???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

16 Aralık 2010 Perşembe

16.12.2010:Heeppiii deee börrttdeyyy tuuu yuuuu, hepii de börrttteyy tuuu yuuu



Bugün aplacığımın doğum günü. Dolayısıyla bu postumu ona ithaf etmek istiyorum. 
(:  (Bizde abla, abi kavramı yoktur gerçi, ailede herkes birbirine ismiyle hitap eder. Neden diye sorma, yargılama ama öyle. O yüzden hemen bir lakap takmam gerekiyor diye düşündüm veeee onun nefret ettiği lakap olan Pembe Panter'i uygun gördüm kısaca da pemb diyeceğim daha da kısaca pmp ve en sonunda sade ve sadece P diyeceğim kızma aplacııııımmmmm :p )
P ile aramda 8 yaş var benim. Dolayısıyla ben çocukken o çoktan ergen triplerine girmişti. Benimle hiç oynamazdı, hatta konuşmazdık bile. Hep odasında takılırdı tipik ergen durumları işte. Bunalım hatun. O dönemlerde P diye bir ablamın olduğunun bilincinde bile değildim hatırlamıyorum bile onu. Hiçbir çocukluk anımın içinde yok kendisi. Acı ama gerçek P'cim kusura bakma. (:
Sonra zaten ben ilkokula başladım o üniversiteye, başka bir şehirde okudu üniversiteyi, o yüzden yine bir iletişim kopukluğu vardı aramızda. Sonra ben ortaokul-lise yıllarındaydım, o mezun oldu işe başladı. Yine hiç iletişimimiz yoktu kendisiyle. Sabah ben okula o işe giderdi. Akşam olunca da geç gelirdi zaten, ben ise kendi dünyamdaydım, ergen psikolojisi bana devrolunmuştu. Aynı evi paylaşan 2 yabancı gibiydik.
Arkadaşlarım nasıl deli olurlardı ama P için. Nasıl severlerdi onu!!! Benden çok P'yi severlerdi. Sözde benimle konuşurlardı her iki laflarından biri P. P çok güzel, P çok şık, P çok anlayışlı, P çok zeki, P manken gibi, kısaca o bir süper P idi yani. Bana hep P gibi bir ablan olduğu için çok şanslısın derlerdi, halbuki bilmezlerdi ki P benim için herhangi biri. Hiçbir özel paylaşımımız yoktu kardeşlikten öte gelen.
Bir gün okuldan çıkmışız arkadaşlarımla yürüyoruz böyle yolda karşıdan biri geliyor. İçimden offf yaaa kıza bak dedim, yüz kişilik insan kalabalığının içinden hemen fark ediliyor, boyu posu, giyimi, tarzı, duruşu, kim ki ya bu falan diye düşünürken yaklaşınca bir baktım meğer bizim P bu.(: Çok gülmüştüm o gün kendime insan bu kadar mı yabancı olur kardeşine diye ama arkadaşlarımın söyledikleri tüm güzel sıfatları neden hak ettiğini de anlamıştım. İlk kez dışarıdan alıcı gözüyle görme fırsatım oldu böylece kendilerini. Gel zaman git zaman P evlenmeye karar verdi. İyi Allah mutlu mesut etsin dedim. Lisedeyim o dönem. Her şeyin laylaylomundayım tabi. Erkek tarafı kız almaya gelirken biraz gecikti, ben böyle evde şebek gibi ahahahhaa vazgeçtiler, biliyordum, biliyordum falan diye dolanıyorum. Hiç ablası evlenen genç kız modunda değilim yani. Neyse sonunda geldiler bunlar P'yi almaya. P gelinliğiyle evden çıkıyor (ki laf aramızda hayatımda gördüğüm en güzel, en sade, en duru gelinlerden de biri olur kendileri.) o an dank etti her şey. Ben bir başla ağlamaya ama nasıl. Hayatımda hiç o kadar çok ağlamamıştım. Susturamıyorlar beni. Nikah salonuna gidene dek ağladım, salonda ağladım, durduramıyorum. Evlenip şehir dışına yerleşecekti gerçekten birleşmeden ayrılmış olacaktık yani. Ne çok ağlamıştım, artık gözümden yaş gelmiyordu, o gün ertesi gün, o hafta, yas ilan etmiştik yani. Dişlerim sızlıyordu artık. Yengem P'nin arkasından bahçemizdeki ağaçlar için sanki bana geliyor ki bu ağaçlar bile ağlıyor demişti. Hiç unutamam o anı.
Velhasılı kelam her şerde bir hayır vardır hesabı P evlendikten sonra yani onu kaybettikten sonra değerini anladım. Ve aslında kaybetmediğimin aksine o gün kazandığımın bilincine vardım.
Yaklaşık 18 yaşımdan sonra P benim hayatımın vazgeçilmez bir parçası oldu. 2. annem desem derim o kadar yani.
Hem ablam, hem annem, hem sırdaşım, hem arkadaşım, hem dert ortağım, hem maddi-manevi destekçim, hem sponsorum, hem fikir danıştığım, hem evini otel gibi kullandığım, hem en çok güldüğüm, hem en çok güldürdüğüm, hem pastalarını en sevdiğim, hem her defasında yoksa bir kardeş miyizzz diye tepki verdirttiğim, hem bana en çok 'ssalak' diyenim ('s'deki vurguya dikkat), hem en eleştirmenim, hem en nazımı niyazımı çekenim, hem birlikte yatırım yapacağım, hem 30'u devirenim, hem sen hep genç kız gibisin merak etme dediğim, hem hem de hem hem yani..... (((: canım P'cim doğum günün kutlu olsun, iyi ki doğmuşsun hatta iyi ki doğurmuşsun. (:
Daha da önemlisi iyi ki benim ablamsın... Ohhh kıskanın işte sizin böyle süper P bir ablanız yok. lalalalallalalalallalalaaaa.... (((:
Canım kardeşim benim Allah ayırmasın sevenleri, bak hep diyorum insana ne fayda varsa kardeşinden var, gutguturunamı kardeşsiz bırakma bu notu annem yazdırmış gibi oldu ama öyle büyükler ne diyorsa doğrudur. (:
P bugün benden özel istek istemişti telefonda Simge bacımızdan heppiiiiii de böörttteyy tuu yuuu heeeppiii de bööörrttteyy tuu yuuu parçasını, iş yerinde olduğum için isteğine karşılık verememiştim. Akşam da okula gitmem gerektiğinden yüz yüze kutlama yapamamıştım. Ama merak etme P'cim dediğim gibi hafta sonu ıslatırız merak etme sen. 
Bu da sanal hediyen appplaaaccccııııııııımmmmmmmm..... :* kisss kissss kissss, love loveee loveeee, kisslove kisslove, kisss... Bak senin için tribünlere bile oynadım ((:

