???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

6 Aralık 2010 Pazartesi

VARAN 1

Sonunda olduuuuuuuuuuuu.... Bugün ilk sunumumu yaptım. Biri gitti kaldı 4.  Nasıl yani deme, toplam 4 dersin yok muydu zaten de deme. Artık double ödevlere geçtik blogcanım.  Bugünkü sunuma gelmeden önce sunumuma hazırlanmam gerekirken ben tüm haftasonu deli gibi alışveriş yaptım. Cumartesi bir alışveriş merkezini pazar günü başka bir alışveriş merkezini fethettim desem yalan olmaz. Sonrasında ise kendi nişanına bile gitmeyi düşünmeyen ben, bir nişan merasimine katıldım. (: Beni gören herkes şok tabi. Nasıl yani bu medanşeri mi inanmam modunda. Düğünle dernekle nişanla kınayla işim olmaz benim. Çok ciddiyim kendi düğünüme bile gitmeyeceğim. Düğün istemiyorum ki millet tutturmuş olmaz da olmaz diye öyle. Çok meraklılarsa gitsinler, yesinler, içsinler, eğlensinler düğünüme. Sırf onlar için organize ederim bir şeyler yeter ki beni bulaştırmasınlar. (: Böylece gelinsiz düğün olarak tarihe geçeriz.
Evlenmeyi hala düşünmeyen ben hafta sonu ilk defa kendim için sevimli tuzluk-biberlik takımını  aldım cats by luyanodan . Amacım kendim değildi aslında alırken çok beğendim ve aldım ama eve gelince annem direkt iyi dursun bunlar senin çeyizine kalsın moduna girince kendime çeyiz almış oldum bende. Ben yaaa ben hala inanamıyorum. (: Öyle kendimi bile şaşırttım bu hafta sonu sonra da kredi kartımı şaşırttım biraz.O POS'tan bu POS'a gir-çık garibim hala şokta. Kullanılabilir limit falan hak getire. Bir dönem kendisine ulaşılamıyor. Bu şoku atlatabilmesi için ay sonuna kadar beklemesi gerekecek biraz. (:
Öyle işte dolu dolu bir haftasonu geçirdim anlayacağınız dolayısıyla çalışmaya fırsat kalmadı tabi bugün işte çalışıyım biraz dedim. Demez olaydım. Ne güzel sessiz sakin gidiyorken birden ben böyle der demez insan silsilesi aktı şubeye. Hay Allah'ım tut bi' çeneni di' mi tut ama yok cikk cikk konuşursam olacağı bu. (:
Velhasılı kelam bugün sunumumu da yaptım mutluyum. Bir an kendi sesimden tiksindim, bitsin artık bu çile dedim hem içimden hem dışımdan.  İlk başlarda böyle güzel güzel anlatıyorken laf lafı açtı laf lafı açtı uzadı tabi konu sıkıldım ben de gelemem öyle sıkıya. Sonlara doğru bir gör beni taramalı tüfek gibi anlattım. Medanşeridir ne yapsa yeridir dediler sağ olsunlar onlarda. Şimdi burada ne işim var bilmiyorum aslında yarına kadar yetiştirmem gereken başka bir ödevim var. O yüzden şimdilik blogcanım buralar sana emanet, dua et bana tamam mı, ye-dua et-sev 3'lüsünden yemesen, sevmesen de dua et (:

Haftasonu yine biri Şehrazat'a benzetti beni nam-ı değer Bergüzar Korel. Üniversite yıllarında bu Binbir Gece ilk medyatik olmaya başladığında önce en yakın arkadaşlarım sonra da tüm diğerleri tarafından sıklıkla benzetiliyordum ama hayretler içindeyim tabi. Yok ya ne alaka, size öyle geliyor diyordum millete. Sonra sadece yakın çevrem değil sokakta gören ya da ilk defa tanıştığım kişilerden de aynı benzetmeyi duyar oldum. Bana kalsa uzaktan yakından alakamız yok. Farklı bakış açılarıyla bakıyorum aynı şu fotolarda olduğu gibi yine benzetemiyorum derken kesilmişti bu benzetmeler dizi bitince ta ki bu hafta sonuna kadar. Yine ne kadar çok benziyorsunuz demeye başlayınca millet ben hemen böyle lafı değiştirme çabası içine giriyorum. Yok yaaaawss, ehee eheee teşekkür mü etsem bilemedim şimdi, asıl o bana benziyor haahaayytt,vs.vs.vs. gibi o anki ruh halime göre saçmalamaya başlıyorum hemen kıpkırmızı bir surat ifadesiyle.

