???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

9 Aralık 2010 Perşembe

:O:):(:p:D(H):@:$(;

 Kar geliyormuş duydunuz mu? Eskiden olsa pek çok severdim kendilerini ama artık kar demek ulaşım sıkıntısı demek benim için. Keşke yine tatilde olsam karlar yağsa ben mutlu olsam. Kar haberleri beni hem üzüyor, hem mutlu ediyor, hem heyecanlandırıyor, hem kızdırıyor, hem....
Tüm bu ruh hali döngüseli için sol baştan say blogcanım... 
 * Anladın sen onu gülümsemesi çünkü nereden baksan 4 aydır yazıyorum az çok tanıdın artık beni. Sen anlamazsan kim anlayacak blogcan silkelen kendine gel.
* Karamsarım gülümsemesi çünkü derslerimden geçip geçmeyeceğim hala bir muamma ve ben çok sıkıldım artık.
* Mutluyum gülümsemesi çünkü yarın cuma daha ne olsun.
* 32 dişimi çakar da kötü kötü sırıtırım gülümsemesi çünkü kesin bir muzurluk yapmışımdır. (bakınız: işten kaçmak  )
* Çok pis şekil yaparım gülümsemesi  çünkü hafta sonu siparişini verdiğim cicilerim gelmiş mağazada beni bekliyorlarmış.
* Gözümü para bürüdü gülümsemesi evet çünkü malum bankacı ve yıl sonu hedefleri ikilemi arasında sıkıştım kaldım. Şiişşştt blogcan var mı bakıyım bir bankada birikimin, üçe beşe bakmam damlaya damlaya göl olur sen getir mevduatını bize. 
 * Kızgınım gülümsemesi çünkü sırf sabah erken kalkmak zorunda olduğum için erken yatmak zorunda olmaktan nefret nefret nefret ediyorum.
* Melekim gülümsemesi çünkü öyleyim yani kusura bakma yapabilecek bir şeyim yok, huyum kurusun :D ( bak yine kötü kötü sırıttım 32 dişimle gördün mü)
* Öperim gülümsemesi çünkü biz Tarkan yakalarsam muuuuaahhaaaa kuşağıyız. Affetmeyiz yani kaç kurtar kendini nihahahahha.
* Korkakım gülümsemesi çünkü evde tek başıma kalamıyorum. Tabi bu titrek titrek bakışlar Balkanlardan gelen soğuk hava kütlesinin habercisi de olabilir bilemem.
* Üzgünüm gülümsemesi çünkü tatile gitmek istiyorum çook hem de çook ama imkansız izin alamam. :(
 * Çok utandım kendimden gülümsemesi çünkü en yakın arkadaşım ameliyata girdi ve ben ertesi gün aradım. O gün arayamadım. Rezilim ben. Dora gelsin kınasın beni "Medanşeri ayıppp sanaaaa Medanşeri ayıp sanaaaa" Bu durumda arakçı ben oluyorum tabi. :p Yeğeni, çocuğu olmayanlar varsa karışmam açın bulun izleyin Dora'yı. (:
* Esnemeyle karışık bir şaşkınlık belirtisi içindeyim gülümsemesi çünkü çizen kişi düzgün çizememiş. Benim suçum değil yani karışmam.
* Şaşkın şebelek saf saf dolanırım ortalardaki gülümsemesi çünkü bu genel ruh halimdir aşık olmama gerek yok yani bunun için. Yanımda olur biter her şey Medanşeri gördün mü, duydun mu n'olmuş derler. Kim,nerede,ne zaman,nasıl,neden diye başlarım saftirik saftirik.
 * Susarım gülümsemesi  çünkü kavga çıksın istemiyorumdur, birini kırmak istemiyorumdur, konuşursam ağlarımdır büyük ihtimal o zaman susarım yoksa zor. Susmam susturmam... 
* Ağlarım gülümsemesi çünkü sinirliyimdir. En çok sinirliyken ağlarım. Sevdiğim biri göz göre göre hata yapıyorsa engel olamıyorsam ağlarım. :( Ağlarım ağlarım ama çaktırmam, ağlarken dışım 9'8lik içim makberdir yani.

Öyle işte o zaman hep birlikte...

Hey oh listen what I say oh, come back and
Hey oh look at what I say oh
The more I see the less I know
The more I like to let it go...hey oh, whoa.... ((((:

16 yorum:

  1. :) çok komik çok sevimli gülümsemesi :)

    YanıtlaSil
  2. Şarkı da süperdi, yazı da :D Tebrik tebrik tebrik ediyorum seni :D Gerçekten çok hoştu yazın :D Valla ne yalan söyleyeyim benim de yazasım geldi :D

    YanıtlaSil
  3. süpersin,hepsini çok beğendim :)ne güzel bir kendini ifade tarzı...eee akıllı insanın hali başka oluyor...

    YanıtlaSil
  4. sevilir tabi sevilmez olur mu ((:
    sevilir ama sıcacık evimdeysem işe gitmiyorsam :p
    yorum için teşekkürler, sevgiler (:

    YanıtlaSil
  5. deepblueeagle teşekkür ederim güzel sevimli yorumun için (:

    YanıtlaSil
  6. mervecim çok çok çok teşekkür ediyorum veeee yazmaman için hiç bir neden göremiyorum, seni en içten dileklerimle mimmmliyooorummmmmmmmmmmm ((((: :p

    SİHİRLİSEPETİM iltifat ediyorsun (: çok çok teşekkür ederim saol cnm insanın böyle akıllı izleyicileri olunca onlara layık olmaya çalışıyoruz işte :p
    öpüyorum en kocamaından ... (:

    YanıtlaSil
  7. :D :D Çoook teşekkür ederim Medanşeri :) Sağol. En kısa zamanda mimlediğin gibi bende yazacağım o zaman ;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. ben de merakla cevaplamanı bekleyeceğim... (((:

    YanıtlaSil
  9. Then more friends can talk about this problem

    YanıtlaSil
  10. I just added this weblog to my rss reader, excellent stuff. Can't get enough!

    YanıtlaSil
  11. chucc norris is the beast, and my best.

    YanıtlaSil
  12. include you seen this tremendous medical all over i determinedly liked it and found seemly healthiness intelligence

    YanıtlaSil
  13. not too long from now most likely be checking out this post from a kindle fire.

    YanıtlaSil
  14. This tweet about masterful poetry is isnanely insightful.. I admire poems... An other blog i frequent a bucket load is i think named myownverse .

    YanıtlaSil
  15. What I wouldnt give to have a debate with you about this. You just say so many things that arrive from nowhere that Im fairly sure Id have a fair shot. Your weblog is terrific visually, I mean people wont be bored. But others who can see past the videos and the layout wont be so impressed with your generic understanding of this subject.

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;