlayacak, ve sen de onun bütün eksikliklerini tamamlayacak özellikler bir potada buluşuncaya kadar kimya sahibi olunduğunda kendiliğinden bir bakmışınız nikah masasında bulacaksınız kendinizi..

    YanıtlaSil
  4. MOMOLum ahahahhaha :D
    aynen öyle kendi nikahıma da katılmayacağım vekaletle gelin yollayacağım :D Sonra ben kuma olurum büyük ihtimal daha evlenmeden :( Neyse tööbe töööbe töstööbe diyelim de şakası bilem kötü. :D

    Profösör mim için çok teşekkürler... ((:
    Ayrıca çok doğru söylemişsiniz.Hıh! İşte ben de onu diyorum kimyam bozuk benim sanırım. :p
    Tabi şimdi ne desek boş o da ayrı bir konu, yaşayıp görmek lazım herşeyi. (:

    YanıtlaSil
  5. bak yine beni çok güldürdün sen.
    :)

    marjinal filan değilsin. yani, bunu olumsuz kullanırlar da ondan dolayı öle diyorum.

    sadece biraz şımarıksın. ama çok tatlısından. bence sana çok yakışıyordur.

    bazılarına öyle yakışır ki. naz, kapris, bencillik vb. çok yakışır.

    giyimin de zaten bu sevimli anlatımına uyuyor.

    şirinsin. :)

    momol benim bloga da gelmiş. izliyor gözüküyor ama okumuyor galiba. hiç yorum almadım ondan
    .

    YanıtlaSil
  6. hehe bencede marjinal falan değilim o yüzden öyle dediklerinde cevap vermiyorum, birşey desem konu uzayacak diye korkuyorum :p
    çok teşekkür ediyorum bu şirin iltifatlar için. :p
    momol staj yoğunluğu nedeniyle yorum bırakamıyordur, ama okuduğuna eminim ;)

    YanıtlaSil
  7. ne iltifatı be. kaç tane şirin var ki. bazıları şirinmiş gibi yapar. sen şirinsin işte. bi de şu giysili fotolarından koysana. yani tamam tamam yüzünü sakla bi şekilde. sonra herkes aşık olur. bir de sonra onların evlilik teklifleri ile uğraşırsın. ama koysan yaaa.

    YanıtlaSil
  8. bence çok tatlısın,bunların hepsi seni sen yapan şeyler,senin gibi bi arkadaşım var hatta hayattaki en yakın arkadaşım,yaşanması zor biliyorum senin gibi bi tiple ama yinede özgün olan herşeyi sevdiğim gibi seni de seviyorum medanşeri :)

    YanıtlaSil
  9. haha deep çok güldürdün beni :D ben olsam olsam huysuz şirin olurum emin ol. :D
    hem sonra yürüyen terlikler aşkına, zıplayan kurbağalar aşkına çirkinim ki ben merak etmesin kimse yani boşuna (:
    resim mesim de yok dolayısıyla :p

    Ah Dozcum ben de arkadaşlarıma hayret ediyorum gerçekten bana nasıl katlanıyorlar diye :p ama ben onları olduğu gibi kabul ediyorum onlar da beni hep birlikte yuvarlanıp gidiyoruz :p Çok teşekkür ediyorum canım, koocaman koooskocaman öpüyorum, sevgilerimle... (((:

    YanıtlaSil
  10. aaaaaaaaah diye bağırasım geldi :)) ama çok güldüm!

    YanıtlaSil
  11. sen böyle mutluysan sorun yok bence cnm...insanın kendisi olması ne zamandan beri marjinallik olmuş.hiç anlamıyorum zaten insanların birbirleri hakkında yaptıkları yorumları.hem millete ne...canın ne zaman isterse o zaman evlenirsin.demekki henüz ısınabileceğin biri çıkmamış karşına...çıkınca zaten buna Allah tan başka kimse engel olamaz...ay ne çok konuştum yaw...bi de biraz ciddi bi yorum oldu galiba :)ewet sen de herkes gibi hürsün...

    YanıtlaSil
  12. Blog adresimi değiştirdim .. sizin de bilginize (:
    http://kirli-suyunda-pariltilar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. "Melancholy" isimli videoyu ve bu videoya verdiğim başlığı düşünerek yorumlarınızı sayfamda bekliyorum. Merakımı bağışlayın lütfen..

    YanıtlaSil
  14. hiç de marjinal diiilsinn bebeğim sü per sin! ben nikahıma kotla gitiştim mustakbel eşim takım elbise arkadaşlarım kardeşim tuvaletlerle ben kotla:) gelinlik giyeceğime bekar ölürüm daha iyi:)

    YanıtlaSil
  15. ruken turgut hehe emin ol bazen ben bile bağırıyorum :p
    yorum için teşekkürler (:
    sevgiler...
    SİHİRLİSEPETİM deil mi (: ben de aynı senin gibi düşünüyorum canım (:
    Mevla görelim neyler, Neylerse güzel eyler... Bekleyip göreceğiz:p
    Özgürüz biz özgürüzzzz :D
    phoebe* cim yeni adresin hayırlı olsun (: veni vidi vici :p

    YanıtlaSil
  16. Profösör geldim gördüm yorumladım bile (: güzel bi paylaşım olmuş teşekkürler... (:

    arya var yaa offf budur yani diyorum başka da bişey demiyorum, diyemiyorum (: artık idolümsün karışmam :D

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;