???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

3 Kasım 2010 Çarşamba

Yaşım Kaç Başım Kaç

Çoğu kişi stajyer sanıyor beni. Hayır bir de bunu dile getiriyorlar.
- "Sen stajyer misin kızım? Benim de oğlum, kızım, torunum, komşum, vs.vs. stajyer olmak istiyor da nasıl başvurabilir?"
- "İnternet sitemizden başvuru yapabilirler. Bir de unutmadan stajyer değilim ben aslında."
***
Kimse Medanşeri Hanım diye seslenmiyor bana. Sadece iş arkadaşlarım ki o da ortamda bi' müşteri varsa Medanşeri Hanım diye sesleniyorlar. Halbuki ben onlara her seferinde üzerine basa basa bey, hanım diye hitap ediyorum. Onlara göre yaşım küçük olduğu için sanırım çocuk varmış gibi karşılarında davranıyorlar.
Hele o müşteriler yok mu müşteriler....  Bazen çok güldürüyorlar bazen çok sinirlendiriyorlar beni. Herkes potansiyel müşteridir (ben dahil) mantığıyla yaklaşıp kötü laf etmek istemiyorum lakin hemen hemen kimse Medanşeri Hanım diye hitap etmediğinden yeni yeni hitap şekilleri geliştiriyorlar. Genelde kızım moduyla yaklaşıyorlar.
Güzel kızım diye hitap etmeleri hanım demedikleri sürece benim favorim. Hem 'güzel' sıfatını barındırdığından bir bayan olarak kulağa hoş geliyor hem de ardından 'kızım' demeleri içinde art niyet barındırmadıklarını ifade ediyor benim nazarımda. Mesela bazıları sadece 'güzelim' diyor, sinir oluyorum onlara sinir. Bir şey de yapamıyorum. Hoş değil bence iyelik eki kullanmasınlar mümkünse bana hitap ederken.
Bir kısmı 'küçük hanım' diyor. Bu laftan da nefret ediyorum. Çok saçma ve komik. Çakma ortaçağ burjuvazisi kokuyor buram buram. Kendime yakıştırmıyorum bu sıfatı.
Bazıları da canım - cicimli sanırsın 40 yıldır tanışıyoruz. Bu kişilere de içimden benimle cak, cik, cuklu - cım,cim,cumlu konuşmayın diye bağırasım geliyor.
Yavrum modundakiler de var tabi. Yavrum şunu bi' hallet...
Ben sizin sandığınız kadar küçük değilim diye bağırasım geliyor. Büyüdüm büyüdüm kooooocaman oldum ben. Hayır yani öyle ufak tefek minyon bi' tipte değilim ki anlayamıyorum...

***
Geçenlerde ablamla terziye gittik. Terzi ablamın 3 yaşında oğlu olduğunu biliyor. Beni gördü 'Aaaa kızınız mı?' dedi ablama. Şöyle bi' bakakaldık birbirimize. Şok olduk. O kadar da değil yani göz var nizam var. Ablamla aramda sadece 7 yaş var, hiç de annem gibi durmuyor ki o gün ben böyle topuklu ayakkabı falan da giymiştim. Kulakları çınlasın amcamın tabiriyle Zeyna gibi dolaşıyorum ortalarda (: Fiziksel olarak ablamın 2 katı gibi duruyorum yanında ona rağmen kızınız mı dediler yaaa. Şok yani şomşok hatta. Yorumsuz geçiyorum.

***
Otobüslerde de bi' kere bile paso sormazlar bana. Potansiyel örnek öğrenci gibi dolaşıyorum sanırım ortalarda ki kimse paso sorma gereği duymadı. Hatta bi' kere MOMOL ile dolmuşa bineceğiz, MOMOL dedi Poturum burada sizin şehrin pasosu geçmez. Başka üniversitelerin öğrenci belgelerini kabul etmiyorlar istersen bi' tam bi' öğrenci verelim. Ona göre hazırlayalım parayı. Bak işte geçen kuzenim geldi ondan tam aldılar kabul etmediler falan anlatıyor Momolum. Dedim yok Poturum gör bak benden paso istemezler bile ki bindik 2 öğrenci verdik gittik geldik. Kimse paso alalım  hanımlar demedi.