17 yorum:

  1. başarılar, herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim minecim ((: hepimizin inşallah amin :p

    YanıtlaSil
  3. yalnız yakamoz çook teşekkür ederim, ödev yapması gerekirken buralarda dolaşan birinin fazlasıyla başarı dileklerine ihtiyacı oluyor :p (:
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hımm ozaman doğruu derslerinin başına sonra görüşürüz iyi çalışmalar bol zihinler :)

    YanıtlaSil
  5. Yormadan geçmeyeyim hadi :) Aslından benzetmeleri gayet normal :D Çünkü burası Türkiye :D Türkiye'de yaşıyorsan eğer benzetilirsin bunu unutma derim :) Ve benzetildiğin kişi de hani güzel :) Her neyse sınavlarında başarılar dilerim :) Hoşçakal :)

    YanıtlaSil
  6. ahh poturum benımde bu perşembe sunumum var, bezdim yahu şu okul hayatından en güzel senelerim heba oldu gitti okul yollarında :(

    başarılar poturum, bu arada ilk fotoda hakıkaten benzıyosun bergüzara, bu zamana kadar gözümün önündeymişsin nasılda farkedememişim :)

    YanıtlaSil
  7. nefis yazmışsın. çok keyifli komik eğlenceli. anladık anladık güzelsin de :)))

    YanıtlaSil
  8. ye-dua et-sev üçlüsü benim için ye -iç- yat:))) sen çalışma çalışma dua bekle..yok dua mua sana..bu stresi yaşa hııııı haaaa haaaa..yaşasın kötülük..ayrıca gelinleri tavuz kuşuna benzettiğini diğer anne bloklarındaki blokcanlar görünce hepsi seni izlemeyi durduracak.hiiii haaahaaaa...

    buradan sonrasınını ben yazıyorum teyzeciğim..annemin kusuruna bakma sen..banada çok şık bi gömlek almışsın..çokkk beğendim..bende daha popomda bezimle sayende us polo giyiyorum..seni çokk seviyorum..kocaman öpüyorum..yine al tamam mı....

    YanıtlaSil
  9. yalnızyakamoz teşekkür ederim. gerçekten dersimin başına gitmiştim o yüzden şimdi yayınlıyorum mesajı ((: mesaj yerine ulaştı yani :p
    sevgilerle ((:

    Mervecim ne iyi yapmışsın da yormadan geçmemişsin. (: Doğru diyorsun aslında ülkemde benzetme olayı aşmış durumda kendini, çok şükür yine eli yüzü düzgün birine benzetiyorlar di mi :p şükretmek lazım :p başarı dileklerin için de çok çok teşekkür ederim ((:
    hepimiz başarılı olalım girlpower yeeahhh :p bu da teenagelikten çıkamamış kız profili :p öpüyorum (:

    YanıtlaSil
  10. Ahh Momolum Momolum nedir bizdeki bu çile :p bi dağıtamadık zaten artık ocakta gelince buraya o vakit akarız gecelere :D
    sen yapma bariii aynı zamanda unutma ki bizi de birbirimize
    benzetiyorlar halbuki ne alaka di mi :D o yüden takmıyorum artık ben insanlara gözlük diyorum sadece :p

    deepblueeagle yine tüm sevecenliğinle yorum yapmışsın çook teşekkür ederim, çok naziksiniz efendim (((: ama ben güzel değilim malesef böyle dolduruşlara gelmiyelim.:p

    gutguturunam sen giy ben alırım sana herbişeyleri (((: annene yorum yok kötü senin annen tıpki gerçekler gibi, tıpkı dönem sonunda benim içinde bulunacağım ruh hali gibi :D sen de kötüsün ben de acaba biz kardeş miyiz :S :p

    YanıtlaSil
  11. ödevler ve sunumlar...en nefret ettiğim şey sunum yapmaktı...bi de hocalar arkadaşları soru sormaları için zorlardı...temelli saçma sapan şeyler çıkardı ortaya...başkası sunarken de biz saçmalardık tabi...geçmiş olsun cnm.gelecek sunumlarında da Allah kolaylık versin...bu arada ben de eve çok güzel bir yemek takımı almıştım bernardo dan.annem direk çeyize kaldırdı eheh :)Allah bilir bu gidişle benim de evleneceğim falan yok ya neyse :)

    YanıtlaSil
  12. Kesinlikle Medanşeri :) Şükretmek lazım bu duruma :)

    YanıtlaSil
  13. SİHİRLİSEPETcim biz danışıklı dövüş yapıyoruz. Sorulmasını istediğimiz soruları, ne zaman sorulacağını tek tek isim isim bildiriyoruz birbirimize sunumdan önce :p Tam ben o konuya gelince biri pat bişi sormak istiyor ben de aaaa tabii tabiii buyur sor diyorum :p Haa işte bende tam ondan bahsediyordum falan gibisinden sorusunu bi güzel cevaplıyorum :p Çok kötüyüm di mi, öğretmenler çakmadı daha aramızdaki bu sinerjiyi :D tüm sunum yapanlara tavsiyemdir (;
    Hiç sorma ya ahhh bu anneler(((: hayırlısı gerçi belli mi olur şakk diye evlenivermişiz falan dursun bi köşede di mi vardır bi bildikleri herhalde :p
    öpüyorum kocaman kocaman ((:

    YanıtlaSil
  14. #m£rv£...cim ayyynen öyle:p bazen ben bile sokakta yürürken aaaa bu kız bana mı benziyor ne oluyorum yani başkasını kınamamam lazım aslında :D çok şükür bin şükür diyorum çok çok öpüyorumm ((:

    YanıtlaSil
  15. aaaa bak bu iyi fikirmiş :)biz de öyle bişeyler yapalım dedik ama sizin kadar organize olamadık :))) evet tabi cnm dursun bi köşede takımlarımız falan olmadı bi taverna gecesi yapıp hepsini hallederiz öptüm cnm sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  16. heyooo yaşasın taverna (((: süper fikir, şu sunum olayını da bi an önce ayarlayın aranızda :p
    sevgiler (((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;