???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

26 Aralık 2010 Pazar

Kim Dedi Sana Master Yap!!!

3 haftadır kabus yaşıyorum bildiğin. Olmaz olasıca bir dersim var. Öğretmeni dersen ayrı bir tuhaf. Öyle bir şey istiyor ki ne istediğini kendisi bile bilmiyor. Daha doğrusu her şeyi istiyor. Bildiğin her şey yani, aklına gelen gelmeyen her türlü şey.
Başa gelen çekilir dedik kabullendim başlarda. Sonuçta yüksek lisansı kendim istedim, bu sefer kem küm etmek yok diye söz verdim kendime ama olmuyor işte. Çıldıracağım. 3 haftadır hafta sonlarım yok, bildiğin yok yani. Eve kapanıp düşünmekle geçiriyorum tüm zamanımı, sonunda da hiçbir şey yapamayıp üç kat çıldırıyorum. Allah'ım sen sabır ver bir de şu dersten geçebilmem için şans. Hiçbir ders karşısında bu kadar aciz hissetmemiştim kendimi. :( Anlatsam anlatılmaz, kelimeler kifayetsiz kalıyor, afakanlar basıyor. Sabır + şans en büyük dileğim...

***
Kız arkadaş gibisi yoktur. İyi bir kız arkadaşın varsa terapiste gitmene gerek yoktur. (: Çok şükür gerçekten sevdiğim arkadaşlarım var hayatımda, az ama öz denebilir 
cinsten. Bir derdim, kafamı kurcalayan bir şey varsa  anlatabileceğim, fikir danışabileceğim, beni rahatlatan bir ustam var benim. Evet, bildiğin usta... Kendisi hayatı nirvanaya 5 kala modunda yaşıyor, Tibet'e gidip gelmiş olduğunu düşünüyoruz (: Bir insan her şeyimi bilir arkadaşım ya, nasıl diyeyim böyle gözünün içine bakar, sen söylemeden şak şak söyler derdini, sevincini. (: O usta biz çekirge modunda yaşıyoruz hayatı. Canım ustam, Pamuk'um benim son dönemlerde sağlık sorunları yaşıyor. Onun sağlık sorunları yaşıyor olması benim de otomatikman ruh sağlığımın bozulmasına sebep. Neyse ki zor dönemi geride bıraktı, iyileşme yolunda adım adım ilerliyor. Allah'ım acil şifalar versin cancağızıma. O sağlığıyla uğraşırken ben böyle saçma sapan konularda açıp konuşamıyorum onunla. Bir terapiye ihtiyacım var çok feci, herşey üstüme üstüme geliyor ama onu rahatsız etmek istemediğim için herşeyi içimde yaşıyorum. :( Ailemle her konuyu paylaşırım, bizim ailede öyle ayıp mayıp yoktur pek ( ahlak-edep-haya çerçevesi içinde tabi :p) ama bazen dışarıdan bir göze ihtiyacı oluyor insanın. Bir konu hakkında aile bireyleri dışında yorum getirilsin istiyorsun konuya daha objektif bir gözle. İşte ustam benim bire birdi bu konuda :( O yokken yalnız hissediyorum kendimi.  Özledim çok. :( Pamuk'um sen iyi ol bir an önce, hem bak neler neler var sana anlatacağım, bir bilsen... (:

***
Eskiden TV diye bir şey vardı... :|

18 yorum:

  1. bugünlerde benim de tezimle başım dertte.benim tez hocam da bilmiyo ne istediğini.ama kendisine sorsan öle demez tabi :) bi diyoki ayrıntı yok,ayrıntı yazıyorum çok ayrıntı var diyo...yani şekerim bu mastırın dersleri de bi alem tezi de...biz de de öle tuhaf hocalar vardı...Allah kolaylık versin inşaallah...Allah bize tez zamanda mezuniyeti göstersin inşaallah.amin...

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle sihirlisepetim ((: her hafta başka birşey istiyor yapıp getiriyorum yok şimdi böyle değil şöyle yapıyoruz diyor ve ben deli oluyorum ama belli edemiyorum :D
    Allah yardımcımız olsun gerçekten amiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn ((((:
    öpüyorum kocaman kocaman (:

    YanıtlaSil
  3. kolaylıklar diliyorum doktora teziyle uğraşan biri olarak :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Medanşeri, işiniz zor ama dediğin gibi biraz sabır. Sonra da derslere yüklenirsin. Arkadaşın ve ustan için dua edelim de sağlığına kavuşsun.

    insanın önüne bir takım engebeler çıkacaktır. Ama hayata bir kuşbakışı bakarsak detaylardan çok temel ilkelerin bize lazım olduğunu bilmeliyiz. Bizi kaygılandıran nheler varsa onları iy bilmeliliz. Bizi mutlu eden şeyleri de güçlendirmeliyiz.