14 yorum:

  1. Esselam,

    Abla sendromları aynı oluyor demek genelde :))

    Bizimde ablamla aramızda 7 yaş var, dediğin gibi hiçbir ortak anın olmuyor, ben 4-5 yaşlarındayken onlar arkadaşlarıyla ders çalışmak için bize geldiklerinde arkadaşlarının silgilerini yermişim :P Nasıl bir iştahsa bendeki :D Hep bana çok kızan, bağıran bi kişilikti, elbiselerini çok sever ve sürekli giymek isterdim, o da gördüğü an basardı çığlığı :D giydiğime giyeceğime pişman olurdum bende.. Ama evlenince başkalaşıyor herşey :)

    İyiki doğmuş ablanda, nice güzel yaşlara, birlikte..

    YanıtlaSil
  2. Nice senelere...Her zaman sevgi ve umutla nice senelere

    YanıtlaSil
  3. çokkk teşekkür ederim kardeşcağazım..hayatımda aldığım en güzel hediye...seni çok öpüyorum...sen benim uzun süre farkımda olmaya bilirsin ama ben her zaman senin farkındayım..ama bilirsin ben pek belli edemem etrafımdakilere sevgimi..senin çocukluğunla, gençliğinle ilgili herşeyi hatırlıyorum ve hep takipcindim...sinsi sinsi..sinsiyim ben napabilirim:)))sadece senin değil hepinizin takibindeydim aslında..ama sen hiç hata yapmazdın o yüzden de sana bulaşıp varlığımı göstermek zorunda ablalık taslamak zorunda kalmazdım hepsi bu..benim düzgün, tatlı, fedakar, ince ruhlu kardeşim..

    YanıtlaSil
  4. Allah sana da ailene de hayırlı ve sağlıklı bir ömür nasip etsin inşaallah cnm...P'nin doğumgününü ben de kutluyorum...Nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  5. đerkenαя aynen öyle (: eminim birçok kişi daha aynı dertten müzdariptir.:p
    yine de iyi ki varlar, Allah eksikliklerini göstermesin. (:
    çok teşekkür ederim güzel yorumun için bilmukabele sevgiler ((;

    Kardeşim çok teşekkür ederim hem kendim hem ablam adına sevgiler... ((:

    yalnızyakamoz çok teşekkürler sevgiler... (:

    SİHİRLİSEPETcim çok çok sağol canımcım hepimize inşallah...(: çok teşekkür ederiz. öpüyorum en kocamaından... :*

    YanıtlaSil
  6. ablaların ablası ne demek rica ederim. :p iltifat ediyorsunuz efendim bunları sizden duymak sadece böyle yazıyla olur sanırım (((:
    tekrardan iyi ki doğdun.. iyi ki varsın... :*

    YanıtlaSil
  7. bloguma hoş geldin medanşeri.
    ben de en içten dileklerimle ablanın doğum gününü kutluyorum.
    umarım her gelen yaşını keyifle kucaklıyordur.

    YanıtlaSil
  8. Geç oldu ama ablanın geçmiiş doğum gününü kutlarım :) Vee gerçekten de çook ama çoooooook komik bir video idi :D :D :D Sana ne kadar teşekkür etsem azdır bugün güldürdün ya beni Allah sa seni güldürsün :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler gunescim sende benim bloguma hoşgeldin. (:
    tüm güzel dileklerin için de ayrıyetten teşekkür ediyorum. (:

    Mervecim çook teşekkür ederiz, geç olsun güç olmasın değil mi :p
    Ne mutlu bize o vakit... Sen hep gül zaten canım... öpüldün :*

    YanıtlaSil
  10. Ablana selamlar, Sana bu kadar çok şey yazdırmışsa değerli bir ablan var demektir:) Gülümseyerek okudum

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederiz (:
    aynen öyle aplaların aplasıdır o :p
    tabi ama bi konuya açıklık getirme ihtiyacı hissettim benim aslında 2 ablam var ve ben ikisini de çoook severim. Şimdi P nin doğum günü ona biraz torpil yapmış gibi oldum vicdanım rahat etmedi. :p kardeşcağızlarım benim iyi ki varsınız. :*
    evveleyn min huruf yorumunla bunu açıklamamı da hatırlattığın için farkında olmadan ayrıca teşekkürler :p

    YanıtlaSil
  12. Bi şey değil efendim, Ben de ne çok severim ablamı, İki tane olsun isterdim:) Ablalar hep seviliyor mu ne.. -bu arada itiraf biz de küçükken pek anlaşamazdık-

    YanıtlaSil
  13. hehe bak bu çok doğru tespit işte (((:
    Allah eksikliklerini göstermesin (:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;