???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

12 Aralık 2010 Pazar

Karlar Düşer Benden Fırsat Kalırsa

Kardan melek olamadım ben hiç. Küçükken annemler izin vermezdi kalk yatma karlara hasta olacaksın diye, şimdi zaten büyüdüm büyüdüm kooocaman oldum, 4 yeğen sahibi bi' teyla oldum olamam melek falan utanırım da kara yatmaya 2.80 ki malum artık eskisi gibi geniş alanlar yok, benim kardan melek olabilmem için şimdiki apartmanımızın bahçesi de müsait değil zaten. Geçti borun pazarı yani nereye sürersen sür eşeği.
Melek olamadım belki ama Ankara'ya gelene dek güzel kartopu savaşları yaptım, kardan adamlar yaptım, yavru köpeklerimin ilk karı gördükleri ana, o heyecanlarına tanık oldum ki anlatılmaz yaşanır cinsten bir mutluluktu bu. Korkmuşlardı ilk başta söylemesi ayıp çişlerini yapmışlardı hemen bembeyaz kara. Neyse karın keyfini bilirim yani.




Hayatım boyu imrenmişimdir şu kaykaycılara,patencilere,snowboardcılara... Nefesimi tutup izlerim o kadar yani. Karda şu foto'ların bir parçası olmak için neler vermezdim...

Lakin ben düz yolda bile yürümesini beceremeyen bir şahsiyet olduğum için bu foto'ların içine girince fotolar bu hale gelecekti şüphesiz. (:





Dengesiz bir insanım vesselam...  Dolayısıyla sakın gülme tamam mı blogcan eğer sen karda böyle güzel güzel yürürken yanından geçen pardon yuvarlanan bir çığ görürsen o benimdir işte. Yani anlayacağınız karlar düşer düşer tabi de benden fırsat kalırsa.... Bekle beni ilkbaharrrrrrrrrr... (:

20 yorum:

  1. :))) karda buzda yollarda düşmemek, kaymamak bile zor. :)) ne sporu :))))

    YanıtlaSil
  2. di mi di mi deepblueeagle yalnız değilim yani bu konuda ki kaymak düşmekte bir spor olabilir bence :p mesela ben spor olsun diye düşüyorum yoksa çok pis yürürüm dee öyle işte (((:

    YanıtlaSil
  3. :))
    Ben de hiç kar meleği olamadım , daha da kötüsü sen bunları söyleyene kadar hiç bir zaman bunun eksikliğini hissetmemiştim :) Bir yaraya parmak bastığın için teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  4. haha bi de heyecan olsun diye bence:D

    YanıtlaSil
  5. hhaaaaahh basliga bayildim allaaaam :))))

    YanıtlaSil
  6. mavi ((((: o zaman bi gün karlı bi alanı kapatalım melek olma günü ilan edelim :p içimde kalmasın di mi :p
    pınarcım o da mantıklı bence :p heyecan arayışları bunlar yoksa düşmek mi kim bennn??!!! cıkkss cıkkkss cıksss ((:
    sevgiler öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  7. Allah içimi biliyor ya ben pek sevmiyorum bu kar olaylarını...neden mi? malum kar yağar yollar kapanır sihirli işe gidemez...gerçi valilik tatil verir sihirli ye ama ne bilim yine de içi rahat etmez...bazen de kızar iş yerindekilere şöle bi kar yağsa da bir hafta işe gitmesem der :) her ne kadar kendi içinde çelişki gibi görünse de bazen olur işte... sonra ne bilim dışardakileri düşünürüm hep Allah herkese yardım etsin inşaallah...Tabi bu da Allah ın işi...neyse cnm sen en iyisi mi kar meleği falan olma cnm.bize tek parça ve sağ olarak lazımsın ;)

    YanıtlaSil
  8. sen gelsene bizim köye burada olursun kardan melek:))bu arada mimini yeni blogumda cevaplıycam bekliyorum artık..
    http://hobievi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. LoLLa ((((: acı gerçekler bunlar işte yarış yapsak en çok kar mı düşüyor ben mi diye ben birinci olurum kesin :D yorum için teşekkürler sevgiler :p

    Sihirlimmm ben de pek sevmiyorum Allah affetsin ama... :p Evimdeysem camın önünde sıcak çikolata kurabiye eşliğinde höpürdetiyorsam seviyorum da dışarıya çıkmak gerekiyorsa sayıyorum içimden bi sürü kötü şeyler.:p karın bile hayırlısını versin Allah'ım(((: olur tabi bazen öyle canımcım keyfine bak sen (; onlar da seni işten soğutacak şeyler yapmasınlar di mi :p öpüyorum kocaman kocaman (((:

    YanıtlaSil
  10. DeNiZ.KaYRacım hayırlı olsun yeni bloguuunnn (((:
    gelirim hemen köye inan orada bol geniş alanlar vardır karın tamamen kapladığı benim melek olmama yetecek kapasitede(((:
    sevgiler... ((:

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler efeniiimmm (((:

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten komikti yahu :D Ama ben kara bayılırım :D Burayada yağdı fakat ben evden dışarı çıkamadım. Nasıl olsa bir gün çıkarız elbet :D Bu arada mimlemiş olduğun yazıyı tamamladım ve yayınladım :D Umarım iyi olmuştur :) Hoşçakal :)

    YanıtlaSil
  13. En iyisini yapmışsın dışarı çıkmamakla (: kar evde güzel :p
    bu arada hemen bakıyoruuuuummmmm yazıya (((:
    sevgiler :p

    YanıtlaSil
  14. valla bn görürsem gülerim şimdiden söyleyeyim.düşen insanlara gülmeyeyim diyorum,tutayım kendimi diyorum ama olmuyor :)

    YanıtlaSil
  15. cıkss cıkss cıkss olmdu mu şimdi sophie cim :p
    söylemesi ayıp ben de gülüyorum aslında düşünce de gülüyorum işin rezilliğinden sıyrılmak için :p
    ama yine de siz siz olun gülmeyin ayıp yazık ((((:
    sevgiler ... :)

    YanıtlaSil
  16. teşekkür ederimmmmmmm... (((:
    heyoo heyoo heyooo 2 tane birden ödülüm olduuuuuu... :p

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;