???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

18 Aralık 2010 Cumartesi

Fıkra Olduk...

M: Medanşeri
HM: Haddini Bilmez Müşteri
ŞM: Şaşkın Medanşeri

HM:
- Ben bir hesaba para yatırmak istiyorum ama hesap numarasını bilmiyorum.
( Bir kişinin hesap numarasını söylemeyi bırakın, 3.bir şahısa bir başkasının hesabının var olup olmadığını söylememiz bile yasak etik bankacılık sonuçta. Dolayısıyla kişinin gerçek niyetini öğrenmek için sorular soran ben.)
M:
- Ne için para gönderecektiniz, ne kadar gönderecektiniz, kime gönderecektiniz, vs.vs.
HM:
- Yabancı değil ya kardeşime gönderiyorum. O dediydi zaten git yatır hesabıma diye.
M:
- Peki kardeşinizin T.C. kimlik no.sunu alabilir miyim?
HM:
- Bilmem ki.
(Ben içimden madem kardeşin aç sor diyorum tabi sosyal maskemin altından ama sosyal maskem tüm bunları filtreliyor karşı tarafa şu şekilde geri dönüş yapıyor.)
M:
- Peki o zaman kardeşinizin adı-soyadı.
HM:
- Bla da Bla
M:
- Baba ismini alabilir miyim?
HM:
- Baba Bla
M:
- Aynı kriterleri sağlayan birden fazla müşterimiz var, doğum tarihini alabilir miyim?
HM:
- Bilmem ki. Benden şunca yaş küçük işte sen hesaplayıver.
(Ben bu arada mevcut müşterilerden ilgili şartlara uyanları tarıyorum tabi sonunda bir tanesinde karar kıldım, dedim kesin bu kişidir. Teyit almak, emin olmak için şu bilgileri iletiyorum karşı tarafa.)
M:
- Anne adınız Anne Bla, doğum yeriniz Blaköy, adresiniz blakent bla mah. değil mi?
HM:
- Evet, evet...
( Sonunda yüzünde o pis sırıtışıyla gevrek gevrek....)
HM:
- Vallaaaa kardeşimi benden iyi tanıyorsunuuuuuzzzzzzz. (Sinsi gülümseme)
ŞM:
- dfjfklsklormfmdwejırhnendlweişwqlşjfmmxqwdffiğüfrddç
(tabi bunları yine sosyal maskemin altından söyledim karşı tarafa hiçbir şey belli etmedim, mecbur duymamazlıktan geldim, işim gücüm yok ben boş vakitlerimde senin kardeşinin çeterisini tutuyorum zaten... Pes bu kadarına pes... )
O an çok sinirlendim tabi ama sonrasında hatırladıkça epey bir güldük iş arkadaşlarımla... (((:

18 yorum:

  1. hahahaaaa gerçekten de fıkra gibi olmuş olayınız : )
    Allahım ne insanlar var yarabbim koru bizi onlardannn : )))

    YanıtlaSil
  2. aminnnnnnn.... ((((:
    insan ağzından çıkan lafı tartar biraz ya di mi ama yok işte...
    sevgiler... (:

    YanıtlaSil
  3. İşiniz zor.. bankacı sbir arkadaşım vardı hesapları tutturamıyordu. Ondan sonra da sabaha kadar çalşıyorlardı.

    YanıtlaSil
  4. Sen var ya Medanşeri :D Gerçekten beni çook güldürüyosun :D Allah da seni güldürsün :D Ama gerçekten bankacıların yüz ifadelerinden de anlaşılıyor bu durum :) Allah size sabır versin diyor ve başka da bişey demiyorum :D :D :D

    YanıtlaSil
  5. Profösör hesap tutturamamak mı hiiiii kasalardan ırak olsun :p
    eğlenceli aslında ama riskli :|
    yorumunuz için teşekkürler (:

    Mervecan senin de yorumların inan çok mutlu ediyor, çok güldürüyor beni (((: o kadar da sosyal maskemi takıyorum halbuki yüzüme yansımasın diye ama arada kaçıyor demek ki :p amin amin cümlemize inşallaaaahhhhhhhh... :D

    YanıtlaSil
  6. hakikaten fıkra gibi :) Allah sabır versin :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  7. hiç sormayın aynen öyle :p tam alıştım artık başka da birşey şaşırtamaz beni diyorken her seferinde yeni bi tip gelip buluyor işte yapacak birşey yok yaa sabır çekmekten başka teşekkürler (((:

    YanıtlaSil
  8. poturummmm yeni temana bayıldımmmmmmm, özelde bir ara bu mevzuyu konuşalım :))

    ahh kuzim benim nerde bir istemediğin ot var geliyor burnunun dibinde bitiyor, Allah'tan sabırlı insansın da üstesinden geliyorsun;)

    yine çok keyifli bir yazıydı poturum güldürdün beni :))

    YanıtlaSil
  9. okuyunca aklıma bugünlerde aldığımız hizmetiçi eğitim geldi :)
    Allah kolaylık versin cnm...

    YanıtlaSil
  10. Poturum ne demek ne demek konuşuruz elbet :p
    Sorma cidden ya en sinir olduğum tip gelir bulur işte beni :|
    Senin şiirlerin kadar olmasa da yuvarlanıp gidiyoruz işte :p Yuvarlanmak burada gerçek anlamında kullanılmıştır stop. :D

    SİHİRLİSEPETcim çok teşekkürler... Cümlemize inşallah... (((:
    öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
  11. Hahah o neymiş öyle yahu:)) Bankacılık zor iş, benim annem de bankacıydı. Biz doğunca emekli oldu, dayanamadı :)

    YanıtlaSil
  12. en iyisini yapmış (((:
    darısı başıma tez zamanda inşallah nasıl olacaksa :p

    YanıtlaSil
  13. hahah gerçeten fıkra gibi olmuş.temanda çok güzel sevgiler

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler Denizcim ((:
    temamı fark eden biri çıktı sonunda :p
    öptüm ((((:

    YanıtlaSil
  15. İmtihan denilen şey bu olsa gerek.Sabır çek poturum sabır:))))))))

    YanıtlaSil
  16. aynen öyle sabır sabır sabır yani yoksa çoktan mazinin tozlu raflarında kalmıştı bankacılık maceram :p

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;