    Yazılarını keyifle okuyorum. Kafanı toparlarsan süper yazılar okuyacağımı da biliyorum. en azından samimi duygularla yazıyorsun.

    YanıtlaSil
  5. NİLaY çoook teşekkür ederim, bakalım ben o safhaya gelebilecek miyim (((:
    Allah kolaylıklar versin size de sevgiler, dualar tabi bir de :p (:

    Profösör nasıl mutlu oldum anlatamam ((((: Yorumunuzu ağzım kulaklarımda okudum resmen :p çok çok teşekkür ederim. Çok doğru söylüyorsunuz da sabretmek erdem işi. :( Henüz o olgunluğa gelemedim sanırım :(
    Hihi hemen de şımardım şimdi yazılarımı beğendiğinizi söyleyince :p daha olgunluğa erişemedim demiştim di mi :p
    Böyle güzel bi yorum sizin gibi güzel bi insandan gelebilirdi zaten tekrar teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  6. Sen iyi bir kız. Yürekli bir kız. Olduğun gibi doğl bir insansın. Bu yetmez mi? Başearı ve mutluluk bir arada olsun..

    YanıtlaSil
  7. her "yok artık ben dayanamıycam bırakıyorum! " dediğin anda psikolojik destek verilir :p

    her ne kadar benim tezim bitene kadar ağlama nöbetleri,sinir zıplamaları yaşamış olsam da bi şekilde bitiyor merak etme :)

    YanıtlaSil
  8. Medanşeri, Ya senin sevdiğin insanları tanımlayışını çok sevdim ben:) Nirvanaya 5 kala yaşayan bi insan ne demek ya:) Süper. Bu arada ben de bir garip Erasmusluyum Danimarka illerinde aslında lisans olmama rağmen master dersi aldım burda, süper iyi bir hocam var. Just do it diyor. Hocamın bendeki en favori cümlesi. Bak şimdi ne yap biliyor musun bi daha o tezi eline alma imkanın yokmuşçasına bi havaya gir bi anda planla(planın küçük parçacıklı bölümlarden oluşmalı. İlk kullanacağın kitaplar mesela sınırla onları, sonra konun mesela onu da sınırla ne kadar küçük olursa o kadar iyi., kitap ve konu tamamsa artık ince işe başlayabilirsin) ve o an başla , than just do it. ortaya şööyle eline gözüne gelecek bir şey olmadan da sakın kaklma ki sonradan vazgeçip bırakmayasın:) yaptığın şeyi beğen, böyle sev felan kii kaldığın yerden devam edebilesin(bilirim tez bi oturuşta çıkmaz ortaya) :) Duygusal bağ olmadan olmuyor.. Hadi kolay gelsiinn.

    YanıtlaSil
  9. Profösör çoook teşekkür ederim gerçekten, çok naziksiniz, Allah hepimize istediğimiz tüm işlerde hayırlısıyla başarılı ve mutlu olmamızı nasip etsin. (((: Herşey gönlümüzce olur inşallah, teşekkürler... ((;


    Your style is your signature; bak yazdım bi yere çalarım kapını karışmam ((:
    ağlama nöbetleri, sinir zıplamaları tam benlik şu dönem. Hele sinir zıplamaları yok mu, müdürüm işle ilgili her akşam arkadaşlar atlayan zıplayan birşey yok değil mi diye sorar çıkmadan elimizde eksik bi işlem kalmasın diye, ben her seferinde sinirlerimiz dışında tamamız demek istiyorum ama sadece 'yok yok' diyip iki de sırıtıyorum. :p Hadi darısı başıma bakalım bi an önce biter inşallah. :| öpüyorum enn kocamanından (((:

    YanıtlaSil
  10. evveleyn min huruf;
    hehe bu daha ne ki hayatım tanımlamalar üstüne kurulu zaten. :p
    Just do it aynen öyle yani ama bizim öğretmenimiz önce 'just do it' diyor sonra biz 'do'layınca bu ne ben size bunu mu 'do it'leyin dedim, proje değişti şimdi gidin şunu 'just do it'liyin diyor benim sinirler hopluyor. :(
    İşin komiği benim bi tezim bile olmaması lazım ben tezsiz y.lisans yapıyorum ama gel gör anlat. (((:
    Çok haklısın kendime bi dur diyip şöyle sakin kafayla yeniden sıfırdan başlamam lazım herşeye. :(

