???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

1 Aralık 2010 Çarşamba

MİMDİR MİM -7-

Şu dönem çoooooooook yoğunum malum sömestra çok az bir vakit kaldı. Dersler, ödevler, projeler coştu desem yalan olmaz. Eee! Bir de yıl sonu geliyor işimle ilgili de ciddi anlamda hedefler, projeler var, seneyi başarılı bir şekilde geçirmiş olmamızın simgesi adeta yıl sonu verileri. Dolayısıyla aklımı oynatmaya beş kaldı blogcan. O sırada seni de ihmal ettim tabi biraz ama olur o kadar, sen anlarsın beni.
Sevgili deepblueeagle önce şahsım bir lacivertkolik olduğundan deepblue sıfatıyla dikkatimi çekmişti, ayriyeten bir BJK'li olarak eagle ifadesi de 12'den vurmuştu. O yüzden genelde 'deep' demeyi tercih etseler de kendisine ben o sonundaki eagle ifadesini kullanmadan içim rahat etmiyor. Dolayısıyla her seferinde deepblueeagle diyorum uzuuuun uzuuunn....
İlk zamanlarda dikkatimi ismiyle fazlasıyla çekmişti ama sonra yazdıklarıyla ve o çok değerli yorumlarıyla isminin önüne geçti. Bloguna girer girmez o sadeliği ve derinliği net bir şekilde hissedebiliyor insan. (;
İşte deepblueeagle den yine güzel bir mim gelmiş.

Konumuz:  “Size göre aşk nedir? Bir ilişkiden neler beklersiniz?”

Benim için cevaplaması oldukça kolay bir mim olmuş çünkü aşk terimi  benim için hiçbir şey ifade etmiyor. Diyorum ya benim mantığım duygularımdan öndedir hep diye. Kalbim aklımın önüne geçemez pek. E! aşkın olduğu yerde mantık ne gezer. Hep sayısalcı olmamdan kaynaklı sanırım. Benim için hayat 2*2=4 gibidir. Hayatımın her anının mantık çerçevesi içinde olması şart. Benim dışımda gelişiyor bu durum ben istediğim için değil, aksini istesem de yapamıyorum zaten.  Dolayısıyla bir ilişkiden de beklentim yok. Tek beklentim saygı, saygı varsa sevgi de peşinden gelir diye düşünüyorum. Ne kaaaa yanlış nee kaaaa yanlış düşünüyorum di' mi biliyorum ama öyle işte yapacak bir şey yok. Bir de diyorum ya ben böyle sıkılgan bir şahsiyetimdir. İnsanlardan, olaylardan, durumlardan, hemen hemen her şeyden çok kısa bir süre zarfı içinde sıkılıyorum. Çok çabuk tüketiyorum her şeyi. Bir beklenti içine girebilecek zamanı bile tanımıyorum çoğu kez. Dolayısıyla nokta bitti. (:

Immhh tabi sen şimdi aşka inanmıyor musun yani diyorsan; Sordum sarı çiçeğe modunda, gel gör beeeeni beeeni modunda, ne olursan ol gene gel modunda dünyevi tüm özelliklerden arınmış nirvanaya 5 kalmış bir şekilde vardır herhalde bir yerlerde... Bize uğramasa da.

İşte böyle ben söylemesi ayıp ruhsuzum biraz. :*

Ne zamandır kimseyi mimlemememin vermiş olduğu heyecanlaaaaa ilk olarak;
Sevgili
kitapkurdu
Deniz.Kayra
Yeritimli Karanfil
İlknur
Sihirli Sepet
!!!8ex-en8!!!
GÜL'ÜMSE
UNICORN

Listenin devamı var aslında ama vaktim kalmadı yazmaya dolayısıyla bir kez daha tüm blogcanları mimliyoooruuuuuuummmmmmmmm..... (:

16 yorum:

  1. pişt bişi diicem ama kızma :) bu mimi ben yazmıştım :P

    YanıtlaSil
  2. fark ettim fark ettim ama sonra sonra ... :p
    neyse önümüzdeki mimlere bakacağız artık :p

    YanıtlaSil
  3. Medanşericim,çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. rica ederim, nice nice mimlerde görüşmek ümidiyle ((((:

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler medanşeri:)

    Mimleri biraz geciktiriyorum o havamda olmadan zorlama yazmak istemiyorum ama eninde sonunda yzıyorum:) İnşallah kısa zamanda yazarım...Merci:)

    YanıtlaSil
  6. sağol. ne komik yazmışsın. :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler..en ksa zamanda cvplıycam..

    YanıtlaSil
  8. Sen bi aşık ol da görcem ben seni mantığın mı önce geliyormuş duyguların mı! Ahahah! (Kötü gülüş) :p

    YanıtlaSil
  9. Allah kolaylık versin inşaallah cnm...hadi ha gayret bitiricez inşaallah okulu ;) şimdi öhöm mime gelince tabiii derin mevzular bunlar,e kısa zamanda cevaplıyorum inşaallah...sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Nisacım anlıyorum al benden de o kadar, ne zaman istersen cevaplayabilirsin (;
    deepblueeagle komik değil ciddiydi bi kereeeeee lütfen ama lütfen ((:
    DeNiZ.KaYRacım rica ederim. ((:
    ahh MeLLycan ahhh büyük konuşmamak lazım tabi ama mevzu bahis şahıs ben olunca zor nihhahaha bu daha kötü gülüş :D
    SİHİRLİSEPETcim hadi bakalım ha gayret önce kim bitirecek böyle böyle birbirimizi gaza getirsek mezun olur muyuz acaba :/ denemek lazım :D bekliyorum cevabını (:

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Medanşeri mim!inizi ilk fırsatta yanıtlayacağım..bu arada bende de bir mim'iniz var..sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Sevgili Medanşeri!En kısa sürede cevaplayacağım mimini:)

    YanıtlaSil
  13. Medanşeri yazılarını zevkle takip ediyorum,bloğumda seni bekleyen bir mim var,cevaplarsan sevinirim.

    http://emelinguncesi.blogspot.com/2010/12/mim.html

    YanıtlaSil
  14. GÜL'ÜMSE cim merakla bekliyorum ((:
    Kitap Kurdu ben teşekkür ederim cevaplarınızı merakla bekliyor olacağım bende ((:
    Emelcim çok teşekkür ederim. İlk fırsatta cevaplayacağım inş. (((:

    YanıtlaSil
  15. bence çok doğru düşünüyosun, saygının olduğu yerde diğer bütün güzellikler de vardır :)

    YanıtlaSil
  16. di mi di mi :p yorum için teşekkürler ((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;