***
Bankaya sürekli gelen giden bi' bayan var bana takmış durumda her gelişinde (ki haftada en az 1) sen bekar mısın diye soruyor. Evet diyorum. Belli daha küçüksün diyor önce, sonra da ama biz seni hiç açamadık çok soğuksun sen diyor. Her gelişinde bekar mısın diye soruyor ya inanılır gibi değil. Zor tutuyorum kendimi kötü bi' laf çıkmasın diye ağzımdan. Bir şey ya evettir ya hayırdır di' mi? Erkekler için çok zor bi' durum ama bak bu iletişim kurulmasına hiç izin vermiyorsun diyor. Hasbinallahh diyorum içimden. Benim iş yerinde olduğumun, bankanın da evlendirme dairesi  olmadığının bilincinde değil. Bak yazarken bile sinirlerim hopladı yine. Allah akıl fikir versin onlara benim de aklıma mukayyet olsun ya Rabbimmmm....


***
O değil de ATHENA napmış öyle yaaaa...
Dinliyorum dinliyorum dinliyorum dinliyorum dinliyorum dinl.......
Kendime engel olamıyorum. Biri beni durdursun biri müziği sustursun diyorum olmuyor.
Bayıldım son şarkılarına da kliplerine de... Nasıl özlemişim o bilindik ATHENA yı...
O zaman ne diyoruz beeeen mesela uçarım mesela yerlere göklere sığamıyoruuuummmmmmmmm..... ((((:

****


Uçmak dedim de aklıma ne geldi? Ben bi' kere rüyamda uçmanın formülünü buluyordum. Yani insanlar için uçmak aslında çok kolay bir şeymiş. Şöyle bir şey yapıyorum hoopp uçuyorum. Diyorum bu kadar basitmiş işte yıllardır uçuramadı gittiler diye. Tam formülize ediyordum sadece kendimi değil hepinizi uçuracaktım kiiiiiii evet bildin uyandım. :( Bilimsel yeniliklere rüyalarda bile destek verilmiyor yani artık.
Dolayısıyla şimdilik ATHENA ile uçalım ama takipte kalın yakındır uçuracağım ben sizi... ((:

9 yorum:

  1. Kendini merak ettiriosun ama :(

    YanıtlaSil
  2. yazdıklarını okurken tebbessüm ettirdiğin için öncelikle teşekkürler arkadaşım.Uçmak için bir daha ki rüyanda umarım formülü bulursun ve hepimiz uçarız..Ümidimizi kesmeyelim uçmadan ve senden haber bekleyelim..:))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. birde yeni bir arkadaşımız var eklersen memnun oluruz
    http://emelinhobileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. 8ex-en8 amacım bu değildi ama :( gülün diye yazmıştım ben. :P merak uyandırmamak için daha dikkatli mi yazsam bilemedim (((:
    S.İstanbullu gül sen gülll ((: ben sana elden gidiyorum diyorum (((((((((:
    Denizcim gülümsetebildiysem ne mutlu bana o zaman ama az kaldı dedim ya merak etmeyin uçurcam :P
    bu arada içinde el emeği göz nuru olan her blog gibi emelin blogunu da blogcanlarım arasında görmek zevktir benim için. (((;

    YanıtlaSil
  5. Haydi be cicim(!), yat bir istiareye de, ben ölmeden şu uçma işinin formülünü tamamla:)))

    YanıtlaSil
  6. :) küçük göstermek sorun oldu benim için de ileride belki yararını görürüz ayrı konu ama çalışmaya ilk başladığım yıllarda ve hala düşün 40 yaşında 20li yaşlarımdayım sanıyorlar saçlarıma sarılar koyduruyorum açığa boyatıyorum bana mısın demiyor:)
    elden birşey gelmiyor mücadele etmeyi boşver derim sinirlendiğinle kalırsın çünkü
    bırak hanım demesinler nolmuş, önemli olan işini iyi yapman : )
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok yaşa emi :)laftan anlamyan tiplerden bizim buralarda da çok var ;)

    YanıtlaSil
  8. nedukcum Allah'ım mutlu sağlıklı huzurlu uzuuun ömürler versin inşallah da hep birlikte uçalım uçuralım... ((:
    minecim hayır yani ben bakıyorum aynaya hiçte küçük göstermiyorum bazı kişiler vardır gerçekten minyon tipli cicili bicili hiç büyümezler (: ben kategori dışıyım :P ama dediğin gibi ileride işimize yarar inş. ((; işimize bakalım biz :P öptüm kocaman ((:
    SİHİRLİSEPET ah ahh sen anlıyorsun beni di mi (: üzerimizdeki bu sosyal baskı bitsin artık istiyorum :P
    hepinize güzel yorumlarınız için teşekkürler
    öpüldünüz :x

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;