    Cidden moralim yerine geldi ya blogcanlar siz neymişsiniz :p
    pamukumun pabucu dama mı atılacak yoksa terapi konusunda :p

    öpüyorumm ennnn kocamanından :*

    YanıtlaSil
  11. blogumun yeniden açılmasını beklemekten sıkılıp yeni blog açtım.:)

    deepblueeagleforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. yüksek lisans hakkında fikri olmayan ben inşallah seneye sana bu konu hakkında daha detaylı bir cevap yazarım. Öncelikle pamuk a acil şifalar..en kısa zamanda yanında olur..Burayı okur ondan sonra terliklemi olur süpürgeylemi olur peşine düşer bence nirvanaya 5 kalayı gördükten sonra o yüzden koşma antremanlarına başla bence... gel gelelim ana yemek olan tez sunumuna sadece zamana burakmanı ve o kadar takmamamı tavsiye edebilirim..Bitirme tezinde şuan ki durumumla aynı..bir hafta sonra tez sunumu olmasına rağmen elde koca bir sıfır ile arkadaşça bir oturma sergiliyorum..ilham gelince herşeyi hızlı bir şekilde halledersin..hani hiç gelmezsede en kötü sunumdan bir iki gün önce kasarsın biraz.(not:yüksek lisans sistemini bilmeden bol bol salladım :P)..oO kadar takma kafaya...

    YanıtlaSil
  13. her sene büyük bir istek beliriyor içimde "ben yüksek lisans" yaacam diye sonra hemen bastırıyorum o sesi "aman ne gerek var,böyle keyfin gıcır bi daha kim uğraşak o derslerle" diye :))) ama benim tembellik edip başlamayı bile göze alamadım mastır olayının içindeki arkadaşları takdir ediyorum.Allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
  14. deep yeniden hoşgeldin o zaman biz de sıkılmıştık beklemekten (:
    bu arada yeni isim süper olmuş deepblueeagleforever.. haha süper :D
    MetalSimyaci Pamuk için yaptığın güzel temenniler için teşekkürler öncelikle (: Pamukum kızmaz bana merak etme :p Yükseklisans konusunda ise hiç girmeyeceğim paramızla rezil oluyoruz resmen. :( Sonu güzel olur inşallah şu derslerden geçebilirsem tabi :p yükseklisans konusunda bi sistem olmadığı için salla sallayabildiğin kadar herşey serbest yani öğretmenin insiyatifinde (((: hayırlısı bakalım, hallederiz inşallah hepsini. (;
    bir güzel çift ben de yapsam mı yapmasam mı diye uzunca bir süre savaştım kendimle sonunda gelecekte pişman olmamak için sık kızım bira dişini dedim ve başladım ama öyle işte gerisi malum :D başladığıma başlayacağıma sadece bi hoca yüzünden pişman oldum geçiyim bi şu dersi var ya o zaman offf işte :p
    sevgiler ((:

    YanıtlaSil
  15. Yeni yılda ben Noel baba olmak istemem. Yeni yılda ben şişeden çıkan bir cin olmak isterim. O zaman dile benden ne dilersen dediğnde karşında beni bulacaksın. Her şeyi yapabilirim. Her hizmeti yerine getirebilirim. Her istediğin şey yerine gelir. Unutmamalısın ki; heyecandan olsa gerek, özür dilememelisin..!

    YanıtlaSil
  16. Allah sana kolaylıklar versin canım, 2011 de bol şans diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Profösör öyle bir yorum yapmışsınız ki şu an cin gibi gözlerle okuyorum inanın yani cin ben oldum bu yıl :p teşekkürler ((:

    Zencefil ve Tarçın'ım çok teşekkür ederim, hepimize inşallah :*

    YanıtlaSil
  18. canım inşallah vermişsindir dersini.
    yatmadan bir yazını okuyup yatayım dedim bahtıma bu düştü:)

    yine döktürmüşsün stresliyim terapiste ihtiyacım var filan dememişsin:)

    arkadasın da inşallah iyileşmiştir.
    Çok sanslısın hiç bırakma arkadasını.
    son zamanlarda boyle bir dosta cok ihtiyacım var.

    samsunda vardı derdimle dertlenen hemen anlayıp careler üreten dostlar ama ankarada yalnız kaldım sanki biraz:(

    her nimet şükür istermiş .Madem sana terapist bir dost bahşedilmiş onun şükrü olarak ta bize güzel yazılar yazmak düşer sana:)

    ee biz de faydalanalım dimi yazılarından:)

    optüm cok iyi geceler..

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;