???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

12 Kasım 2010 Cuma

Soğuk Nevale ?!

Bu hafta geçmek bilmedi bi' türlü. Bereket bindi mübarek. Cuma hiç olmayacak sandım bir ara. Kötü bir hafta geçirdim. Bugün cuma normalde deli gibi mutlu olmam gerekirdi ama cuma olduğuna bile sevinebilmiş değilim. Dönem dönem olur bana böyle. Genelde huysuzumdur falan zaten de arada sırada böyle her şeyden içim kaçar. Şu dönemde öyleyim işte.
Maymun iştahlıyım... Daldan dala daldan dala yani.  Sıkıldım herkesten, her şeyden... Uzun lafın kısası tıkım kaçtı işte.
Neyse o değilde bugün ne oldu? Birine havale formu doldurtuyorum ödeme
yapılacak. Karşı taraf bir mesaj bırakmış ilgili kişiye. Diyorum ki size bir mesaj var haberiniz var mıydı, yok diyor ama bunu söylerken suratımı bir gör beş karış. Dedim ya mutsuzum zaten diye. Merak etti tabi ki hayırdır acaba falan moduna girdi. Yok önemli bir şey değil zaten merak etmeyin diyorum ama orada yazan mesajı bir türlü söyleyemiyorum. Tam ağzımı açıyorum söylemek için söyleyemiyorum. Cümle dudaklarımın arasında hapsoluyor. Bi' türlü telaffuz edemiyorum. İyice meraklandı tabi endişelendi, kötü bir haber mi yoksa diye. Yok diyorum kötü değil ama şeyy işte şeyy ımmmmmhhh şeyyy yani şeeeyyyyy kemm küümmmm... Söyleyemedim.
Bi' taraftan gülümsemeye başladım artık sinirden, bi' taraftan ne güzel yaa diye geçiriyorum içimden ama bir türlü konuşamadım. En sonunda bi' sn. dedim çıktı alabilirsem size veriyim siz okuyun. Aldım verdim okudu. O da sırıtmaya başladı tabi.  Ben artık kıs kıs gülmeye başladım gerçek kötülerden muttley gibi.
Mesaj ne miydi? Sade ve sadece ' I LOVE YOU ♥'
O an fark ettim ki ben hep içimden sevmişim hiç dışarıya yansıtmamışım. Kimseye sevgimi belli etmemişim. O fark etsin istemişim. Kimseye I love you I love youuu Do you love me? Yes,I dooooo dememişim. Sonra düşündüm bu bi' eksiklik belki de. Düşünsenize şu 3 kelimeyi bi araya getirip bi' cümle kurup söyleyemedim karşı tarafa. Şok oldum. Bu kadar sevgi noksanı olduğumu düşünmüyordum açıkcası, hep eleştiri alıyordum 'soğuk nevale' diye ama ciddiye almıyordum çünkü ben aslında onları seviyordum ama içimden. Hiç dışıma yansıtmamışım bunu da fark etmemişim işin komiği hatta traji komiği buna gerek bile duymamışım.  Neden çünkü karşılıksız sevmişim, severken karşı tarafta beni sever mi sevmez mi düşünmedim ki hiç. Ben içimden seviyorum ya yetmez mi? Mesela kedimi severim köpeğimi severim balığımı severim o da beni sevsin diye beklemem. Geçip karşısına seni seviyorum demem.  İşin şakası bir yana 'Seni seviyorum' demekle sevgi olunmuyor ki. Ağzın seni seviyorum dese içinden bin bir türlü fenalık geçse daha kötü di mi??!!! Benim tam tersim işte. (: Özümde iyi kalpli sevgi pıtırcığı biriyim de (yaaalannnnnnnn!) dışarıdan kutuplardan bir buzul. (: Sanırım arada sevgi bayraklarını fora yapmak lazım. Günde bir doz- ıyyyğğğ yok çok cıvık cıvık olur o zaman, haftada bir doz - yok yokk içim kaldırmaz, ımmm ayda bir doz- ehh işte ama yine de 3 ayda- cıkksss, 6 ayda- düşünmem lazım, iyisi mi yılda bir doz sevgi aşılamalıyım sanırım. Anla işte o kadar sevgi pıtırcığı, ıtırcığı, poturcuğuyum işte.

Neyse siz bana bakmayın blogcanlar sevgi bayraklarını fora yapın...

Seviyorum, seviyorsun, seviyor, seviyoruz, seviyorsunuz, seviyorlar....

Son olarak papatya fallarına inananlar için yazıyım. Altın oran kapsamında bir papatyaya seviyordan başlarsan seviyor, sevmiyordan başlarsan sevmiyor çıkar. Eğer bunun tersi çıkarsa o papatyanın DNA'sı bozuk demektir. Yani hiç boşuna sevinme ıtırcığım beni seviyor, sevmiyor desem de seviyor diye. Nihahahhahaha kötüyüm ben kötüyümmm kötüyümmm kötüyümmmmm...... (:
İlk sevgi denememe sizlerle başlıyorum. Denemeee birr kiii seeee seeee denemee füüü füü denemee sonn kiii birr kiii sesss see see ses veriyorum....
Seeee niiii evet hep birlikte söylüyoruz....
Sizi seviyoruz blogcanlar  (:
 Bak yine 1.tekil şahıs kullanamadım gördün mü?  :* Böyle yapınca (yani : ve * ) ağzına sinek-böcek-cekörümcekörümcekörüm kaçmış gibi duruyor di' mi?

Not: Mimlere ilk fırsatta tek tek cevap vereceğim. Şimdiden teşekkürler... 

11 yorum:

  1. seni seviyorum ne demek aşk ne demek..?

    yok öyle bişey :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadarda zor olmamalı seni seviyorum demek

    YanıtlaSil
  3. 8ex-en8; bencede ... ((( :

    A'normal' ne yalan diyim bencede :P

    bu bi bilmece bildirmece... (:

    YanıtlaSil
  4. dışardan buzul gibi dursanda ben senin içindeki o sevimli uşağı biliyorum poturum :)
    Allah'ın hikmeti işte; içindeki cevheri çıkarmak için benim gibi kuzenin olmuş, dakka başı "sarılma zamanı" saçmalıklarımla biraz olsun kabuklarını kırmış gibiyim :)

    YanıtlaSil
  5. gel de şimdi seni sevme bi de seni seviyorum deme ;)

    YanıtlaSil
  6. hehe hemen süt dökmüş kedi gibi olurum bende. :p
    ben de sizleri efendim ben de sizleri gerçekten. :| (((:

    YanıtlaSil
  7. bu filmi ben çok sevmiştim. aşka vay be dedirten filimlerden:)

    YanıtlaSil
  8. filmi izlemedim açıkcası izlemeye karar verdim.... ((; bu güzel yorumdan sonra da doğru karar verdiğime kanaat getirdim. (:
    teşekkürler Chilek...

    YanıtlaSil
  9. gece gece gülümsettin. çok şirin bu yazın.

    sevgi söylenmeli, gösterilmeli. sonra iş işten geçiyor :)

    YanıtlaSil
  10. deepblueeagle olsun içimde patlasın modundayım ben de :( direkt ezik moda girerim böyle :P

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;